Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva tenker dere om ei kone som går inn på mannens tlf og sletter HANS  familiemedlemmer som HUN ikke liker? 
mer ikke det galskap? I en alder av 40 år

Anonymkode: 5b2a9...a97

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hva tenker dere om ei kone som går inn på mannens tlf og sletter HANS  familiemedlemmer som HUN ikke liker? 
mer ikke det galskap? I en alder av 40 år

Hvordan har han endt opp med noe sånt.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
visp skrev (3 minutter siden):

Hvordan har han endt opp med noe sånt.

Hun er sur på meg for noe, og har slettet meg på alle sosiale medier.. nå har hun gått inn på hans tlf og slettet meg også. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hun er sur på meg for noe, og har slettet meg på alle sosiale medier.. nå har hun gått inn på hans tlf og slettet meg også. 

Ok, da er han dårlig utstyrt med baller om han tillater noe sånt.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kanskje han er lojal mot henne og derfor har slettet deg av egen fri vilje.

Anonymkode: 93a17...93a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Om hvem er så du?

Anonymkode: e668a...d4e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Kanskje han er lojal mot henne og derfor har slettet deg av egen fri vilje.

Anonymkode: 93a17...93a

Nei han har ikke det.. han skjønte ingenting og  er ikke typen til å slette folk. Stoler på han.

AnonymBruker
Skrevet
visp skrev (24 minutter siden):

Ok, da er han dårlig utstyrt med baller om han tillater noe sånt.

Enig! 

AnonymBruker
Skrevet

To alternativer. Enten har du og mannen hennes en relasjon og en oppførsel som er svært ugrei. Eller så er hun smågal og han tafatt. 

Uansett ikke noe du har noe med,med mindre det er alternativ 1 og du bør ligge unna. 

Anonymkode: 370a7...437

AnonymBruker
Skrevet

Er du elskerinne som også er tremenning? Da er det greit. Er du sterkt rasistisk og hun har en hudfarge du misliker, og du forteller henne at hun er møkkete hver gang dere møtes? Da er det også greit. Er hun ufør og du forteller henne at hun snylter, sitter i rullestol og du klager over at hun ikke springer i fjellet eller annen ufin oppførsel fra deg for noe hun ikke kan noe for, og sikkert også er trist for?

Du skjønner sikkert tegninga. Bortsett fra eksemplene over har jeg vanskelig for å forsvare å slette kontakter fra noens telefon.

Anonymkode: 4bbc5...fe6

• Liker 1
Skrevet

Hun høres ut som et slitsomt kontrollerende menneske. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Er du elskerinne som også er tremenning? Da er det greit. Er du sterkt rasistisk og hun har en hudfarge du misliker, og du forteller henne at hun er møkkete hver gang dere møtes? Da er det også greit. Er hun ufør og du forteller henne at hun snylter, sitter i rullestol og du klager over at hun ikke springer i fjellet eller annen ufin oppførsel fra deg for noe hun ikke kan noe for, og sikkert også er trist for?

Du skjønner sikkert tegninga. Bortsett fra eksemplene over har jeg vanskelig for å forsvare å slette kontakter fra noens telefon.

Anonymkode: 4bbc5...fe6

Overhode ikke en elsker.. han er min bror 😅

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...