AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #1 Skrevet 24. mai 2021 Jeg er i midten av 20-åra, har en lederstilling i en bank, tjener 7sifret i året og ser normalt bra ut. Jeg hører alltid at jeg har alle forutsetningene for å få meg kjæreste, men får det aldri til. Under studiene slet jeg også, jeg var aldri en rundbrenner (hadde ikke fått det til heller) og jobbet heller hardt for å få suksess med damer når de leter etter en å slå seg til ro med. Hver gang jeg dater en dame, er damene veldig interesserte i starten og ganske pågående, men etterhvert så trekker de seg, sier enten at de trenger mere tid osv.... venninnene til damer jeg dater (typisk damer som bor på kollektiv, som studerer) synes alltid at jeg er hyggelig, men litt alvorlig, er de tilbakemeldingene jeg får, men hører alltid at det er helt grei oppførsel, jeg vet ikke hva jeg gjør galt, jeg hører alltid at jeg ikke gjør noe galt. Jeg får mange dates, men aldri noen som er interessert. Jeg kjenner at jeg er veldig lei av å være singel. Jeg har bare hatt et lengre forhold før, og det er mange år siden. Anonymkode: 6ad48...412
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #2 Skrevet 24. mai 2021 Vanskelig å si noe uten å vite mer. Hvis du er noenlunde flink i den lederjobben din burde du skjønne at dette blir litt som å spørre "jeg prøvde å lage en kake, men det gikk ikke, hva er galt?" Du beskriver bare to positive egenskaper her: At du tjener godt og er hyggelig. Samtidig nevner du én "negativ", nemlig at du er "litt alvorlig". Vi aner ikke hvordan du ser ut. Det kan altså være hundre mulige årsaker til at du ikke får dame, men for oss er det umulig å si om det er fordi du ikke er så kjekk, er kjedelig, er litt enkel, ikke kan kle deg, kløner mye sosialt eller ikke liker avsnitt. Anonymkode: fea12...c53 22
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #3 Skrevet 24. mai 2021 Tja. Er du en tørrpinne på du bare finne en tilsvarende tørr dame. Ikke verre enn det. Anonymkode: 80a99...a55 13
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #4 Skrevet 24. mai 2021 Høres kanskje ut som du er litt kjedelig? Men umulig å si utifra de få opplysningene du gav. Er du en som tar styring? Eller følger du litt etter? Tar du ofte kontakt eller lite kontakt? Impulsiv? Planleggertype? Spontan? Det er og mange som bare har en viss utstråling og sjarm, det er ofte det de som ikke får seg dame mangler. Anonymkode: 4f743...5da 3
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #5 Skrevet 24. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Tja. Er du en tørrpinne på du bare finne en tilsvarende tørr dame. Ikke verre enn det. Anonymkode: 80a99...a55 "The Biscuit"? 😁 I midten av tjueårene, og har hatt ett lengre forhold, for mange år siden?? I ungdomsskolen altså? Du er altfor ung til å tenke på dette som et problem. Anonymkode: e1a17...3c9 8
Blått Skrevet 24. mai 2021 #6 Skrevet 24. mai 2021 (endret) 59 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg er i midten av 20-åra, har en lederstilling i en bank, tjener 7sifret i året og ser normalt bra ut. Jeg hører alltid at jeg har alle forutsetningene for å få meg kjæreste, men får det aldri til. Under studiene slet jeg også, jeg var aldri en rundbrenner (hadde ikke fått det til heller) og jobbet heller hardt for å få suksess med damer når de leter etter en å slå seg til ro med. Hver gang jeg dater en dame, er damene veldig interesserte i starten og ganske pågående, men etterhvert så trekker de seg, sier enten at de trenger mere tid osv.... venninnene til damer jeg dater (typisk damer som bor på kollektiv, som studerer) synes alltid at jeg er hyggelig, men litt alvorlig, er de tilbakemeldingene jeg får, men hører alltid at det er helt grei oppførsel, jeg vet ikke hva jeg gjør galt, jeg hører alltid at jeg ikke gjør noe galt. Jeg får mange dates, men aldri noen som er interessert. Jeg kjenner at jeg er veldig lei av å være singel. Jeg har bare hatt et lengre forhold før, og det er mange år siden. Anonymkode: 6ad48...412 Har du prøvd å snakke med noen du kjenner? En venn? Noen som ser situasjonen litt utenfra, men samtidig som kjenner deg godt. Ikke snakk med venninnene til de du dater, men snakk med noen som kjenner deg. Vanskelig å si noe selv. Det kan godt være bare at de du møter ikke er aktuelle, men at din tur kommer etter hvert. Noen ganger så må man gå ut med en del for å treffe den rette. Endret 24. mai 2021 av Blått 6
Gjest TheCatLady Skrevet 24. mai 2021 #7 Skrevet 24. mai 2021 Menn tror ofte at slike overfladiske ting er det eneste som skal til for å få seg dame. Bare de har nok penger, høy stilling, ser grei ut og er snill så tror de at det er nok. Sikkert en god start for damer som ser etter slike ting, men det sier jo null om hvem du er og hva slags personlighet du har. Tror det er der du bør begynne å se og kanskje gi litt flere opplysninger om deg selv i denne tråden og hvordan du er i en datingprosess. Er du litt passiv, tar sjeldent kontakt og virker litt uinteressert så er det kanskje der svaret ligger, men det kan være andre ting også.
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #8 Skrevet 24. mai 2021 Siden du skriver at du får dater, og at damene er ganske pågående i starten så lurer jeg på om du er for dårlig på å drive det framover? Viser du tydelig at du er interessert? Inviterer på nye dater, tar initiativ til fysisk kontakt osv? Hvor/når er det du føler at det snur? Anonymkode: a38b9...fc5 16
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #9 Skrevet 24. mai 2021 Manglende sosial kompetanse, enkelt og greit. Anonymkode: a6649...6cf 14
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #10 Skrevet 24. mai 2021 Er du veldig selvfokusert? Er du interessert i damen, bli kjent med henne? Hvordan ser livet ut med deg, er det spennende eller rutinepreget? Det verste jeg vet som dame er menn som ikke er interessert i å bli kjent med meg, som kun gir kompliment på utseende. Der det virker som om jeg bare passer inn i et bilde de har skapt av sitt liv der de nå har funnet ut at de skal ha en dame fordi det er litt ensomt. Og kriteriene for å passe inn er fin og snill. Man føler seg inne særlig spesiell. Anonymkode: 82c08...c01 20
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #11 Skrevet 24. mai 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg er i midten av 20-åra, har en lederstilling i en bank, tjener 7sifret i året og ser normalt bra ut. Jeg hører alltid at jeg har alle forutsetningene for å få meg kjæreste, men får det aldri til. Under studiene slet jeg også, jeg var aldri en rundbrenner (hadde ikke fått det til heller) og jobbet heller hardt for å få suksess med damer når de leter etter en å slå seg til ro med. Hver gang jeg dater en dame, er damene veldig interesserte i starten og ganske pågående, men etterhvert så trekker de seg, sier enten at de trenger mere tid osv.... venninnene til damer jeg dater (typisk damer som bor på kollektiv, som studerer) synes alltid at jeg er hyggelig, men litt alvorlig, er de tilbakemeldingene jeg får, men hører alltid at det er helt grei oppførsel, jeg vet ikke hva jeg gjør galt, jeg hører alltid at jeg ikke gjør noe galt. Jeg får mange dates, men aldri noen som er interessert. Jeg kjenner at jeg er veldig lei av å være singel. Jeg har bare hatt et lengre forhold før, og det er mange år siden. Anonymkode: 6ad48...412 Da må det jo være noe med personligheten som gjør at de trekker seg unna etter hvert? Har du en god venn som du tåler å høre sannheten fra? Anonymkode: 11bc1...f17 2
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #12 Skrevet 24. mai 2021 Dersom du er litt alvorlig og seriøs ka det hende du passer med en litt eldre dame fremfor yngre damer som bor i kollektiv og lever studentlivet. Det spørs litt hva du ønsker ut av e forhold. Anonymkode: 82c08...c01 11
norw Skrevet 24. mai 2021 #13 Skrevet 24. mai 2021 Materielle verdier er viktig for mange damer, men langt ifra "kvalifisert" bare fordi du har gjort det bra i yrkeslivet. Når dette er på plass trenger du egentlig "bare" et bra utseende og en ok personlighet. Du er kanskje en typisk hyggelig venn som det ikke frister å bli sammen med.
Voksenmann Skrevet 24. mai 2021 #14 Skrevet 24. mai 2021 4 hours ago, AnonymBruker said: Jeg er i midten av 20-åra, har en lederstilling i en bank, tjener 7sifret i året og ser normalt bra ut. Jeg hører alltid at jeg har alle forutsetningene for å få meg kjæreste, men får det aldri til. Under studiene slet jeg også, jeg var aldri en rundbrenner (hadde ikke fått det til heller) og jobbet heller hardt for å få suksess med damer når de leter etter en å slå seg til ro med. Hver gang jeg dater en dame, er damene veldig interesserte i starten og ganske pågående, men etterhvert så trekker de seg, sier enten at de trenger mere tid osv.... venninnene til damer jeg dater (typisk damer som bor på kollektiv, som studerer) synes alltid at jeg er hyggelig, men litt alvorlig, er de tilbakemeldingene jeg får, men hører alltid at det er helt grei oppførsel, jeg vet ikke hva jeg gjør galt, jeg hører alltid at jeg ikke gjør noe galt. Jeg får mange dates, men aldri noen som er interessert. Jeg kjenner at jeg er veldig lei av å være singel. Jeg har bare hatt et lengre forhold før, og det er mange år siden. Anonymkode: 6ad48...412 Du er fortsatt ung så dette ordner seg på sikt. Når damene på din alder har frest i fra seg med Ronny og Tommy samt har et par barn så begynner de å lete etter de menn som roligere, har ordnet økonomi samt god inntekt. Hadde selv noen kompiser som var slik du beskriver deg selv. Ingen damer i 20 årene men fra midten av 30 åra så løsnet det for dem. God lønn, ordnet økonomi, egen bolig, barnløse samt igjen nevneverdig historikk ble viktige kriterier. Satte dette litt på spissen men fakta er at de ble veldig attraktive blant skilte småbarnsmødre. 4
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #15 Skrevet 24. mai 2021 Skikkelig kjipt. Jeg har dame, men ikke lederstilling og syvsifret lønn🤷🏼 Anonymkode: 0cddd...949 9
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2021 #16 Skrevet 25. mai 2021 Voksenmann skrev (15 timer siden): Du er fortsatt ung så dette ordner seg på sikt. Når damene på din alder har frest i fra seg med Ronny og Tommy samt har et par barn så begynner de å lete etter de menn som roligere, har ordnet økonomi samt god inntekt. Hadde selv noen kompiser som var slik du beskriver deg selv. Ingen damer i 20 årene men fra midten av 30 åra så løsnet det for dem. God lønn, ordnet økonomi, egen bolig, barnløse samt igjen nevneverdig historikk ble viktige kriterier. Satte dette litt på spissen men fakta er at de ble veldig attraktive blant skilte småbarnsmødre. Så dette er det du kaller "ordner seg"? Å ta til takke med lite attraktive damer (skilte småbarnsmødre som utseendemessig er på hell), som i store deler av sitt liv ikke har vurdert han som attraktiv, men når damene selv er på hell så er han plutselig god nok? Jeg tenker at dette ikke høres ut som selvrespekt. Men det er vel mange som er så desperate etter å finne en partner at man godtar slikt. Selv tenker jeg at det er en bedre ide å utvikle seg selv, kanskje spesielt de sosiale evnene i dette tilfellet, samt å få fram/utvikle den mer spennende/lekne siden av sin personlighet. Da vil han bli mer attraktiv blant andre kvinner også, og han vil slippe å vente i mange år før han blir ansett som "god nok". Anonymkode: a013a...f28 5
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2021 #17 Skrevet 25. mai 2021 34 minutter siden, AnonymBruker said: Så dette er det du kaller "ordner seg"? Å ta til takke med lite attraktive damer (skilte småbarnsmødre som utseendemessig er på hell), som i store deler av sitt liv ikke har vurdert han som attraktiv, men når damene selv er på hell så er han plutselig god nok? Jeg tenker at dette ikke høres ut som selvrespekt. Men det er vel mange som er så desperate etter å finne en partner at man godtar slikt. Selv tenker jeg at det er en bedre ide å utvikle seg selv, kanskje spesielt de sosiale evnene i dette tilfellet, samt å få fram/utvikle den mer spennende/lekne siden av sin personlighet. Da vil han bli mer attraktiv blant andre kvinner også, og han vil slippe å vente i mange år før han blir ansett som "god nok". Anonymkode: a013a...f28 Det er jo sånn det fungerer da, både for menn og kvinner. TS er ikke attraktiv nok for de han vil ha, så da må han enten se etter noen andre, eller vente til de han vil ha kommer ned på hans nivå. Anonymkode: fea12...c53 5
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2021 #18 Skrevet 25. mai 2021 Sannheten er vel at for de fleste damer er ikke lederjobben eller den gode lønnen noe særlig viktig. Som andre påpeker, så skriver du alt for lite om deg selv til at vi kan vurdere noe særlig, men ut fra det lille du skriver lurer jeg på om problemet kan være at du er litt arrogant? Du har høy stilling og god lønn og tror at dette skal gjøre deg attraktiv. Kvinner vil ha en mann som er interessert i dem, interessant å snakke med, snill, omtenksom og investert i samlivet. Hvor mye jobber du i denne stillingen din? For min del hadde det vært et stort skår i gleden om mannen jobbet 50+ timer i uken, da vil jeg heller ha en med lavere lønn. Anonymkode: ef08a...832 10
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2021 #19 Skrevet 25. mai 2021 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Jeg er i midten av 20-åra, har en lederstilling i en bank, tjener 7sifret i året og ser normalt bra ut. Jeg hører alltid at jeg har alle forutsetningene for å få meg kjæreste, men får det aldri til. Under studiene slet jeg også, jeg var aldri en rundbrenner (hadde ikke fått det til heller) og jobbet heller hardt for å få suksess med damer når de leter etter en å slå seg til ro med. Hver gang jeg dater en dame, er damene veldig interesserte i starten og ganske pågående, men etterhvert så trekker de seg, sier enten at de trenger mere tid osv.... venninnene til damer jeg dater (typisk damer som bor på kollektiv, som studerer) synes alltid at jeg er hyggelig, men litt alvorlig, er de tilbakemeldingene jeg får, men hører alltid at det er helt grei oppførsel, jeg vet ikke hva jeg gjør galt, jeg hører alltid at jeg ikke gjør noe galt. Jeg får mange dates, men aldri noen som er interessert. Jeg kjenner at jeg er veldig lei av å være singel. Jeg har bare hatt et lengre forhold før, og det er mange år siden. Anonymkode: 6ad48...412 De fleste kvinner blir ikke sammen med deg på grunn av jobben din. Hva liker du å drive med? Hva gjør du på fritiden? Hvilken personlighet har du? Anonymkode: fb051...0fc 6
Kvinnenavn Skrevet 25. mai 2021 #20 Skrevet 25. mai 2021 Som flere har nevnt over, viser du tydelig interesse eller venter du at damene skal bare være glad de har funnet en som tjener så bra som deg? Altså, du er ikke noe bedre enn andre, fordi om du har god økonomi. Du er kanskje flinkere i den jobben du gjør, men det er mye viktigere for de fleste damer at du er en bra person og at du er forelsket i akkurat dem. Og, at du er interessert i henne. Viser interesse for hennes liv, jobb, familie, følelsesliv og inkluderer henne i ditt. Vis at du vil ha henne og respekter henne, selv om hun bor i kollektiv og jobber på café. Jeg aner ikke hva som egentlig er problemet, men jeg gjetter at det KANSKJE kan være noe av dette. Kan hende det er helt feil, men kan det stemme? 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå