AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #1 Skrevet 24. mai 2021 Jeg vet hvorfor, men hvorfor skal folk bry seg om mitt sexliv? Jeg blir dømt av folk som ikke kjenner meg også fordi dem har fått med seg ryktene av en eller annen person. Jeg er 23 og er veldig seksuelt aktiv. Nå har jeg en pulevenn, (forhold er ikke noe for meg) så jeg har kun sex med samme person. Jeg ligger ikke rundt som jeg gjorde før. I det siste har jeg begynt å bry meg om disse ryktene. Hvordan skal jeg bli kvitt disse ryktene? Utrolig kjipt for meg å ha dette hengende over meg. Jeg vurderer å flytte om jeg ikke finner ut en løsning på dette. Setter pris på alle svar Anonymkode: f89d1...a6a 4
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #2 Skrevet 24. mai 2021 Hev deg over ryktene. De får bare makt om du gir dem makt. Har du sex for penger? Hvis nei, så er du jo ingen hore. Anonymkode: c3b78...b9b 22
Svartfugl Skrevet 24. mai 2021 #3 Skrevet 24. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg vet hvorfor, men hvorfor skal folk bry seg om mitt sexliv? Jeg blir dømt av folk som ikke kjenner meg også fordi dem har fått med seg ryktene av en eller annen person. Jeg er 23 og er veldig seksuelt aktiv. Nå har jeg en pulevenn, (forhold er ikke noe for meg) så jeg har kun sex med samme person. Jeg ligger ikke rundt som jeg gjorde før. I det siste har jeg begynt å bry meg om disse ryktene. Hvordan skal jeg bli kvitt disse ryktene? Utrolig kjipt for meg å ha dette hengende over meg. Jeg vurderer å flytte om jeg ikke finner ut en løsning på dette. Setter pris på alle svar Anonymkode: f89d1...a6a Herregud, hvorfor vet folk sånne ting om privatlivet ditt? Det er jo bare din sak! Du får se påcdet som deres problem. Det er få ting jeg ser på som mer patetisk enn folk som sladrer om sånne ting. Man må ha et innholdsløst liv om man sladrer om slike bagateller. Du har ingenting å skamme deg over. 15
Gjest Fnuggolina Skrevet 24. mai 2021 #4 Skrevet 24. mai 2021 19 stykker ER jo mange i den alderen. Du må bare eie dine valg? 🤷♀️ Gi F i hva noen synes eller ikke? Rent objektivt er det langt over snitt, så du vil aldri komme dit at mange synes det er få. Du kommer ikke til å kunne endre deres mening om deg uansett. Litt av problemet her er kanskje at du har valgt innenfor en relativt smal krets - ellers ville de vel ikke visst om hverandre? Og så velger du åpenbart menn som slutshamer i tillegg.
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #5 Skrevet 24. mai 2021 Beskytt deg og kos deg! At noen er så hevet over andre og kritiserer andre er deres problem. Ditt liv og dine vag. Anonymkode: d5cd8...b17 10
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #6 Skrevet 24. mai 2021 Jeg er riktignok mann på 30. med over 100 sex-partnere, og har aldri brydd meg om hva andre syntes om meg. Det er mitt liv, og er ikke jeg bra nok som jeg er, droppes kontakten, og livet går videre. Sånn har jeg operert siden ungdomskolen, og har fungert ypperlig. dog med færre overfladiske bekjente enn snittet. Anonymkode: d8495...c4c 7
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #7 Skrevet 24. mai 2021 Det var litt mange ja. Anonymkode: b8e0d...682 15
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #8 Skrevet 24. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg er riktignok mann på 30. med over 100 sex-partnere, og har aldri brydd meg om hva andre syntes om meg. Det er mitt liv, og er ikke jeg bra nok som jeg er, droppes kontakten, og livet går videre. Sånn har jeg operert siden ungdomskolen, og har fungert ypperlig. dog med færre overfladiske bekjente enn snittet. Anonymkode: d8495...c4c Og btw. Jeg kan garantere deg at jeg hadde flere på listen enn 19 når jeg var 23. Ei livet ditt, og drit i andre. Anonymkode: d8495...c4c 11
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #9 Skrevet 24. mai 2021 Fnuggolina skrev (13 minutter siden): 19 stykker ER jo mange i den alderen. Du må bare eie dine valg? 🤷♀️ Gi F i hva noen synes eller ikke? Rent objektivt er det langt over snitt, så du vil aldri komme dit at mange synes det er få. Du kommer ikke til å kunne endre deres mening om deg uansett. Litt av problemet her er kanskje at du har valgt innenfor en relativt smal krets - ellers ville de vel ikke visst om hverandre? Og så velger du åpenbart menn som slutshamer i tillegg. Hvorfor er 19 stk mange? Hvis TS har hatt sex siden 16-års alderen så har TS hatt i snitt 3 partnere i året. Er det mye? Anonymkode: c3b78...b9b 28
Katten.2.0 Skrevet 24. mai 2021 #10 Skrevet 24. mai 2021 26 minutter siden, Fnuggolina said: 19 stykker ER jo mange i den alderen. Du må bare eie dine valg? 🤷♀️ Gi F i hva noen synes eller ikke? Rent objektivt er det langt over snitt, så du vil aldri komme dit at mange synes det er få. Du kommer ikke til å kunne endre deres mening om deg uansett. Litt av problemet her er kanskje at du har valgt innenfor en relativt smal krets - ellers ville de vel ikke visst om hverandre? Og så velger du åpenbart menn som slutshamer i tillegg. Tre partnere i året er da ikke mye. Slutshaming kommer alltid av usikkerhet. Både blant kvinner og menn, og er dessverre noe vi ikke klarer å kvitte oss med, TS. 24
Frekkulf Skrevet 24. mai 2021 #11 Skrevet 24. mai 2021 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Jeg vet hvorfor, men hvorfor skal folk bry seg om mitt sexliv? Jeg blir dømt av folk som ikke kjenner meg også fordi dem har fått med seg ryktene av en eller annen person. Jeg er 23 og er veldig seksuelt aktiv. Nå har jeg en pulevenn, (forhold er ikke noe for meg) så jeg har kun sex med samme person. Jeg ligger ikke rundt som jeg gjorde før. I det siste har jeg begynt å bry meg om disse ryktene. Hvordan skal jeg bli kvitt disse ryktene? Utrolig kjipt for meg å ha dette hengende over meg. Jeg vurderer å flytte om jeg ikke finner ut en løsning på dette. Setter pris på alle svar Anonymkode: f89d1...a6a Det er jo på ingen måter mange i det hele tatt, men flere av de kallenavnene er jo egentlig komplimenter. Andre er jo helt feil bruk av uttrykkene.
miss summers Skrevet 24. mai 2021 #12 Skrevet 24. mai 2021 Katten.2.0 skrev (6 minutter siden): Tre partnere i året er da ikke mye. Slutshaming kommer alltid av usikkerhet. Både blant kvinner og menn, og er dessverre noe vi ikke klarer å kvitte oss med, TS. Jeg syns det er mange jeg og. Kan man ikke syns det uten at det skal være slutshaming? Jeg gir blanke i hvor mange folk ønsker å ha på sin liste, jeg kan likevel syns noe er mye og noe er lite. Hva er dømmende i det? 20
Gjest laPistola Skrevet 24. mai 2021 #13 Skrevet 24. mai 2021 Hva slags mennesker er det som kaller deg dette? Folk som ikke klarer og få seg et ligg eller de som møtte « den rette» på videregående og aldri vært på datingmarkedet ? Drit i det og ha sex med hvem du vil. Synes ikke det var så mye heller. Det er nå du kan teste ut og prøve litt ulike typer. Bare lev ditt liv og vær tro mot deg selv, så kan sladrehankene sitte hjemme med bena i kors, om de foretrekker det.
Hannah80 Skrevet 24. mai 2021 #14 Skrevet 24. mai 2021 miss summers skrev (4 minutter siden): Jeg syns det er mange jeg og. Kan man ikke syns det uten at det skal være slutshaming? Jeg gir blanke i hvor mange folk ønsker å ha på sin liste, jeg kan likevel syns noe er mye og noe er lite. Hva er dømmende i det? Enig med deg. 19 sexpartnere når man er 23, er da vitterlig ikke lite. Og det må man få mene uten at man blir kalt dømmende. 20
Adrenalina1 Skrevet 24. mai 2021 #15 Skrevet 24. mai 2021 Hannah80 skrev (2 minutter siden): Enig med deg. 19 sexpartnere når man er 23, er da vitterlig ikke lite. Og det må man få mene uten at man blir kalt dømmende. Enig med deg. 19 er mange når man er 23. Og man skal kunne slippe å bli kalt dømmende bare fordi man har selvrespekt, egenverd og en anelse moral. 13
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #16 Skrevet 24. mai 2021 Noe jeg ikke skjønner her er hvordan vet så mange at du har hatt 19 partnere? Bor du på et veldig lite sted? Eller har du hatt sex med menn fra det samme miljøet? Blir alltid så overrasket over dere som skriver at folk rundt dere vet hvor mange dere har hatt sex med. Mulig det er sånn på små steder? Anonymkode: c9984...646 9
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #17 Skrevet 24. mai 2021 Adrenalina1 skrev (2 minutter siden): Enig med deg. 19 er mange når man er 23. Og man skal kunne slippe å bli kalt dømmende bare fordi man har selvrespekt, egenverd og en anelse moral. Du må gjerne mene det er mange i antall, men å begrunne meningen din med at du "har selvrespekt, egenverd og en anelse moral" er enormt dømmende og ingenting annet en slutshaming. Hvorfor mener du at man har dårlig selvrespekt, egenverd og lite moral fordi man er glad i sex og har hatt sex med flere partnere? Anonymkode: c3b78...b9b 23
sicario Skrevet 24. mai 2021 #18 Skrevet 24. mai 2021 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Jeg vet hvorfor, men hvorfor skal folk bry seg om mitt sexliv? Jeg blir dømt av folk som ikke kjenner meg også fordi dem har fått med seg ryktene av en eller annen person. Jeg er 23 og er veldig seksuelt aktiv. Nå har jeg en pulevenn, (forhold er ikke noe for meg) så jeg har kun sex med samme person. Jeg ligger ikke rundt som jeg gjorde før. I det siste har jeg begynt å bry meg om disse ryktene. Hvordan skal jeg bli kvitt disse ryktene? Utrolig kjipt for meg å ha dette hengende over meg. Jeg vurderer å flytte om jeg ikke finner ut en løsning på dette. Setter pris på alle svar Anonymkode: f89d1...a6a Vet ikke hvorfor du blir kalt disse tingene. Barnslig. jeg ville aldri hatt sex med noen som har hatt 19 partnere, men ville jo aldri kalt vedkommende disse tingene. 7
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #19 Skrevet 24. mai 2021 man kan fint bli kaldt hore om man er jomfru også. Det gjelder bare å tiltrekke seg mye og positiv oppmerksomhet fra menn det, og du er den verste kvinnen som vandrer blandt alle andre som faktisk har ganske mange partnere. Anonymkode: a79a8...c9b 4
Adrenalina1 Skrevet 24. mai 2021 #20 Skrevet 24. mai 2021 (endret) AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Du må gjerne mene det er mange i antall, men å begrunne meningen din med at du "har selvrespekt, egenverd og en anelse moral" er enormt dømmende og ingenting annet en slutshaming. Hvorfor mener du at man har dårlig selvrespekt, egenverd og lite moral fordi man er glad i sex og har hatt sex med flere partnere? Anonymkode: c3b78...b9b Jeg mener at de som ligger med mange er eller kommer til å bli følelsemessige avstumpet og får dermed vanskeligheter med å knytte seg til en person. Men som sagt, jeg har rett til å mene hva jeg vil uten å bli kalt dømmende. Endret 24. mai 2021 av Adrenalina1 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå