AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #1 Skrevet 24. mai 2021 Hvilken prøvde du? Vilken hårtype har du? Og hva syntes du? Anonymkode: 9ca2a...d80
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2021 #2 Skrevet 25. mai 2021 Bruker Moroccan Argan Oil (den brune). Har tykt, stritt hår, noe er helt glatt og noe litt bølgete, som har en tendens til å bli tørt og flisete nederst. Fornøyd med den Bruker sjampoen daglig, og balsamen et par ganger i uka. Gjør lite med håret mitt, så det slites lite. Anonymkode: 7e874...4fb
Måneskinn Skrevet 25. mai 2021 #3 Skrevet 25. mai 2021 Ja, brukt Define shampo og balsam noen ganger. Helt ok produkter det . Brukte vel de for normalt hår om jeg ikke husker feil. Er jo gode produkter, men ikke dem jeg velger stort sett.
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2021 #4 Skrevet 25. mai 2021 Balsamen brukes her. Er den turkise, og den funker på hele familiens hår, både vi som har tynt hår og yngstedatteren som har tjukt hår. Blir lett å gre og tynger ikke håret. Anonymkode: e122f...67d
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2021 #5 Skrevet 25. mai 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Balsamen brukes her. Er den turkise, og den funker på hele familiens hår, både vi som har tynt hår og yngstedatteren som har tjukt hår. Blir lett å gre og tynger ikke håret. Anonymkode: e122f...67d Tror jeg skal prøve den, det shine and hydration for normalt2 hår den heter? Anonymkode: 9ca2a...d80
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå