Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Prøver bli gravid. Sluttet på p-piller for 3 mnd siden. Hadde eggløsning for 6 dager siden. Testet med eggløsningstest. I dag våknet jeg med mensen😖 Lest man ikke har mensen før 14 dager etter eggløsning... Syns det var sykt tidlig? Er dette vanlig? 

Anonymkode: a7c64...20d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dette har skjedd med meg også en gang. Var ikke gravid. Helt vanlig at kroppen tuller litt dessverre. Som prøver blir en også ekstra obs og tenker over enhver ting under syklusen. 
Om du slutter å blø ila neste timene eller at blødningen er mye svakere enn vanlig mens så kan du ta en gtest om 3-4 dager kanskje🙂

Anonymkode: 667a6...962

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Dette har skjedd med meg også en gang. Var ikke gravid. Helt vanlig at kroppen tuller litt dessverre. Som prøver blir en også ekstra obs og tenker over enhver ting under syklusen. 
Om du slutter å blø ila neste timene eller at blødningen er mye svakere enn vanlig mens så kan du ta en gtest om 3-4 dager kanskje🙂

Anonymkode: 667a6...962

Blødde desverre ganske mye i dag. Våknet og trusa var helt rød og kom til og med dråpe spor etter meg på tur til do😂Så tror nok desverre det er mensen men sykt merkelig at den kom så tidlig.. Når eggløsning var for 6 dager siden😖

AnonymBruker
Skrevet

Slik holdt kroppen min på et års tid etter pilleslutt.

Eggløsningstest måler et hormon (LH), som man også kan ha høye nivåer av uten eggløsning, fordi kroppen forsøker å slippe egg. Fikk opp til tre runder med positive eggløsningstester på en syklus rett etter pilleslutt. 

Vent til syklusene dine er stabile før du kaster bort mer penger på tester :)

Anonymkode: d6d5d...186

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Blødde desverre ganske mye i dag. Våknet og trusa var helt rød og kom til og med dråpe spor etter meg på tur til do😂Så tror nok desverre det er mensen men sykt merkelig at den kom så tidlig.. Når eggløsning var for 6 dager siden😖

Gikk på do nå, har stoppet. Så vetikke helt hva jeg skal tro😂har vært gravid en gang tidligere og da blødde jeg og mye men kun 1 dag. Så vetikke helt😂Men tror ikke jeg er gravid, er nok mensen igjen i og med at syklus er så uregelmessig etter p-pille slutt😅

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...