AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #1 Skrevet 24. mai 2021 Ja, nå har alstå kjæresten min gjennom 6 år ghosta meg 1 måned på grunn av noe som gjorde ham litt furt. Gidder ikke sånn fjortiss-piss kjenner jeg! Vi er 50. I'm movin on! 🤗👍 Anonymkode: 6911d...8fd 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #2 Skrevet 24. mai 2021 Exer som ghoster? Da er jo relasjonen over. Om man ikke må samarbeide (med barn) er vel det helt vanlig og innafor? Anonymkode: 58926...919
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #3 Skrevet 24. mai 2021 22 minutter siden, AnonymBruker said: Exer som ghoster? Da er jo relasjonen over. Om man ikke må samarbeide (med barn) er vel det helt vanlig og innafor? Anonymkode: 58926...919 Ex fra og med nå Anonymkode: 6911d...8fd
Antiviruset Skrevet 24. mai 2021 #4 Skrevet 24. mai 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Exer som ghoster? Da er jo relasjonen over. Om man ikke må samarbeide (med barn) er vel det helt vanlig og innafor? Anonymkode: 58926...919 Nei det var jo ghostingen som var årsaken til at det ble brudd. Og det er hadde jeg også gjort, lenge før det gikk en måned. At man er sur over noe er helt vanlig i et forhold, ja at det skjer av og til. Da snakker man ut om det og legger det bak seg, eller slår opp på en voksen måte. Bare ghoste er et klart tegn på at han ikke bryr seg, og da er det bare en vei videre. Det er et brudd mener jeg. For hvem orker slikt drama hver kan en krangel skulle oppstå? Det er bare fjortisser som driver på slikt, voksne mennesker i et seriøst forhold vil aldri tillate noe slikt. 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #5 Skrevet 24. mai 2021 Hadde jeg aldri giddi.. snakk om å være barnslig. Hva ble han egentlig så furt over? Anonymkode: 40ced...9bb
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #6 Skrevet 24. mai 2021 Se for deg bilde av han inni hodet ditt. Og så erstatter du bildet hans med statuen "Sinnataggen" i Vigelandsparken. Og så ler du av hvor patetisk han er. Noen er så emosjonelt umodne. Og så i sånn voksen alder. 50 år er ingen alder. Ved å kvitte deg med denne barnslige guttungen har du enda sjans å finne kjærligheten. Et lykkelig liv får du uansett ikke med sånt i livet ditt, så du gjorde det riktige!! Nå må du bare ikke ta han tilbake når han plutselig blir blid igjen og fant ut at ingen andre ville ligge med han. Anonymkode: 4ded2...5e1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå