Gå til innhold

Er det værst å være ufrivillig singel som mann eller sitte i fengsel

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er mann, og kan derfor ikke bare senke kravene for å finne en partner. Har vært singel i evigheter nå, og det funker dårlig for meg. Jeg har kjøpt en hund for å ha noe varmt å ligge inntil i senga, har aldri ønsket meg noe mere enn å finne en snill kvinne å dele livet mitt med og få barn med. Hva vil folk flest? Sitte i fengsel eller være ufrivillig singel?

M26

Anonymkode: f1f62...3d0

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nå har du jo prøvd det ene, så hva med å skurke deg opp så du for prøvd det andre?

Anonymkode: 2ed93...aa6

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Folk flest vil helst leve livene sine og ha et godt liv, uavhengig om man har partner eller ikke 

Anonymkode: 1aee6...082

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Folk flest ønsker ikke bare en partner som er snill, men en de passer sammen med. 

Anonymkode: dcef0...a32

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

tredje alternativ: være ufrivillig singel som kvinne.

Anonymkode: d617e...1c2

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Og hvorfor kan du ikke bare senke kravene? Kanskje du forventer for mye? Kanskje du går etter jenter som ser ut som instagrammodeller istedenfor å prøve deg på en gjennomsnitlig vanlig pen jente?

• Liker 4
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg er mann, og kan derfor ikke bare senke kravene for å finne en partner. Har vært singel i evigheter nå, og det funker dårlig for meg. Jeg har kjøpt en hund for å ha noe varmt å ligge inntil i senga, har aldri ønsket meg noe mere enn å finne en snill kvinne å dele livet mitt med og få barn med. Hva vil folk flest? Sitte i fengsel eller være ufrivillig singel?

M26

Bare for å stille det dumme spørsmålet her, men hva mener du her? Uansett, det er mange av oss som har vært singel en evighet nå. Jeg har vært singel siden 2009. :nigo: :enig: Jeg tror du må kanskje tenke at du skal endre tankegang. Jobbe deg mot noe annet. Hvordan kan du være lykkelig som singel? Hva kan du fylle dagene med? Det er nettopp de lykkelige, attraktive og selvsikre som tiltrekker seg mange damer. 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Dette er ikke et incel-forum

Anonymkode: d5834...7eb

• Liker 3
Gjest NoDiablo
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Sitte i fengsel eller være ufrivillig singel?

Fengsel er verst.
Nå er jeg frivillig ikke-singel, men jeg hadde helt klart valgt å være ufrivillig singel hvis det eneste andre alternativet var fengsel.

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

M26

Hva har du prøvd å gjøre for å finne en partner da? Og hva mener du selv er grunnen til at du ikke får en partner? Jeg har aldri sittet i fengsel, men det sier litt om din tendens til selvmedlidenhet når du sammenligner det å slite på kjærlighetsfronten med å sitte i fengsel...

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Og hvorfor kan du ikke bare senke kravene? Kanskje du forventer for mye? Kanskje du går etter jenter som ser ut som instagrammodeller istedenfor å prøve deg på en gjennomsnitlig vanlig pen jente?

Jeg går aldri etter ig-babes, de sier jo nei til de fleste uansett, ikke bare meg. Jeg går etter gjennomsnittlige jenter som jeg går til felles hobbyer med, slik at man har noe å snakke om og kanskje felles interesser.

AnonymBruker
Skrevet

Det er jo tonnevis av damer i alle aldre og utseende på disse datesidene. Tviler på at alle sier nei til deg. Må da være bedre å sende noen meldinger enn å gå i fengsel, den var drøy synes jeg :)

Anonymkode: 8d2e0...aac

Skrevet

Jeg ville valgt ufrivillig singel.

Jeg er en sånn som ikke ville taklet fengsel.

• Liker 1
Skrevet

Ufrivillig singel ser jeg på som vondeste. Det kan være veldig vobdt å føle seg uattraktiv, at ingen vil ha en, at en kanskje aldri vil få en familie og barn.. 

Ønsker deg alt godt 💗

Har du vurdert coach forresten? De kan hjelpe en med å takle sosiale situasjoner bedre etc. 

Prater du med kvinner? Er du litt flørtete? Ber du på dates? 😊

Steller du deg selv? Har du mål i livet? Er du god mot deg selv? Har du lidenskaper? 

Eller kommer du hjem fra jobb og ligger på sofaen?

En del kvinner ser etter en trygg, lidenskapelig, morsom og målbevisst partner som vil ting 💗

Skrevet

Tror det hadde vært flere "opptatte" menn om noen av dem som sliter lærer seg å ta et ordentlig profilbilde. Ser så mange profiler med håpløse bilder. Bildet er førsteinntrykket, og jeg tror mange blar videre pga. et dårlig bilde. Det hender jeg studerer noen, og tenker, han hadde vært skikkelig kjekk i en annen vinkel/positur.  

Få en kompis/venninne til å ta bilder, eventuelt lei inn en fotograf. 👍

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Siden du i det hele tatt vurderer å komme i fengsel, så må du føle deg veldig ensom!  ?

Anonymkode: 43186...3a7

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ønsket meg kjæreste fra jeg var 7år, men fikset det ikke før jeg var 28. Kan aldri huske at jeg kalte meg evig singel av den grunn. Det var litt klining i 14 årsalderen, som jeg måtte leve lenge på. 

Anonymkode: c3474...4e1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Deg igjen?! Så bra at du har skaffet deg en hund, men har du brukt noe tid på å jobbe med deg selv? 

Anonymkode: c7bf5...cb6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Altså, jeg har vært singel lenge, men tanken om at fengsel skulle gjøre livet bedre, har aldri streifet meg. 

Anonymkode: 47708...f56

• Liker 3
Skrevet

Har du hund er vel halve jobben gjort i følge Tinder? Alle damer skriver at de vil ha hund...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...