AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #1 Skrevet 24. mai 2021 Hvor han der søker faste kvinnelige elskerinner. Profilen er meget godt utfylt hvor det står hva han søker. Har også bilder (ikke ansikt) det står at han er i et åpent forhold…. Det har vi ikke! Så dette er ren utroskap! er det noen som har erfaring med dette? Er dette en enkel plass å finne kvinne på? Hva sier dere menn? Og er det noen kvinner her som har vert borti dette? Anonymkode: 9d920...937
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #2 Skrevet 24. mai 2021 Jeg lurer mest på hva du selv gjør på nakenprat. Det er ikke et sted man bare tilfeldigvis ramler innom og like tilfeldigvis finner sin egen manns profil sånn uten videre. Tror du og mannen din har veldig mye dere burde prate om siden dere begge tydeligvis er ute etter "noe ekstra". Anonymkode: 4a5ed...acb 24
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #3 Skrevet 24. mai 2021 Jeg vil jo si at dere i praksis er i et åpent forhold når mannen leter etter elskerinne og du vet det uten å foreta deg noe. Anonymkode: 4f5f6...d02 11
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #4 Skrevet 24. mai 2021 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Jeg lurer mest på hva du selv gjør på nakenprat. Det er ikke et sted man bare tilfeldigvis ramler innom og like tilfeldigvis finner sin egen manns profil sånn uten videre. Tror du og mannen din har veldig mye dere burde prate om siden dere begge tydeligvis er ute etter "noe ekstra". Anonymkode: 4a5ed...acb Hun kan jo kanskje ha sjekket loggen hans?! Anonymkode: 8bdd3...516 29
Gjest NoDiablo Skrevet 24. mai 2021 #5 Skrevet 24. mai 2021 Du ser ikke ansiktet til mannen din, men vet at det er han fordi du kjenner alt annet med ham, og fordi du har studert bildet nøye? Hvordan fikk du vite om at han var der? Har noen fortalt deg det, og hvordan vet de at det er han? Uansett ikke noe du skal la passere. Dere er ikke i et åpen forhold, så han kan ikke ta seg friheten til å ljuge om det.
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #6 Skrevet 24. mai 2021 Ts: mannen min er utro på nakenprat Kg; hvorfor er DU på nakenprat?? Hvordan vet du at det er han??? Hadde klikket helt ts. Anonymkode: 6c350...2eb 49
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #7 Skrevet 24. mai 2021 Det langt mellom de som finner noen å ha sex med. Men det er flust av menn i forhold der inne. Noen sier de har åpent forhold, andre ber om diskresjon. Bilder er det i massevis, nåde nakenbilder og erekt organ. Du må faktisk snakke med han mannen din. Han har tydeligvis et ønske om å være utro. Selv om sjansen er liten der inne, så endrer det ikke saken noe. Anonymkode: 875d6...dde 7
Østkantgutt1913 Skrevet 24. mai 2021 #8 Skrevet 24. mai 2021 Hadde profil der for mange år siden, husker ikke passord ol nå.. Små kjedelig sted uansett syntes jeg ihvertfall
miss summers Skrevet 24. mai 2021 #9 Skrevet 24. mai 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ts: mannen min er utro på nakenprat Kg; hvorfor er DU på nakenprat?? Hvordan vet du at det er han??? Hadde klikket helt ts. Anonymkode: 6c350...2eb 😆 samme her. 4
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #10 Skrevet 24. mai 2021 Såg det på loggen på pc… kunne ikke inn på profilen hans uten å lage min egen. Så lagde egen for å se. Kjenner han godt igjen på bildene ja….😰 ts Anonymkode: 9d920...937 8
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #11 Skrevet 24. mai 2021 Om han lett kan finne noen eller ikke er vel uvesentlig her? Poenget er at han i det hele tatt søker. Hadde skrevet en lapp og limt på PC´n hans og skrevet lykke til med fittesøket gubbejævel, pakket tingene mine og lagt idioten bak meg! Anonymkode: e6a14...2e8 31
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #12 Skrevet 24. mai 2021 Gjør det slutt nå. Jeg fant partner på en slik side. Nei, jeg snoket ikke, han lot PCen stå åpen i stua og jeg gikk forbi. Den var helt åpent inne på en lignende side, og jeg så det var hans profil. Fabrikkert navn og alder, men det var han. Han unnskyldning? Han var på jakt etter venner. Jeg angrer på at jeg ikke gjorde det slutt der og da. Han er eksmann nå. Ingen i et forhold de er fornøyd med lager slike profiler, det er ren og skjær utroskap. Anonymkode: 19fb9...1d1 9
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #13 Skrevet 24. mai 2021 Planlegger utroskap er vel det verste. Du får tenke deg godt om ts. Anonymkode: d4848...392 6
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #14 Skrevet 24. mai 2021 Åh, Gud. Stakkers deg, TS. I det minste, hvis mannen skal være utro, vær det med stil. Han kunne like gjerne kjørt opp og ned det usleste horestrøket han finner for å se på ‘godsakene’ som står på utstilling der. NakenPrat er lavmål, sånn er det bare. Det er flaut, lite pirrende og usexy. Er jo et par menn her og der som er ‘sexy’, men de er jo som regel interessert i noe kjapt, enkelt og billig de også, akkurat som når de er på Kiwi eller Rema 1000. Har ikke noe svar, jeg. Har hengt en del med tapere, men ingen av dem hang på NakenPrat eller noe slikt. Altså, når han ikke går inn for å skjule det, engang ...? Han bryter jo alle illusjoner du skulle ha av ham som en selvstendig og kul mann. Huff. Det er til å grine av. Anonymkode: 4ed00...4eb 7
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #15 Skrevet 24. mai 2021 Her ville jeg faktisk lagd med en falsk profil og startet en chat med ham. Bare for å se hvor langt han er villig til å gå. Så ville jeg gjort det slutt... Anonymkode: 8a280...07a 24
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #16 Skrevet 24. mai 2021 Tror det er vanskelig for menn å finne noen der ettersom det er så mange flere menn enn kvinner. Men det er ikke poenget, sviket ligger jo i at han leter. Ikke om han potensielt kan finne noen. Anonymkode: 5afe3...487 6
Gjest Elder Millennial Skrevet 24. mai 2021 #17 Skrevet 24. mai 2021 Dette er ikke greit, selv om jeg tviler på han finner noen aktuelle damer der inne, er av oppfatning at det er 90% menn der. Jeg hadde nok også vert fristet til å lage en profil å sett hvor langt han var villig til å dra det. Hadde han møtt deg på ett hotellrom fex. Hadde nok uansett slitt med å stole på han etter dette og ville nok reist i fra han uansett.
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #18 Skrevet 24. mai 2021 Alt noen kvinner finner seg i .Du burde ikke bruke tiden på å skrive innlegg her, men heller pakke sakene dine og komme deg vekk og aldri se deg tilbake. Å tviholde på elendige menn er bortkastet tid og energi. Hans adferd er fullstendig uakseptabel og du er ikke snill med deg selv hvis du aksepterer den oppførselen han viser der. I mine øyne er slike menn umoden og mindre oppegående, og hadde aldri fått en fot innfor hos meg igjen. Godtar du dette, så ligger alt til rette for et forhold med store uromomenter, det kan du være ganske sikker på. Anonymkode: 94488...69d 9
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #19 Skrevet 24. mai 2021 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Her ville jeg faktisk lagd med en falsk profil og startet en chat med ham. Bare for å se hvor langt han er villig til å gå. Så ville jeg gjort det slutt... Anonymkode: 8a280...07a Ts har lagd en profil for å se hans. Ts, snakk med han. Når du er på profilen hans, tror jeg du skal kunne se hvor han har skrevet innlegg og hva. Det du gjør, er å like (takke) på bildene han har der inne. Da sender han deg sikkert en melding. Så tar du det derfra. La han styre og pushe det videre, men ikke still deg negativ. Se hva han er villig til å foreslå. Kanskje spørre om han er helt sikker på om han er i et åpent forhold siden det står der på han. Anonymkode: 875d6...dde 3
Gjest Mysticgirl Skrevet 24. mai 2021 #20 Skrevet 24. mai 2021 Hadde sendt han ei melding : Er vi i et åpent forhold? Det visste jeg ikke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå