Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har farget det mørkt en del ganger. Vil ha lyst hår nå. Jeg er opprinnelig blond. Er det mulig å få det lyst? Eller kommer ingen frisører til å anbefale det? Mulig det faller av?

Noen andre som har gått fra mørkt til lyst?

Anonymkode: b1d1d...05e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Noen?

Anonymkode: b1d1d...05e

Skrevet

Det er mulig, men det beste for håret ditt er nok å gjøre det gradvis. Hør med frisøren din om hvordan du kan gjøre det.

• Liker 2
Skrevet

Jeg har gått fra brunsvart til blond nå, laaang prosess. Er egentlig helt mørk da. Gikk til frisør og stripet det 3 ganger, men mistet tålmodigheten og tok siste striping selv. Holdt på siden i høst. 

Skrevet

Du må få en frisør til å vurdere det. Det kommer helt an på hvor sterkt/slitt/tynt/tykt håret er, hvor mange ganger du har farget det, hvilke pigmenter det er mettet med, om du har brukt hjemmefarge vil det ta lengre tid enn om du har farget det hos frisør osv. Bare en frisør kan gi deg realistisk tilbakemelding på hvor for du kan bli lys igjen

AnonymBruker
Skrevet

Vil anbefale en runde eller to med colorless, avfargingsmiddel. Det fjerner mye om ikke alt av den kunstige fargen. Håret ditt vil oftest bli veldig rødt eller orange, men mye lysere enn før. Avhengig av resultat ville jeg deretter farget over i en lys, kald farge for å få bort det røde, og så deretter tenkt på striping. Colorless sliter veldig lite på håret ifht bleking :) 

Anonymkode: ae60b...996

Skrevet

Fra 2018 til 2021 har jeg farget det mørkt, til lyst, til mørkt også til lyst igjen. Håret mitt nå er overasskende nok i ganske god stand, men det er fordi jeg har gjort alt hos frisør, brukt gode hjemmeprodukter (masse kuring) og istedenfor å bleke alt har vi stripet eller gjort baylage. Mitt hår er i utgangspunktet tykt og sterkt, og sånn kjedelig ask/kommune blondt. I sommer håper jeg min begynnende ettervekst blir bleket av solen, men synes ikke den er så altfor ille pga stripingen. Det beste rådet jeg kan gi deg er å gå til en frisør og få personen til å vurdere hvordan det er best å gå fram på ditt hår. Veldig glad jeg ikke har holdt på med dette hjemme, siden håret mitt da fortsatt er i god stand. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...