AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #1 Skrevet 24. mai 2021 Hadde avtalt med en venninne at hun og mannen skulle komme på kaffebesøk i dag, tok kontakt en time etter de skulle vært her for å etterlyse henne, hun svarte at de hadde glemt det bort. Dette skjedde sist gang de skulle komme på besøk også, da hadde andre ting kommet i veien. Jeg legger jo opp ettermiddagen for at vi skal få besøk, men det verste er at vi tydeligvis er så lette å nedprioritere eller glemme. Er det ikke frekt? Eller overreagerer jeg? Hva ville dere gjort? Sagt ifra eller latt det gå? Anonymkode: 5d809...70f
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #2 Skrevet 24. mai 2021 Ville sluttet å invitere folk som ikke kommer. Anonymkode: 5fc33...117 12
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #3 Skrevet 24. mai 2021 Hadde ikke invitert dem igjen. Bare latt hele relasjonen dø ut. Anonymkode: 5a1cf...ff7 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #4 Skrevet 24. mai 2021 Det et frekt av henne. Du overreagerer ikke. Du må gjerne si i fra, men henne har du nok tapt som venn allerede. Anonymkode: 54298...711 3
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #5 Skrevet 24. mai 2021 Det har skjedd TO ganger? Da ville jeg sagt fra og sannsynligvis sluttet å være venner med dem. Respektløst! Anonymkode: 4a3de...328 3
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #6 Skrevet 24. mai 2021 Uff det er noe av det verste jeg vet. Selv har jeg brutt avtaler, men aldri latt være å høre i fra meg eller å gi beskjed en time før. Jeg har gitt beskjed en dag i forkant vertfall. Har sluttet med å bryte avtaler, i og med at dette er en egenskap jeg ikke tåler selv. Har ei venninne som har gjort noe i samme duren. Sier hun vil møtes den dagen, så hører jeg ingenting å nå spør selv. Samme med at hun sier hun skal ringe, så gjør hun ikke det. Gjerne dagen etter.. Blir sur om jeg konfronterer og. Er ikke dette respektløst så vet ikke jeg. Gi faen i å invitere igjen ts. Eller gjør akkurat det samme med henne neste gang Anonymkode: a4cb2...98b
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #7 Skrevet 24. mai 2021 Mange ganger er det å la andre smake sin egen medisin det aller beste. Ikke alltid, men om du gjør det en gang. Hvorfor ikke... Slik lærer mennesker tenker jeg Anonymkode: a4cb2...98b 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #8 Skrevet 24. mai 2021 Jeg vet ikke om jeg har i meg å ta hevn på den måten. Uansett virker det ikke som at hun blir sittende hjemme og vente på oss heller, så jeg vet ikke om det hadde smakt så bittert for henne. Selvfølgelig kan ting komme i veien eller at man blir dårlig e.l, men hvordan kan man ikke varsle ifra om det? Ts Anonymkode: 5d809...70f 1
visp Skrevet 24. mai 2021 #9 Skrevet 24. mai 2021 Jeg har droppet en venn pga det, men det tok flere år med små drypp som tilslutt ble for stort meg. Veldig respektløst!
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #10 Skrevet 24. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hadde avtalt med en venninne at hun og mannen skulle komme på kaffebesøk i dag, tok kontakt en time etter de skulle vært her for å etterlyse henne, hun svarte at de hadde glemt det bort. Dette skjedde sist gang de skulle komme på besøk også, da hadde andre ting kommet i veien. Jeg legger jo opp ettermiddagen for at vi skal få besøk, men det verste er at vi tydeligvis er så lette å nedprioritere eller glemme. Er det ikke frekt? Eller overreagerer jeg? Hva ville dere gjort? Sagt ifra eller latt det gå? Anonymkode: 5d809...70f Jeg hadde helt sluttet invitere slike mennesker. Spør de hvorfor en gang så ville jeg sagt grunnen. Anonymkode: b6dbf...6f1
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2021 #11 Skrevet 25. mai 2021 Så utrolig frekt. 😬 De hadde jeg faset ut. Eller hvis jeg var i litt humør til det invitert meg selv og latt vær å komme. Bare skrudd av tlf.. Anonymkode: 735c4...0fc
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2021 #12 Skrevet 25. mai 2021 Dette er rett og slett bedriten oppførsel og ikke noe du skal finne deg i. Folk med en bitteliten flik av anstendighet gir beskjed om det kommer noe i veien for en avtale. Å glemme en gang kan skje, men en som glemmer avtale to ganger viser at man ikke er viktig for en. Anonymkode: d16a9...015
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2021 #13 Skrevet 25. mai 2021 Du overreagerer ikke og har brutt kontakten. Anonymkode: 4317a...c47
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2021 #14 Skrevet 25. mai 2021 Uff, dette hadde ikke jeg giddet. De burde i det minste ha sagt ifra, og når det har skjedd mer enn én gang så sier det noe om prioriteringene deres. Anonymkode: 6308c...eda
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå