zemer Skrevet 24. mai 2021 #1 Skrevet 24. mai 2021 Skal ha selskap, etter hva jeg skjønner så kan vi være maks 10. Hadde vi hatt det hjemme så teller en ikke med fullvaksinerte. Er det da sånn at vi hjemme kan være 10 pluss vaksinerte, og i ett leid lokale kan være 10 inkl vaksinerte?
zemer Skrevet 25. mai 2021 Forfatter #4 Skrevet 25. mai 2021 Rosa Sitron skrev (19 timer siden): I leid lokale teller vaksinerte. Fikk mail fra kommunen i dag. Hjemme kan vi være 10+vaksinerte. I leid lokale er det maks 10 inkl vaksinerte. Helt utrolig.
Rosa Sitron Skrevet 25. mai 2021 #6 Skrevet 25. mai 2021 8 minutter siden, zemer said: Fikk mail fra kommunen i dag. Hjemme kan vi være 10+vaksinerte. I leid lokale er det maks 10 inkl vaksinerte. Helt utrolig. Stemmer. Det har de vært klare på helt siden de kom med lettelser for vaksinerte.
zemer Skrevet 25. mai 2021 Forfatter #7 Skrevet 25. mai 2021 Rosa Sitron skrev (3 minutter siden): Stemmer. Det har de vært klare på helt siden de kom med lettelser for vaksinerte. Klarer ikke å se logikken i dette. Er mindre smittefare i lokale pga større plass.
Rosa Sitron Skrevet 25. mai 2021 #8 Skrevet 25. mai 2021 5 minutter siden, zemer said: Klarer ikke å se logikken i dette. Er mindre smittefare i lokale pga større plass. Et sted må de sette grensen og en enkel grense folk forstår er hjemme og borte. Etter å ha holdt på et år med å avlyse arrangementer skjønner jeg hvorfor grensen er der. Mange som vil tøye grenser. Og så er det nok også fordi det ikke er noe vaksinepass enda. Jeg tror reglene endres når det kommer.
zemer Skrevet 25. mai 2021 Forfatter #10 Skrevet 25. mai 2021 Rosa Sitron skrev (44 minutter siden): Et sted må de sette grensen og en enkel grense folk forstår er hjemme og borte. Etter å ha holdt på et år med å avlyse arrangementer skjønner jeg hvorfor grensen er der. Mange som vil tøye grenser. Og så er det nok også fordi det ikke er noe vaksinepass enda. Jeg tror reglene endres når det kommer. De hadde også en oppsynsmann i dette lokalet. Da blir det til at vi tar selskapet hjemme og får med alle selv om det blir trangere. Innenfor det som er lov så...
Rosa Sitron Skrevet 25. mai 2021 #11 Skrevet 25. mai 2021 14 minutter siden, zemer said: De hadde også en oppsynsmann i dette lokalet. Da blir det til at vi tar selskapet hjemme og får med alle selv om det blir trangere. Innenfor det som er lov så... Ser at det slår ut rart i ditt tilfelle, men et sted må grensen gå. Som sagt, jeg tror det endres snart. Uten at jeg har dobbeltsjekket så tror jeg det er endring allerede til helgen/neste uke.
zemer Skrevet 25. mai 2021 Forfatter #12 Skrevet 25. mai 2021 Rosa Sitron skrev (55 minutter siden): Ser at det slår ut rart i ditt tilfelle, men et sted må grensen gå. Som sagt, jeg tror det endres snart. Uten at jeg har dobbeltsjekket så tror jeg det er endring allerede til helgen/neste uke. Håper det for vi har konfirmasjonen første lørdag i juni. 1
Rosa Sitron Skrevet 25. mai 2021 #13 Skrevet 25. mai 2021 2 minutter siden, zemer said: Håper det for vi har konfirmasjonen første lørdag i juni. Sjekket på regjeringen.no nå, fra 27. Mai er det 20 stykk i leid lokale. Men vet jo ikke om Bærum følger da. Min kommune kommer nok til å stenge igjen litt nå. Nytt utbrudd nå
zemer Skrevet 25. mai 2021 Forfatter #14 Skrevet 25. mai 2021 Rosa Sitron skrev (16 minutter siden): Sjekket på regjeringen.no nå, fra 27. Mai er det 20 stykk i leid lokale. Men vet jo ikke om Bærum følger da. Min kommune kommer nok til å stenge igjen litt nå. Nytt utbrudd nå Får bare krysse fingrene og håpe. Er allerede en klasse i karantene igjen.. Redd de stenger endel ned igjen, men de får vente til uti juni😊 1
Anbefalte innlegg