Gjest Laffatus Skrevet 24. mai 2021 #1 Skrevet 24. mai 2021 mensen som varer i to dager. Det komm ut noe svart blod med klump i . Noen som veit hva dette er" kan jeg ha kommet i overgangs alder har diabetes 2 . Prøver og bli gravid er redd jeg nå ikke kan bli
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #2 Skrevet 24. mai 2021 Sikkert bare levret blod. Slapp av. Anonymkode: a2fb4...c00
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #3 Skrevet 24. mai 2021 Her er definisjonen på menopause (overgansalder). Det er altså dagen du har din siste menstruasjon, men dette kan man først fastslå ett år etterpå. (For du vet jo ikke at det er den siste dagen med menstruasjon der og da.) Anonymkode: 4d0b1...3fd
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #4 Skrevet 24. mai 2021 Hvor gammel er du? Mange ganger når man er i starten av overgangsalderen så kan mensen klusse. Komme for seint, for tidlig, større eller mindre blødning enn man normalt har. Er du på kontroll hos legen så kan du be om å få tatt blodprøve for og se om du kan være i starten av overgangsalderen. Min ble påvist 5-6 år før den virkelig kom. Kunne se at hormonene dalte. føler du noe ikke som det pleier er det lurt og ta turen til legen for en sjekk. Anonymkode: 6302a...0c7
Gjest Laffatus Skrevet 24. mai 2021 #5 Skrevet 24. mai 2021 (endret) Jeg er 37 skal ta set opp da jeg skal til kontrol diabetes snart Endret 24. mai 2021 av Laffatus
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå