Gå til innhold

Tenner ikke på mannen lenger

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi har et barn på 1,5 år, og hele første året var han helt sinnsykt egoistisk. La ALT ansvar på meg for absolutt alt. Jeg var dårlig etter en komlisert fødsel, og satt helt alene med nattevåk (mye gråt, oppvåkninger minimum hver time i 6 mnd), problematisk amming og alt av husarbeid. Han meldte seg fullstendig ut. Da ungen har rundt 10 mnd sa jeg at hvis han ikke stilte på familievernkontoret «dato/kl», så flyttet jeg og barnet ut. 

Dette gjorde han, vi har pratet mye og jobbet mye og han har tydeligvis innsett sine feil og jobber hardt hver dag med å rette dem. Alt i hverdagen er blitt titusen ganger lettere, og vi er mer likestilt på alle punkt. Han tar mer ansvar, jeg har mye mer fritid og vi deler på en måte som gjør at vi begge får gjort litt alene også. Problemene våre er altså løst. 

Men, jeg klarer fortsatt ikke tenne på han! Før fødsel hadde vi et flott sexliv, mens etterpå dabbet det av først pga mye smerter og plager for meg - og deretter pga frustrasjon og total utmattelse hos meg. Nå er altså begge disse faktorene borte, men jeg klarer altså ennå ikke tanken på sex! Jeg blir aldri kåt lenger, og kan ikke huske sist orgasme sammen med mannen. De gangene jeg bare går all inn og skal forsøke, kjenner jeg ingenting. Akkurat som om klitoris og alt annet er helt dødt, og så blir jeg bare irritert.. jeg klarer fint å bli kåt, onanere og få orgasme alene - men ikke sammen… 

Råd?🤯

Anonymkode: 52ae9...b1b

Videoannonse
Annonse
Gjest BethD
Skrevet

Hodet har ikke kommet på linje med kroppen. Kanskje har du ikke egentlig tilgitt han?

Det er nok noe der enda som gnager deg... foreslår at du snakker med han om det. 

AnonymBruker
Skrevet

Har det på samme måte. Klarer ikke tenke på mannen. Har et barn på 2 år. 

Anonymkode: 88a12...51c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tja

Hva med sexolog? Skjønner deg godt, usikker på om jeg hadde klart å tenne selv. 

Anonymkode: 8e825...8c5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Finn deg en ny mann!

Anonymkode: a7eef...11a

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Finn deg en ny mann!

Anonymkode: a7eef...11a

Ja, drit i barnet.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hva gjør han for å friste deg i hverdagen da? Viser han at han elsker deg og begjærer deg? At han synes du er deilig? Flørter han med deg? Eller tar han bare 50% av jobben slik at du skal "orke å ligge med han om kvelden"?

Anonymkode: c690b...ca0

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Slik du beskriver det var det min eksmann. Sexlysten kom aldri tilbake med han. Men jeg møtte en ny en og HALLELUJA hvor mye bedre livet ble på alle måter. ( la oss håpe det varer)

Anonymkode: 233d7...85c

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...