Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Meget fersk førstegangsprøver her. Sluttet på p-piller for 1 mnd siden, er 26. har gått på p-piller ca 8 år, så regner med det tar tid før jeg får normal/regelmessig syklus. Hadde jeg hatt det, skulle jeg fått mensen i går. 

Har hatt sex ca hver 2. dag, så jeg kan jo potensielt være gravid, men sannsynligheten er vel Støre for at jeg ikke engang har hatt EL enda. 

hvor ofte bør jeg teste? Testet en gang før 17. mai for å være på dem sikre siden, men ble sikkelig deppa av negativ test selv om jeg er så fersk og sannsynligheten for negativ test mtp så kort tid siden p-piller var nærmest 100%.  Har derfor ikke testet igjen, men tenker jeg kanskje bør teste igjen i morgen? 

har også hatt en del mensmurringer forrige helg og i går, men som ga seg på et lite 10 minutt. Pleide å ha sterkere og lengre da jeg fikk mensen på p-piller men vet jo mesen ofte blir anderledes på naturlig syklus. 

Anonymkode: 8ccf3...bd0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg gikk rett inn i normal syklus etter p-pilleslutt etter 12 år :)

jeg ville testet på nytt nå. Hvis det er 1 mnd siden p-pilleslutt og bortfallsblødning kan du jo være gravid! 😄 

Anonymkode: 0ba0b...b3d

AnonymBruker
Skrevet

Teste en gang i uka holder. Hver fredag f.eks. Så vet du om du kan ta deg et glass vin

Anonymkode: 59829...653

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...