AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #1 Skrevet 24. mai 2021 Jeg og samboer er i ytterpunkter når det gjelder å hisse seg opp over ting og jeg syns det er noe frustrerende å hele tiden vente på neste ting som er galt med verden. Eksempler 1. Hun blir kjempesur og irritert når naboer flytter på stolene og det lager lyd. Jeg merker det ikke engang 2. Hun blir kjempeirritert hvis naboen støvsuger for ofte 3. Hun blir kjempeirritert for at naboene ikke er på hytta si i helga 4. Hun blir kjempeirritert for sykkelister som sykler i veibanen 5. Hun blir kjempeirritert for sykkelister som sykler over gangfelt. 6. Under MGP satt hun og var irritert på de lettkledde damene Det er liksom en million ting som kan irritere henne nok til at hun begynner å klage over det. Personlig skal det ekstremt mye til for at jeg blir irritert over noe og forstår ikke poenget med å bruke energi på noe hun ikke kan gjøre noe med. Noen andre som har slike? Noen som har noen triks for å få dem til å slutte med det? Selvfølgelig er det masse hun irriterer seg hos meg også, men det kan jo være velbegrunnet. Anonymkode: dbc19...ba7 2
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #2 Skrevet 24. mai 2021 Det var faktisk mange lettkledde kvinner på grand prix Anonymkode: f7be8...169 3
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #3 Skrevet 24. mai 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Det var faktisk mange lettkledde kvinner på grand prix Anonymkode: f7be8...169 Haha, ja! Noen Balkan-land har fortsatt ikke kommet seg forbi 2002-stadiet. Anonymkode: 15b04...320 4
Era Vulgaris Skrevet 24. mai 2021 #4 Skrevet 24. mai 2021 Hun må jo ha alt for lite utfordringer i hverdagen, og det gjør at hun har tid og energi til å irritere seg over alt mulig. Det er jo spesielt energitappende å irritere seg over alt man ikke får gjort noe med, som for eksempel de tingene du nevner. Jeg merker selv at jeg irriterer meg over dumme ting jeg ikke rår over, nå som det er blitt så mye tid hjemme under pandemien. Ta det opp med henne, da vel. Prøv å oppfordre henne til å skaffe seg en hobby eller interesse som kan flytte fokus vekk fra alt det hun irriterer seg over. 1
Voksenmann Skrevet 24. mai 2021 #5 Skrevet 24. mai 2021 2 hours ago, AnonymBruker said: Jeg og samboer er i ytterpunkter når det gjelder å hisse seg opp over ting og jeg syns det er noe frustrerende å hele tiden vente på neste ting som er galt med verden. Eksempler 1. Hun blir kjempesur og irritert når naboer flytter på stolene og det lager lyd. Jeg merker det ikke engang 2. Hun blir kjempeirritert hvis naboen støvsuger for ofte 3. Hun blir kjempeirritert for at naboene ikke er på hytta si i helga 4. Hun blir kjempeirritert for sykkelister som sykler i veibanen 5. Hun blir kjempeirritert for sykkelister som sykler over gangfelt. 6. Under MGP satt hun og var irritert på de lettkledde damene Det er liksom en million ting som kan irritere henne nok til at hun begynner å klage over det. Personlig skal det ekstremt mye til for at jeg blir irritert over noe og forstår ikke poenget med å bruke energi på noe hun ikke kan gjøre noe med. Noen andre som har slike? Noen som har noen triks for å få dem til å slutte med det? Selvfølgelig er det masse hun irriterer seg hos meg også, men det kan jo være velbegrunnet. Anonymkode: dbc19...ba7 Min X var slik. Etter en stund gikk det inn det ene øret og ut det andre hos meg. Lærte meg å ikke bry meg om alle idiotene på jobben hennes, alle idiotene på veien, alle grammatiske feil i avisen, alle de idiotiske lærerne osv osv 2
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #6 Skrevet 24. mai 2021 Min kjæreste var sånn før. Alle var idioter osv. Han gjør det litt fortsatt og da bare lar jeg det gå. Ellers gjør jeg godmodig narr av ham fordi han framstår som vel sur. Nå har han sjøl begynt å si at han skal meditere fordi han får tankekjør og lett henger seg opp i småting. Anonymkode: b3113...612 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #7 Skrevet 24. mai 2021 Begeret er fullt. Hun må tømme begeret. Hva er det som plager henne EGENTLIG? Eller har det alltid vært slik? Anonymkode: 3fdad...378 2
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #8 Skrevet 24. mai 2021 Høres ut som en sykepleier... Anonymkode: 3b0d9...dbc 2
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #9 Skrevet 24. mai 2021 Ts, er det veldig lytt der dere bor? Sia hun så tydelig hører hva naboene til enhver tid gjør? Det er vel ulovlig for syklister å sykle over gangfelt. Man skal hoppe av sykkelen og gå, eller krysse veien som en bil som bytter fil. Anonymkode: b3113...612
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2021 #10 Skrevet 25. mai 2021 Eurovision er jo rene strippeshowet. Østblokk/Balkan land stemmer på hverandre og har et litt Russland preg over seg. Anonymkode: 5bf08...929
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2021 #11 Skrevet 25. mai 2021 Noen ganger blir det en vane å irritere seg. Hun må jobbe med holdningen Anonymkode: 29439...373 3
Gjest Alterego666 Skrevet 25. mai 2021 #12 Skrevet 25. mai 2021 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Noen andre som har slike? Noen som har noen triks for å få dem til å slutte med det? Jeg orker ikke slike mennesker, de forsvinner ut av livet mitt.
powerpuffen Skrevet 25. mai 2021 #13 Skrevet 25. mai 2021 Jeg har en venninne som klager til meg hver eneste dag over sosiale medier, av slike ting du beskriver. Jeg har gått lei for lenge siden, så at du holder ut er ufattelig.
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2021 #14 Skrevet 25. mai 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Høres ut som en sykepleier... Anonymkode: 3b0d9...dbc ? Anonymkode: cf9c0...7c0 2
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2021 #15 Skrevet 25. mai 2021 Men er det diagnose inne i bildet? Typisk diagnose adhd å bli irritert over lyder da man merker alt lettere og tar inn ting mer. Jeg har ADHD / ADD og merker at når jeg er sliten, så er alt irriterende. Feks at noen bare er i veien for meg. Anonymkode: ccca0...962
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2021 #16 Skrevet 25. mai 2021 7 hours ago, AnonymBruker said: Min kjæreste var sånn før. Alle var idioter osv. Han gjør det litt fortsatt og da bare lar jeg det gå. Ellers gjør jeg godmodig narr av ham fordi han framstår som vel sur. Nå har han sjøl begynt å si at han skal meditere fordi han får tankekjør og lett henger seg opp i småting. Anonymkode: b3113...612 Dette! Hvor lenge har dere vært sammen? Anonymkode: 9efd6...1e0
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2021 #17 Skrevet 25. mai 2021 Hjelpe meg. Finn ut hva som virkelig plager henne... Anonymkode: 8929f...6e7
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2021 #18 Skrevet 25. mai 2021 Era Vulgaris skrev (12 timer siden): Hun må jo ha alt for lite utfordringer i hverdagen, og det gjør at hun har tid og energi til å irritere seg over alt mulig. Det er jo spesielt energitappende å irritere seg over alt man ikke får gjort noe med, som for eksempel de tingene du nevner. Jeg merker selv at jeg irriterer meg over dumme ting jeg ikke rår over, nå som det er blitt så mye tid hjemme under pandemien. Ta det opp med henne, da vel. Prøv å oppfordre henne til å skaffe seg en hobby eller interesse som kan flytte fokus vekk fra alt det hun irriterer seg over. Det er vel stikk motsatt av det du sier - begeret hennes er allerede fullt og DA takler hun ikke disse småtingene. mest sannsynlig er det for mye som foregår inni henne, og når ting da skjer utenpå så renner det over, og det blir irriterende for henne. Jeg har vært et sånt menneske selv, og da jeg fikk orden på alt inni meg ble det jaggu enklere å takle alt på utsiden. Det eneste som irriterer meg nå er idioter i trafikken 🤣 men det lever jeg nå greit med. Anonymkode: e7f27...e23 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå