Gå til innhold

Suge til utløsning

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må innrømme jeg har problemer med dette. :(

Har faktisk aldri klart det på min nåværende partner.

Han er veldig treg da, noe som irriterer meg litt.

Meng legger skylden på dette, og ikke at det er jeg som gjør en dårlig jobb.

Klarer det ikke med hånda engang jeg :oops:

Skal jeg suge han, holder jeg på så lenge at kjeven min nesten går i vranglås - må omsider bare gi meg.

Samme med hånda, kan runke han i 10-15 minutter - men tilslutt blir jeg så utslitt at jeg ikke orker mer.

Må da bare be han overta :roll:

Skrevet

Jeg kjenner meg litt igjen i det du skriver nå. Jeg måtte også bryte den barieren med å suge min kjæreste. Det startet som med din kjæreste når jeg var litt små full, men etter hvert tok jeg mer og mer mot til meg. I begynnelsen lot jeg han ikke sprute i munnen min, men nå synes jeg ikke det er fult så ekkelt lengre.

Ofte kan det være vanskelig å snakke med partneren om sine sexuellelyster. Så et lite tips til deg er at etter at dere har gått og lagt dere, skrudd av lyset og hun ligger i armkroken din. Kan du starte med å spørre om hun har noen sexuelle fantasier. Siden hun er beskjed kommer hun nok til å si neeeeiiii (men hun har det nok helt sikkert). Så kan jo du starte med å fortelle din fantasi om å bli sugd og hvordan du liker at hun gjør det. Og gi henne noen små tips som hun kan ha i bakhode neste gang. Så kan du høre med henne om det er noe hun ønsker at dere skal gjøre mer av.

Jeg elsker å ha disse små nattlige samtalene med min kjære, og mang en fantasi har blitt satt ut i live på denne måten. Utrolig artig. Spesielt siden jeg får prøvd ut mine og han får prøvd ut sine. Og vi finner nye spennende måter. Den første gangen vi hadde denne samtalen var det nok han som stod for det meste av samtalen (siden jeg også er av den litt sjenerte samtalen), men etter hvert turte jeg å dele med han mine innerste fantasier. Jeg synetes i begynnelsen at det var litt lettere å snakke om dette hvis vi i forkant hadde kost oss med litt god mat og hvitvin til.

:wink: Kanskje dette hadde vært noe for dere også! :wink:

Skrevet

Jeg har aldri kommet kun av å bli sugd. Om det er en sperre for meg eller om jeg bare ER så forb.... treg, det vet jeg ikke.... :ler:

Savner det vel heller ikke så mye at det gjør noe.... :sjarmor:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...