Gå til innhold

Er vi ikke snart over dette?

Dordi

Anbefalte innlegg

Flere som syntes det er pinlig og utdatert med selfies og filter ? Jeg er overrasket over at folk fortsatt gidder å bytte selfies av seg daglig/ukentlig på sosiale medier ennå. Ansiktet vårt er vel det samme fra uke til uke,måned til måned , uten at man trenger å  "oppdatere" det hele tiden. Dette er bare min mening og jeg lufter det fordi det er noe jeg personlig syntes er " ut " . Er klar over at mange tenker annerledes.  Hva tenker du ?

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt enig. Det er lett å skjønne at det var morsomt i starten, men når vi nå også vet hvorfor folk legger ut forskjønnende selfier, blir det bare patetisk. Narsissistiske rop om oppmerksomhet og positive kommentarer er litt stusselig, og jeg lurer på hvor mange det er av de som kommenterer med  «fina», 🔥, etc, som egentlig ler litt for seg selv når de kommenterer ...

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker folk må gjøre hva de vil. Ikke sikkert alt vi gjør er det som er greia heller. Heller se på det som et rikt mangfold. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker ikke så mye over dette av et par grunner. Som f.eks.. det er rett og slett ikke så ofte jeg ser dette, jeg følger andre mennesker og tema i some enn disse folkene tydeligvis. Og folk får legge ut hva de ønsker og vil, det er en ganske fri verden på some så lenge en ikke bryter reglene. Det går an å ignorere/avfølge osv om en irriterer seg kraftig. 

Edit; jeg tenker faktisk mer negativt om de menneskene som følger temaer og mennesker på some bare for å klage på hvordan disse oppfører seg i some, sånt fatter jeg lite av og har alltid ment er unødvendig, men de om det.

Endret av skreppamedleppa
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg opprettet ny snap for ett par år siden og valgte da bevisst å ikke legge til "filter-gjengen", dvs de som utelukkende hadde filter på alt. Andre venner som postet 10-20 snap til dagen hver eneste dag på story har jeg også utelatt. Nå er snap kun for de som har noe å dele når de deler. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Duff skrev (21 timer siden):

Jeg opprettet ny snap for ett par år siden og valgte da bevisst å ikke legge til "filter-gjengen", dvs de som utelukkende hadde filter på alt. Andre venner som postet 10-20 snap til dagen hver eneste dag på story har jeg også utelatt. Nå er snap kun for de som har noe å dele når de deler. 

Samme her. Jeg har aktivt valgt bort alle slike kontoer, inkludert påvirkere som dukker opp i feeden. Orker ikke.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...