AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #1 Skrevet 24. mai 2021 Hei! Jeg tenker nå å starte med Anfranil, etter å ha prøvd flere andre typer antidepressiva. Får lett bivirkninger, som har vært for ubehagelige til å fortsette med. Jeg fungerer svært dårlig mentalt uten noe, og håper derfor Anafranil blir noe jeg kan fortsette med. Jeg er fullt klar over at man fungerer forskjellig og reagerer forskjellige på antidepressiva, men er uansett veldig interessert i å vite hva erfaringene deres med Anafranil er? Anonymkode: ad473...e8e
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2022 #2 Skrevet 16. februar 2022 Lifesaver for meg… Anonymkode: fe853...3ed
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #3 Skrevet 20. november 2022 Jeg kjenner til at anafranil kan prøves på de med ME. Har selv brukt det mot angst, men fikk dårlig oppfølging mtp dosering. Så jeg vet ikke hvilken dose som er vanlig. Min nye lege kan ikke noe om dette preparat, og ville ikke fornye resepten. Hadde brukt det ca 2 år, synes det hjalp noe. Anonymkode: fe853...3ed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå