AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #1 Skrevet 24. mai 2021 Og sparer litt på det? Jeg har begynt med det dette året og tror jeg skal gjøre det noen år fremover. Er flink til å spare så er ikke noe problem. Flere? Anonymkode: ffef0...1aa
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #2 Skrevet 24. mai 2021 Ikke noe poeng å gjøre det hvis man bare har pengene i banken. Man bør investere pengene i noe som gir høyere avkastning enn en sparekonto. Anonymkode: 6c616...9c8
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #3 Skrevet 24. mai 2021 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Ikke noe poeng å gjøre det hvis man bare har pengene i banken. Man bør investere pengene i noe som gir høyere avkastning enn en sparekonto. Anonymkode: 6c616...9c8 Skjønner. Hvis jeg fortsetter med det så kommer vel ikke skatteetaten til å gjøre noe med det eller bry seg om det når jeg forandrer skattekortet, så lenge baksmellen blir betalt? Anonymkode: ffef0...1aa
jordbær86 Skrevet 24. mai 2021 #4 Skrevet 24. mai 2021 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Skjønner. Hvis jeg fortsetter med det så kommer vel ikke skatteetaten til å gjøre noe med det eller bry seg om det når jeg forandrer skattekortet, så lenge baksmellen blir betalt? Anonymkode: ffef0...1aa Jeg gjør dette hvert år. De har ikke sagt noe på det.
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #5 Skrevet 24. mai 2021 Noen andre her inne som gjør dette? Anonymkode: ffef0...1aa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå