Gå til innhold

avviste han på Fetlife pga. ansiktsbilde..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Begynte å skrive med en fyr på fetlife, vi hadde de samme kinks og virket god kompitable. fint bilde av kroppen.. så sendte han meg bildet av ansiktet på kik og jeg mistet helt interessen, synes han så merkelig ut med lang måne fra toppen av hodet og bare ja...det er ikke noe jeg kan se bort ifra. jeg har ikke "godtatt" chaten på kik, så han vet ikke at jeg har sett bildene av han.
Jeg lot jeg vær å skrive mer, og han lurte nå på hvorfor jeg ble stille. Jeg skrev at jeg dessverre ikke var interessert mer på en hyggelig måte. Han skriver så at han ble lei seg og lurte på hva han hadde gjort galt.

Hvis noen avviser meg, og sier de ikke er interessert, så lar jeg være å spørre hvorfor for å ikke sette den som avviser i en ubehagelig situasjon. Jeg vil jo ikke si " jeg er ikke tiltrukket av deg lenger" .. hva kan jeg si?? 

Anonymkode: 0b9bc...75f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Synes det er innafor å si at du fremdeles finner ut av ting evt at du fant en lekekamerat.

Anonymkode: febdf...bce

• Liker 1
Skrevet

"jeg er ikke interessert, er en full setning. Ha en fin dag"

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Synes det er innafor å si at du fremdeles finner ut av ting evt at du fant en lekekamerat.

Anonymkode: febdf...bce

takk :) sa at jeg hadde funnet meg en her, og at jeg ville finne ut av det. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fy faen så overfladisk du er! Utseende, utseende, utseende er det eneste som betyr noe. Hva gjør du om du finner en mann du vil dele livet med og han også får måne etterhvert? Dumper han for en ny en og dumper han igjen når han får måne? Så blir du til slutt en 60-åring som prøver deg på 20-30-åringer. De fleste menn mister hår, get over it. 

Anonymkode: bd67e...64c

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Fy faen så overfladisk du er! Utseende, utseende, utseende er det eneste som betyr noe. Hva gjør du om du finner en mann du vil dele livet med og han også får måne etterhvert? Dumper han for en ny en og dumper han igjen når han får måne? Så blir du til slutt en 60-åring som prøver deg på 20-30-åringer. De fleste menn mister hår, get over it. 

Ehm hun skal altså bare godta ting hun finner avtennende, bare for å «ikke være overfladisk»? For noe tull.

• Liker 20
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Begynte å skrive med en fyr på fetlife, vi hadde de samme kinks og virket god kompitable. fint bilde av kroppen.. så sendte han meg bildet av ansiktet på kik og jeg mistet helt interessen, synes han så merkelig ut med lang måne fra toppen av hodet og bare ja...det er ikke noe jeg kan se bort ifra. jeg har ikke "godtatt" chaten på kik, så han vet ikke at jeg har sett bildene av han.
Jeg lot jeg vær å skrive mer, og han lurte nå på hvorfor jeg ble stille. Jeg skrev at jeg dessverre ikke var interessert mer på en hyggelig måte. Han skriver så at han ble lei seg og lurte på hva han hadde gjort galt.

Hvis noen avviser meg, og sier de ikke er interessert, så lar jeg være å spørre hvorfor for å ikke sette den som avviser i en ubehagelig situasjon. Jeg vil jo ikke si " jeg er ikke tiltrukket av deg lenger" .. hva kan jeg si?? 

Uff noen mennesker mangler så mange antenner.

Bare si til han at du ikke er interessert, igjen - så se om han kan nøye seg med det. Begynner han å mase, tips han på en grei måte at dette er ubehagelig, eller noe. Du får eventuelt si at du ikke føler noe kjemi eventuelt

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Kjenner til problemet. Jeg fant og en tøs/sub på fetlife som hadde veldig sexy kropp. Hun var villig til å gjøre det meste for å trilfredsstille meg, men når jeg så ansiktet mista jeg helt lysten på å bruke henne. Hun var ei sånn som viste masse tannkjøtt når hun smiler. 🤢

Eneste muligheten er å sørge for at hun ikke smiler i alle fall. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Hehe, faktisk så tenner jeg på klassisk måne : p altså, barbert helt ned. men han her så merkelig ut, bare litt sånn alien. hadde ikke akuratt sendt han et blikk på gata, og vil ikke ha sex og kose med noen jeg ikke tenner på. og ja, utseende betyr faktisk noe for meg, jeg ønsker å være fysisk tiltrukket av en partner. Synes ikke jeg er overfladisk av den grunn..Er heller ikke på fetlife for å finne en grei samtalepartner : p TS

• Liker 2
Gjest DEN NAKNE GARTNER
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Bare si at du ting har endret seg litt hos deg og at det ikke har med ham å gjøre. :) 

AnonymBruker
Skrevet
Frekkulf skrev (4 timer siden):

Kjenner til problemet. Jeg fant og en tøs/sub på fetlife som hadde veldig sexy kropp. Hun var villig til å gjøre det meste for å trilfredsstille meg, men når jeg så ansiktet mista jeg helt lysten på å bruke henne. Hun var ei sånn som viste masse tannkjøtt når hun smiler. 🤢

Eneste muligheten er å sørge for at hun ikke smiler i alle fall. 

Hva gjorde du for å avslutte samtalen, hvordan gikk det? eller ghostet du bare ?
Nå har jeg jo svart han jeg beskrev, men nysgjerrig på hva folk der ute gjør i slike situasjoner. 

TS:) 

Skrevet (endret)

.

Endret av Frekkulf
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hva gjorde du for å avslutte samtalen, hvordan gikk det? eller ghostet du bare ?
Nå har jeg jo svart han jeg beskrev, men nysgjerrig på hva folk der ute gjør i slike situasjoner. 

TS:) 

Jeg spurte om hun hadde en fin venninne. Da ble hun forbanna og slutta å skrive til meg. :)

Skrevet
Frekkulf skrev (7 minutter siden):

Jeg spurte om hun hadde en fin venninne. Da ble hun forbanna og slutta å skrive til meg. :)

det er det teiteste menn spør om... Det, eller om man har en venninne som vil være på leken.  🙄

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Nå tenker jeg at du kan ta nitten steg tilbake og tenke deg litt om.

Vet du hva fetlife er for et nettsted, og hvorfor folk registrerer seg der og ser etter folk der?

Skrevet
Måneskinn skrev (4 timer siden):

det er det teiteste menn spør om... Det, eller om man har en venninne som vil være på leken.  🙄

Jepp, men her ville jeg jo bli kvitt henne. 
Når det er sagt, er det overraskende mange som vil ha med seg venninna i leken. 

Skrevet
Frekkulf skrev (4 timer siden):

Jepp, men her ville jeg jo bli kvitt henne. 
Når det er sagt, er det overraskende mange som vil ha med seg venninna i leken. 

haha, ja sikker vinner det for å bli kvitt noen ;)

Gjest loveli
Skrevet

Helt ærlig hadde det fristet å si sannheten hvis han fortsetter å mase...

Skrevet
11 hours ago, Frekkulf said:

Klassiker! 😄

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...