Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei alle! 

Jeg forstår at dette problemet står på mine skuldre, og har altså ingen forventning om at venninna mi og fyren skal gjøre noe annerledes for at jeg skal ha det bedre med meg selv. Jeg laget dette forumet fordi jeg genuint ønsker råd om hvordan jeg kan endre tankegangen til å ikke føle en slik en enorm sjalusi. 

Jeg har holdt på med en og samme fyr i noen måneder nå, og situasjonen vår har vært litt opp og ned. Nå har vi lenge vært i en periode der ting er veldig bra, jeg føler at mange brikker har falt på plass, derfor ønsker jeg ikke å ødelegge noe ved teite problemer som dette. Jeg og fyren har brukt å dra på forskjellige gamle steder for å utforske, og syns det er spennende med ekstra creepy steder. Vi fant ut at vi skulle dra til en gammel kirke midt på natten en gang for å gjøre turen litt spennende, og ønsket å invitere med noen venner av oss. Hans venner kunne ikke, så jeg endte med å ta med ene venninna mi på denne turen. Det ble da meg, han og venninna mi. 

På turen tilbake satt venninna mi foran med fyren fordi hun ble bilsyk. Jeg har notert meg at jeg ikke føler de holdt meg utenfor, fyren jeg holder på med begynte faktisk mange av samtalene vi hadde ved å si navnet mitt og inkluderte meg godt, samme med venninna mi, men av en eller annen grunn så plagde deres interaksjoner meg og jeg ble bare så overveldet av sjalusi. Jeg er vanligvis en ganske selvsikker person, han jeg holder på med har vært på en rekke sammenkomster uten meg der det har vært jenter involvert, og han har fortalt meg om situasjoner der jenter har flørtet med han uten at det har plaget meg på noen som helst måte. Jeg har også vært i tidligere forhold der guttene har vært gode venner med mine venninner og det ikke har vært et problem. 

Følelsen av sjalusi fulgte meg hele veien hjem og er der enda, og jeg drømte til og med om at de var kjempe flørtete i natt. Jeg ønsker så gjerne å finne en måte å ikke tenke eller føle slik, og spør derfor dere om dere har noen råd til meg! <3 Jeg forstår nemlig at dette er en helt unødvendig følelse, og at det bare skaper unødvendig misnøye. 

Anonymkode: 87d43...f70

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Holdt på i flere måneder? Da er man vel kjærester?

Anonymkode: dd9e9...755

AnonymBruker
Skrevet

Dump venninna, hun prøver å stjele typen din. 

Anonymkode: ebc16...215

Gjest Skogsalv
Skrevet (endret)

Virker som om det at du satt bak har trigget deg ifht den gode tonen foran 😅,selv om ingenting feil har skjedd. Kroppen er et merkelig instrument på å ta inn signaler . Av og til riktige,av og til feil...

Feilen her er at du og typen bånder gjennom disse skumle ,litt sære og gøyale opplevelsene ❤ Og en annen dame satt i forsetet!( Men hun var jo bilsyk stakkar 😅) Hadde det vært hans kamerat som satt der,ville du selvsagt ikke drømt om det i etterkant. Kun underbevissthet 🙂 

Tips : ikke ta med andre damer på date.  Selv ikke venninner. Da vet du det. I så tilfelle,ta med flere ,involver en gutt i tillegg. Og du sitter foran . Problem solved. 

Endret av Skogsalv

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...