Gå til innhold

Fri uten ring?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Samboeren min fyller 40 år til onsdag. Vi har vært samboere i 10 år og har to barn sammen. Ingen av oss har vært opptatt av å gifte oss, men jeg vet at om det hadde vært viktig for meg, hadde vi vært gift i dag. 

Men nå kjenner jeg at det hadde vært fint og har lyst til å fri til han på onsdag. Men jeg har ikke ordnet noen ring. 

Noen gode forslag på hvordan jeg kan gjøre det? 

Anonymkode: 130e4...c1e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei ikke gjør det, da blir det ikke seriøst. 

Anonymkode: 3b938...841

• Liker 4
Skrevet

Du rekker fint en tur innom gullsmeden før onsdag. Størrelsen kan alltids justeres i ettertid :) Lykke til!

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det jeg hadde gjort var å laget en ring av ståltråd om du har, eller bare ark?

Så kan dere gå etterpå å velge ringer sammen😄 Det hadde jeg syntes var koselig, å få plukke noe vi begge vil ha.

Anonymkode: ba2ec...8e2

AnonymBruker
Skrevet

En annen tanke; Kanskje dere har piperensere du kan lage noe av? De er jo litt søte😂

Uansett lykke til❤️

AnonymBruker
Skrevet
Zooey skrev (8 minutter siden):

Du rekker fint en tur innom gullsmeden før onsdag. Størrelsen kan alltids justeres i ettertid :) Lykke til!

Alt her er stengt ned, så det går dessverre ikke. 

AnonymBruker
Skrevet

Du trenger ikke fri med ring :) Jeg ble fridd til med ring, men jeg hadde blitt like glad uten. Skulle jeg ha fridd til mannen min hadde jeg gjort det uten ring, men gått sammen til gullsmeden etterpå og valgt ut noe :) 

Har han noen ringer fra før? Du kan jo også fri med en av dem hvis du vet en av de betyr mye for han. Mannen min har en slik, hadde jeg fridd med den hadde han nok også blitt glad.

Anonymkode: b959b...946

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Så kan dere gå etterpå å velge ringer sammen😄 Det hadde jeg syntes var koselig, å få plukke noe vi begge vil ha.

God idé, får se om jeg finner noe å lage av 🥰

Skrevet

Tipper samboeren vil ha forståelse for det siden det er pandemi. Da kan dere jo dra til gullsmeden sammen om plukke ut ringer når det først åpner. Men jeg ville nok lagt litt ekstra i frieriet siden du ikke har ring. Er det noe annet du kan gjøre som han vil sette pris på?

AnonymBruker
Skrevet

Stemmer for å fri uten ring å så kjøpe sammen etterpå ❤️

kjekt å kunne være med å velge ut den ringen man ønsker 

Anonymkode: a86ec...097

AnonymBruker
Skrevet

Samboeren min gjorde det. Det gikk helt fint for oss :)

Det viktigste er at du fri ikke at du har med deg en dyr ring!

Anonymkode: 3e9b2...07d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

En annen tanke; Kanskje dere har piperensere du kan lage noe av? De er jo litt søte😂

Uansett lykke til❤️

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Du trenger ikke fri med ring :) Jeg ble fridd til med ring, men jeg hadde blitt like glad uten. Skulle jeg ha fridd til mannen min hadde jeg gjort det uten ring, men gått sammen til gullsmeden etterpå og valgt ut noe :) 

Har han noen ringer fra før? Du kan jo også fri med en av dem hvis du vet en av de betyr mye for han. Mannen min har en slik, hadde jeg fridd med den hadde han nok også blitt glad.

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Stemmer for å fri uten ring å så kjøpe sammen etterpå ❤️

kjekt å kunne være med å velge ut den ringen man ønsker 

Samboeren min gjorde det. Det gikk helt fint for oss :)

Det viktigste er at du fri ikke at du har med deg en dyr ring!

Nei seriøst folkens, et frieri er såpass stor og seriøst og man har svært god tid på å planlegge det, så det å stille uten ring ved en slik anledning er ikke OK, fint, eller romantisk. Gjør det nå skikkelig! Ikke ødelegg hele anledningen og tap karakter.

Anonymkode: 86efd...809

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Nei seriøst folkens, et frieri er såpass stor og seriøst og man har svært god tid på å planlegge det, så det å stille uten ring ved en slik anledning er ikke OK, fint, eller romantisk. Gjør det nå skikkelig! Ikke ødelegg hele anledningen og tap karakter.

🤣 Har du fått med deg at det er en pandemi, og TS kan ikke få kjøpt en ring nå pga stengte butikker? Folk kan fri akkurat som de vil :) 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Eh...er faktisk ikke uvanlig å fri uten ring , greit at du ønsker å bli fridd til med ring men selv vil jeg heller kunne være med å velge 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Det er pandemi nå. Det viktigste er å kjærligheten og frieriet - ikke ringen!

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Frieriet jeg fikk var simpelt og veldig lite romantisk. Det ble helt perfekt for meg! Jeg husker frieriet som noe veldig koselig og søtt.

Jeg: Vi skulle gifta oss, så hadde vi sluppet å tenkt på dette.

Han: Vil du gifte deg med meg?

Enkelt og greit. Ingen ring, ingen ned på kne, ingen blomster og hele den romantiske biten. Helt perfekt! Og ja, jeg er lykkelig gift❤️ Det viktigste er ikke alt dilldallet rundt et frieri, det er tankene man legger i det; Ønsket om en fremtid sammen🥰

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

🤣 Har du fått med deg at det er en pandemi, og TS kan ikke få kjøpt en ring nå pga stengte butikker? Folk kan fri akkurat som de vil :) 

Butikker er åpne nå, og de har vært det lenge mange steder. Man kan også vente et par uker for å gjøre det skikkelig. Et frieri er gjerne godt planlagt, ikke noe man får for seg plutselig mens alt er stengt midt i en pandemi.

AnonymBruker
Skrevet

Vi lever i Norge, ikke i USA hvor folk har en helt arkaisk holdning til dette. Det er selve det å velge hverandre som er viktig, ikke størrelsen på bloddiamanten gravd ut av slaver i gruvene. 

Anonymkode: c012f...94a

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Frieriet jeg fikk var simpelt og veldig lite romantisk. Det ble helt perfekt for meg! Jeg husker frieriet som noe veldig koselig og søtt.

Jeg: Vi skulle gifta oss, så hadde vi sluppet å tenkt på dette.

Han: Vil du gifte deg med meg?

Enkelt og greit. Ingen ring, ingen ned på kne, ingen blomster og hele den romantiske biten. Helt perfekt! Og ja, jeg er lykkelig gift❤️ Det viktigste er ikke alt dilldallet rundt et frieri, det er tankene man legger i det; Ønsket om en fremtid sammen🥰

Var frieriet simpelt? 😱

Jeg håper at du mente «enkelt».

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Hulderen skrev (22 minutter siden):

Var frieriet simpelt? 😱

Jeg håper at du mente «enkelt».

Kan ikke de ordene brukes om hverandre? Simpelt betyr ikke dårlig, det betyr minimalt -> enkelt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...