AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #1 Skrevet 24. mai 2021 Enten av enkeltpersoner eller grupper? Anonymkode: 1b754...90c
skreppamedleppa Skrevet 24. mai 2021 #3 Skrevet 24. mai 2021 (endret) David Attenborough. For å si det på en litt gross måte så kunne jeg ønske jeg kunne sugd hjernen hans tom. For et liv, for en kunnskap, for noen opplevelser han har.. Sjalu; ja vist faen! Mennesker med gode talegaver. Som prater på en god og selvsikker måte og som snakker godt for seg. Og jeg er ikke spesielt sjalu på folk som har mer penger enn meg, er finere enn meg etc.. Men når jeg går på en spesiell tur så går jeg forbi et fantastisk nydelig hus.. Det er ikke stort, helst litt sjevt og lite men fy søren så flott det er, kunne jeg tenke meg å kjeppjage eierene og flytte inn her selv? Jepp... Ellers er jeg kanskje sjalu på mennesker som har begge foreldrene sine i livet til de er godt voksne. Mine døde alt for tidlig.. Men sånn som sjalu/misunnelse som det ofte blir henstilt til her på kg, hvor alle er sjalu om det er noe en ikke liker enten i forhold til bunader, klær, hus, boliglån, utsende, vekt etc.. Nei det er ikke der jeg er i livet mitt.. Endret 24. mai 2021 av skreppamedleppa
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #4 Skrevet 24. mai 2021 Jeg er misunnelig på alle som er stokk dumme. Det må være herlig å gå rundt uten og skjønne en dritt av det som foregår rundt deg. Ingen bekymringer. Vi smarte har det vanskelig. Anonymkode: 4e172...c67 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #5 Skrevet 24. mai 2021 De som ikke har Asperger. Anonymkode: 5c643...b41
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #6 Skrevet 24. mai 2021 Superpositive mennesker som er positive uansett hva som skjer. Wow. Anonymkode: ae6af...b55
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #7 Skrevet 24. mai 2021 Mennesker uten sykdom Anonymkode: df586...b96
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå