Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg innså det nettopp, jeg hater ham faktisk. Hater ham for at han tok pengene mine, at han var utro, at han gjennom hele forholdet brukte vold og trusler for å få det som han ville, at han utslettet grensene mine og gjorde meg liten. 

Jeg hater ham for at han så på andre damer gjennom hele forholdet og for at han fikk meg til å føle at jeg aldri var bra nok. 

Jeg hater ham fordi han kalte meg fitte, drittkjerring, for alle gangene han sa at jeg var mislykket og verdiløs og ikke verdt å elske. For at han tok kvelertak og spyttet på meg og stengte meg inne i kjelleren i mørket. 

Jeg hater ham for at han fortsatt truer for å få det som han vil. Og jeg har bare lyst til å være ferdig med ham, aldri noen gang se ham igjen. Bare hat. 

Anonymkode: 0ee0e...9c7

• Liker 8
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg forstår deg godt. Jeg hater også min ex som dopet meg ned og gjorde ting mot meg som jeg ikke visste. En dag fant jeg video av meg selv på loftet og endelig fikk jeg svaret på hvorfor jeg ikke husket noe fra forskjellige tidspunkt. Jeg trodde alltid at det var noe galt med meg, så fikk jeg svaret. Jeg følte meg lettere når han kom i fengsel, men hatet er der hele tiden. Jeg vet akkurat hvordan du har det ❤️ Det er en grusom følelse å gå rundt med, og nesten ingen forstår det.❤️ 

Anonymkode: 03fa0...b2f

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner deg, du hr rett til å hate ham og ønske ham dau og råtten så lenge som du trenger det. 

En dag vil du våkne og innse at det er lenge siden han var det første du tenkte på.. jeg lover. Klem.

Anonymkode: 8f60d...fb8

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Takk ♥️

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Huff, for en eks! Skjønner du hater han. Pass bare på at han ikke stjeler mer av deg nå og tankene dine. Den beste hevnen du kan gi han er å gå videre og være lykkelig! 

Anonymkode: 567a0...19f

• Liker 6
Skrevet

Godt å høre du kom deg unna. Skjønner godt at du føler på et hat, men du vil ha det mye bedre om du "bare" sletter ham fra minnet. Han er verdiløs, ubetydelig. Ikke la hatet trekke deg ned. 

❤️ 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

For en dritt! Dette er en del av prossessen, og det må du igjennom. Husk at det var han det var noe galt med, ikke deg. Og at når du er klar, kan du bare klippe snoren og la han forsvinne langt bak i der. Gå videre og ikke se deg tilbake. ❤️

Anonymkode: 571e0...ec3

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Du har all rett til å hate han så lenge du trenger. Bare sørg for å gi han NULL oppmerksomhet. Sånne krek livnærer seg nemlig på andre sine reaksjoner (positive eller negative) for å føle seg levende og i kontroll. Hjernene deres er ikke normale, de mangler koblinger. 
Du trenger heller ikke tilgi han, men du kan tilgi deg selv og med tid og stunder så vil du være fullstendig likegyldig ovenfor han. Og DA vil du være fri. 
Folk snakker så varmt og tilgivelse. Det men jeg er for de som uten hensikt sårer andre. Men mennesker som MED hensikt gang på gang på gang bevisst sårer andre.. de fortjener ikke tilgivelse. Da får de gå i kirka eller andre steder for å lete detter den.. 

Men nå kan du bruke all denne sinte energien du har inni deg til å bygge opp deg selv. Snart vil du innse hvor mye bedre du er enn han. Og da vil også grensene dine bli sterkere. HAN kommer alltid til å være en taper. Og du en vinner.

Anonymkode: 93f96...cc4

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Jeg innså det nettopp, jeg hater ham faktisk. Hater ham for at han tok pengene mine, at han var utro, at han gjennom hele forholdet brukte vold og trusler for å få det som han ville, at han utslettet grensene mine og gjorde meg liten. 

Jeg hater ham for at han så på andre damer gjennom hele forholdet og for at han fikk meg til å føle at jeg aldri var bra nok. 

Jeg hater ham fordi han kalte meg fitte, drittkjerring, for alle gangene han sa at jeg var mislykket og verdiløs og ikke verdt å elske. For at han tok kvelertak og spyttet på meg og stengte meg inne i kjelleren i mørket. 

Jeg hater ham for at han fortsatt truer for å få det som han vil. Og jeg har bare lyst til å være ferdig med ham, aldri noen gang se ham igjen. Bare hat. 

Han var fryktelig stygg mot deg og jeg er så glad for at du har gått fra ham. 

Det han har gjort mot deg er for mange utilgivelig, det er derfor helt innafor at du hater ham. Det er ikke rart du føler det slik du føler det nå. 

Men du er sterk og kommer deg videre 💗

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du trenger heller ikke tilgi han, men du kan tilgi deg selv og med tid og stunder så vil du være fullstendig likegyldig ovenfor han. Og DA vil du være fri. 

Jeg er helt hundre prosent enig. Jeg skal tilgi meg selv for at jeg tillot dette å skje med meg. Men ham tilgir jeg ikke - kanskje hvis han ber oppriktig om unnskyldning, men han mener at han ikke har gjort noe galt. 

Standardsvaret hans var: Du får oppføre deg ordentlig, da vet du, så trenger jeg ikke gjøre sånn. 

Han er en meter høyere enn meg og veier hundre kilo mer enn meg, hvorfor faen kan han ikke heller ta noen på sin egen størrelse. :( 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Jeg er helt hundre prosent enig. Jeg skal tilgi meg selv for at jeg tillot dette å skje med meg. Men ham tilgir jeg ikke - kanskje hvis han ber oppriktig om unnskyldning, men han mener at han ikke har gjort noe galt. 

Standardsvaret hans var: Du får oppføre deg ordentlig, da vet du, så trenger jeg ikke gjøre sånn. 

Han er en meter høyere enn meg og veier hundre kilo mer enn meg, hvorfor faen kan han ikke heller ta noen på sin egen størrelse. :( 

Han er kanskje stor og «sterk» på utsiden men på innsiden er han bare en liten 💩

Og husk at med tid og stunder kommer han til å være utro mot hun leieboeren også.. fordi hun har gjort noe «galt» i forholdet og «tvunget» han til å være utro. 🤯😂 Nei… nå er du fri til å finne noen som er på samme nivå iq-messig. Så får han bare løpe rundt etter halen sin. 

Anonymkode: 93f96...cc4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har dere barn ts❤️føler med deg 

Anonymkode: f8fc9...635

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Han driver med victimblaming, det er typisk for cluster B folk, narsissister og psykopater.

Kanskje bloggen psykopati og kjærlighet kan hjelpe❤️

Anonymkode: d9838...fdf

Skrevet

Jeg føler meget sterkt med deg, TS og andre som har det på samme måte. Jeg har opplevd mye av det samme som mange her inne, og hatet ham i lang tid etterpå. Var til og med så dum en dag for rundt et halvt år siden at jeg ved en tilfeldighet fant Facebook siden hans og sendte melding der jeg spurte om han fremdeles brukte den. Eneste grunnen til at jeg gjorde det, var fordi han stadig truet med å ta sitt eget liv dersom jeg gikk fra ham. Havnet i en helt tullete krangel og han blokkerte meg etterpå. Det var like greit. Kommer uansett til å slette den profilen. 

Når er jeg der at jeg kommet der at jeg ikke lenger hater ham - jeg innså at hat betyr på en måte at jeg bryr meg - men sliter med meg selv for at jeg lot ham mishandle meg. I går tok jeg moter til meg og kontaktet NOK (tidligere SMISO) for samtale. Kanskje du også klarer det en gang, TS. Det er veldig viktig å få snakket ut om ting du har opplevd selv om det er veldig vondt. Jeg har enda ikke klart å åpne meg om de tingene jeg opplevde i det forholdet, selv ikke til psykologen, og det er 3 og et halvt år siden det tok slutt. Hvis det finnes NOK eller noe lignende i ditt område, kan jeg anbefale dem på det varmeste. Der finner du profesjonelle med bakgrunn i traumebehandling o.l..

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva er NOK.. 

Anonymkode: f8fc9...635

AnonymBruker
Skrevet
Katretty skrev (3 timer siden):

Der finner du profesjonelle med bakgrunn i traumebehandling o.l..

Jeg går til dps. 

Katretty skrev (1 time siden):

Var kanskje dumt av meg å ikke inkludere link, men jeg fant ikke noen generell nettside, kun den for min kommune. Så her kan du lese litt om hva det er:

https://dinutvei.no/seksuelle-overgrep/hva-er-smiso-incest/

Incest? Ikke så aktuelt. 

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Han driver med victimblaming, det er typisk for cluster B folk, narsissister og psykopater.

Kanskje bloggen psykopati og kjærlighet kan hjelpe❤️

Anonymkode: d9838...fdf

Mulig. Men jeg har ikke lyst til å lese noe som helst eller prøve å forstå eller finne forklaringer, jeg vil bare hate ham i ro og fred og etterpå vil jeg gå videre med livet mitt. Jeg driter i hva som feiler ham, jeg vil bare ikke ha ham i livet mitt. Å bruke en eneste kalori på å undersøke eventuelle passende diagnoser er helt uaktuelt. 

Beklager harde ord, jeg setter pris på at du vil hjelpe ♥️

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Jeg går til dps. 

Incest? Ikke så aktuelt. 

Mulig. Men jeg har ikke lyst til å lese noe som helst eller prøve å forstå eller finne forklaringer, jeg vil bare hate ham i ro og fred og etterpå vil jeg gå videre med livet mitt. Jeg driter i hva som feiler ham, jeg vil bare ikke ha ham i livet mitt. Å bruke en eneste kalori på å undersøke eventuelle passende diagnoser er helt uaktuelt. 

Beklager harde ord, jeg setter pris på at du vil hjelpe ♥️

Det handler ikke bare om det. Men så var det heller ikke rettet kun til deg, men de som gjerne har slitt med seksuelle overgrep i forhold. 

Jeg er enig at du ikke skal gå og fundere på hva som feiler ham. Det kommer du ikke langt med. Nå er det å bruke tid på deg selv til å komme deg til hektene som er viktig. Lykke til. 💜

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...