AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #1 Skrevet 24. mai 2021 Meget fersk førstegangsprøver her. Sluttet på p-piller for 1 mnd siden, er 26. har gått på p-piller ca 8 år, så regner med det tar tid før jeg får normal/regelmessig syklus. Hadde jeg hatt det, skulle jeg fått mensen i går. Har hatt sex ca hver 2. dag, så jeg kan jo potensielt være gravid, men sannsynligheten er vel Støre for at jeg ikke engang har hatt EL enda. hvor ofte bør jeg teste? Testet en gang før 17. mai for å være på dem sikre siden, men ble sikkelig deppa av negativ test selv om jeg er så fersk og sannsynligheten for negativ test mtp så kort tid siden p-piller var nærmest 100%. Har derfor ikke testet igjen, men tenker jeg kanskje bør teste igjen i morgen? har også hatt en del mensmurringer forrige helg og i går, men som ga seg på et lite 10 minutt. Pleide å ha sterkere og lengre da jeg fikk mensen på p-piller men vet jo mesen ofte blir anderledes på naturlig syklus. Anonymkode: 8ccf3...bd0
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #2 Skrevet 24. mai 2021 Jeg gikk rett inn i normal syklus etter p-pilleslutt etter 12 år jeg ville testet på nytt nå. Hvis det er 1 mnd siden p-pilleslutt og bortfallsblødning kan du jo være gravid! 😄 Anonymkode: 0ba0b...b3d
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #3 Skrevet 24. mai 2021 Teste en gang i uka holder. Hver fredag f.eks. Så vet du om du kan ta deg et glass vin Anonymkode: 59829...653
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå