Gå til innhold

Menn i BMW

Fremhevede innlegg

Skrevet
8 hours ago, Mannisinbestealder said:

Audi og BMW er nære konkurrenter og er i samme kundesegment. Jeg har et av merkene, og det er kanskje litt tilfeldig. Du ser ikke forskjell på en BMW eller Audi fører

Det er derfor jeg holder meg til de to andre Tyske premium merkene.... 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dere glemmer Teslasjåførene. De er jevnt over verre enn både BMW og Audi-førerne.

Anonymkode: 6821b...88d

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
Tiuren skrev (14 timer siden):

Det er derfor jeg holder meg til de to andre Tyske premium merkene.... 

Porsche og VW?

Anonymkode: 86fee...554

Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Porsche og VW?

Anonymkode: 86fee...554

VW har aldri vært premium, de er bare dyre å vedlikeholde...

AnonymBruker
Skrevet

VW som premiummerke 🤣 Skoda og VW er billigbiler for folket. Det ligger tross alt i navnet (folkevogn).

Men fra spøk til alvor: det følger med noen retningslinjer når du kjøper ny BMW. Du skal aldri kjøre under fartsgrensen, du skal raskt opp i fartsgrensen når du akselererer, du skal ligge tett på og true bilen foran som lager kø i venstrefilen, samt at du skal kjøre forbi enhver Leaf og annen asiatisk drittbil du måtte møte på veien. 

Det virker som vedkommende TS møtte dessverre har kjøpt brukt BMW og ikke fått dette dokumentet fra den første eieren. På vegne av alle BMW-førere beklager jeg på det sterkeste at en BMW-fører er observert under fartsgrensen. Jeg foreslår å sende dokumentasjonen på hvem vedkommende er til nærmeste BMW-forhandler, så sørger de for å inndra bilen ASAP. Det er skadelig for merkevaren å ha slike sinker i en BMW.

Anonymkode: b3be3...008

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

VW som premiummerke 🤣 Skoda og VW er billigbiler for folket. Det ligger tross alt i navnet (folkevogn).

Men fra spøk til alvor: det følger med noen retningslinjer når du kjøper ny BMW. Du skal aldri kjøre under fartsgrensen, du skal raskt opp i fartsgrensen når du akselererer, du skal ligge tett på og true bilen foran som lager kø i venstrefilen, samt at du skal kjøre forbi enhver Leaf og annen asiatisk drittbil du måtte møte på veien. 

Det virker som vedkommende TS møtte dessverre har kjøpt brukt BMW og ikke fått dette dokumentet fra den første eieren. På vegne av alle BMW-førere beklager jeg på det sterkeste at en BMW-fører er observert under fartsgrensen. Jeg foreslår å sende dokumentasjonen på hvem vedkommende er til nærmeste BMW-forhandler, så sørger de for å inndra bilen ASAP. Det er skadelig for merkevaren å ha slike sinker i en BMW.

Anonymkode: b3be3...008

Det her var nå noe av det beste svaret. :P Oss Nissan eiere får følge med på farta gjennom rusthulla imens, og aldri glemme vår plass på rangstigen.

Anonymkode: d4a9e...d9b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
On 5/29/2021 at 7:24 AM, Tiuren said:

to andre Tyske premium merkene

Hvilket i tillegg til MB sikter du da til?

Anonymkode: aca38...fc4

Skrevet
16 hours ago, AnonymBruker said:

Hvilket i tillegg til MB sikter du da til?

Anonymkode: aca38...fc4

Man kan jo tenke på Porsche?

AnonymBruker
Skrevet
On 5/25/2021 at 6:14 PM, Kvittering said:

Tar ikke folk som kjører BMW seriøst.

Ja, da er det myyye bedre å dømme alle i verden som kjører BMW ... Slike folk tar ikke jeg seriøst i alle fall.😉 

Anonymkode: 4ece4...a18

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
On 5/29/2021 at 8:05 AM, AnonymBruker said:

Dere glemmer Teslasjåførene. De er jevnt over verre enn både BMW og Audi-førerne.

Anonymkode: 6821b...88d

Jeg er ikke bilist, men som fotgjenger kan jeg si ja til dette. Teslasjåfører tror de redder kloden med å kjøre som om andre trafikanter er undermennesker.

I nabolaget mitt er forresten BMW-eierne de som alltid får bilen tauet bort.

Anonymkode: 9256f...6d2

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

I nabolaget mitt er forresten BMW-eierne de som alltid får bilen tauet bort.

Anonymkode: 9256f...6d2

Én faktor i dette er nok at BMW pussig nok lager skikkelig dårlige biler. Mye feil på de, jo mer komplisert (type M5 V10), jo verre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...