AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #1 Skrevet 24. mai 2021 Jeg har ikke unnet meg frisør på mange, mange år. I morgen skal jeg endelig til frisøren å få striper. Men jeg husker ikke hvordan dette er? Skal jeg vaske håret i kveld eller morgen tidlig? Eller skal jeg la det være i fred sånn at fargen har litt å sette seg i? Det er ikke fett, og trenger strengt tatt ikke vask... Anonymkode: 56d5b...edf
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #2 Skrevet 24. mai 2021 Nei De vasker det der. Anonymkode: da954...8fa 4
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #3 Skrevet 24. mai 2021 Frisøren min ber meg komme med hår som ikke er nyvasket, men det kan ikke ha tørrsjampo i seg (i alle fall ikke Batiste). Jeg ville uansett bare møtt opp og sagt hva stoda er, så vasker hun det hvis det trengs, eller striper det uten vask hvis det går fint. Kos deg! Anonymkode: e5c3e...43e 3
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #4 Skrevet 24. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg har ikke unnet meg frisør på mange, mange år. I morgen skal jeg endelig til frisøren å få striper. Men jeg husker ikke hvordan dette er? Skal jeg vaske håret i kveld eller morgen tidlig? Eller skal jeg la det være i fred sånn at fargen har litt å sette seg i? Det er ikke fett, og trenger strengt tatt ikke vask... Anonymkode: 56d5b...edf Du burde ikke komme nyvasket til frisøren dersom du skal stripe det, det lille fettlaget i hodebunnen er en god beskyttelse mot blekemiddelet. Blekemiddelet skal ikke legges rett på hodebunnen, men det anbefales uansett at man ikke vasker håret samme dag som man striper det Anonymkode: d274e...ac2 1
skreppamedleppa Skrevet 24. mai 2021 #5 Skrevet 24. mai 2021 Jeg vasker det alltid først, før frisør, dette har jeg alltid gjort. Til vanlig vasker jeg aldri håret hos frisør, for bare det koster jo omtrent 600.. Nå under korona var likevel det de første han gjorde og han sa det var en plikt hos de å vaske før klipp.
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #6 Skrevet 24. mai 2021 Tusen takk for svar, da lar jeg det bare være Anonymkode: 56d5b...edf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå