AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #1 Skrevet 24. mai 2021 Hei! Har meldt meg inn i en Hey Girl gruppe på Facebook. Det er så mange jenter som har lagt ut «annonser» hvor de skriver om seg selv og at de gjerne skulle hatt en venninne. Ser at mange skriver «har sendt deg DM😊» under disse annonsene Jeg har en veldig anonym profil på Facebook og lurer på hvordan jeg går frem for å svare på slike annonser. Hva slags respons ville dere likt? «Hei Thea! Jeg heter Line og er også 25 år. Jeg studerer og bor i X og liker det og det. Hadde vært hyggelig om du ville treffes en dag😄»? Bør jeg legge ved et bilde? Jeg har ikke profilbilde på Facebook. Anonymkode: f166d...f03 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #2 Skrevet 24. mai 2021 Responsen din er helt grei. Du trenger ikke legge ved bilde. Det viktigste er å svare på «annonsen» med lignende ting om deg som du har fått vite om den andre (f.eks. status, interesser osv). Anonymkode: 5ccb5...f6d
Jaytee Skrevet 24. mai 2021 #3 Skrevet 24. mai 2021 Jeg hadde gjerne likt å fått et bilde bare for å danne meg et bilde av hvem du eller den jeg skal møte ser ut. En trygghet rett og slett. Trenger ikke nødvendigvis å sende det på pm, men man kan sikkert snappe med hverandre før man ev. møtes 🙂
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå