Gå til innhold

Hva kan holde igjen en mann som er interessert?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke vært singel på mange år, og har begynt å bli litt interessert i en mann. Det er en mann jeg har kjent noen år gjennom felles venner, så vi har møttes mange ganger sammen med andre. Føler vi alltid har hatt god kjemi og et godt øye til hverandre, og vi har snakket mye sammen på Snap etter jeg ble singel. Har forstått at han er en litt reservert og forsiktig type når det kommer til kjærlighetsrelasjoner. Han har aldri vært med noen de årene jeg har kjent han, men han har gitt uttrykk for at han ønsker seg familie.

Vi har en tydelig flørtete tone på snap med mye humor og seksuell undertone, og prater mange timer flere ganger i uken. Når vi møtes i lag med andre er det også mange blikk og tidvis flaue smil, ofte komplimenter bakt inn i humor. Det jeg stusser over er at det virker som han unngår forespørsler om å møtes alene, han avviser ikke, men svarer ikke direkte på det, men fortsetter likevel lange flørtete samtaler. Lurer på om han er redd for om jeg bare vil ligge når vi møtes, siden vi har tullet mye om sånt.. Eller om han er usikker på noe, redd for å få følelser, eller vil ta det rolig siden det ikke er så lenge siden jeg kom ut av et langt forhold. Jeg er også 11 år yngre enn han, men han virker så interessert når vi snakker og er sammen.. Lurer sånn på hva som holder han igjen.

Anonymkode: b5c39...f08

AnonymBruker
Skrevet

Er sikkert ikke intr. i å binde seg til noe fast. Det man i dag kaller fuckboy

Anonymkode: 5c9ae...e86

AnonymBruker
Skrevet

Han er definitivt ikke en fuckboy. Han er en voksen og tradisjonell type, og tar heller ikke med seg damer hjem fra byen. Ligger ikke noe i korta om noe seriøst foreløpig heller, så da ville han vel hvert fall møttes for å ligge. 

Ts

Anonymkode: b5c39...f08

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han kan være usikker på hvor interessert han er i noe seriøst med deg. 
Kanskje har han noe på gang med en annen.
Kanskje han er nervøs.
Om du foreslår konkret å treffes og han er nølende, spør han da, om han kan gi deg et ja eller nei.

Anonymkode: b0dba...891

AnonymBruker
Skrevet

Er nok bare redd for å binde seg og bare interessert i noe på avstand.

Anonymkode: 58006...216

AnonymBruker
Skrevet

Han er redd for damer, og vet ikke hvordan han tar det videre. Kanskje til og med jomfru.  Du virker kanskje litt passiv selv, men en direkte prat på tomannshånd, eller via melding, er det som skal til.  Hinting vil alltid medføre en usikkerhet, som han tolker som bare vennlig interesse. 

Anonymkode: 28a63...6f9

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...