AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #1 Skrevet 24. mai 2021 Svoger er 36 år, er gift og har barna sine annenhver helg. Han bor 1 minutt unna sine foreldre. Han er innom de daglig og snoker i kjøleskapet og spiser. I tillegg reiser han og barna på hytta hver gang han har de. Er det ikke litt spesielt? Vi snakker om hele tida altså 😂 Jeg selv hadde fått klaustrofobi. I tillegg kjører den andre broren hjem sikkert to helger i mnd for å være med sine unge og raske foreldre. Han har samboer han og, men kjører 3 timer hver helg. Jeg sa til min samboer at han kan invitere broren sin til oss i helga. De er svært nære, og vet de savner hverandre. Vi har det så travelt i helgene med jobb og aktive barn, så vi kan nesten aldri dra bort. Denne helga hadde han barnefri og det er langfri. Men han kunne ikke, men nå er han på hytta med foreldre. Går ikke det begge veier at man kan besøke hverandre tenker jeg? Det er på grensen til sykelig hvor mye han er med foreldrene synes jeg... Anonymkode: 8082a...67d 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #2 Skrevet 24. mai 2021 Han trives vel med foreldrene, da. Er han i arbeid og er ellers normalt fungerende, forstår jeg ikke hvorfor du skal bry deg og karakterisere det som «på grensen til sykelig». Anonymkode: 54acc...31b 24
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #3 Skrevet 24. mai 2021 Hvorfor bryr du deg? Anonymkode: ead20...bf8 7
Hannabanna Skrevet 24. mai 2021 #4 Skrevet 24. mai 2021 Han er ett voksent menneske som kan tilbringe tiden der han vil. At du blir irritert for at det ikke er med dere er en annen sak. 4
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #5 Skrevet 24. mai 2021 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Hvorfor bryr du deg? Anonymkode: ead20...bf8 Fordi vi inviterer han og han kan ikke. Så drar han dit, som han er med hver helg. Også klager han på at han og broren aldri møtes, og forventer at vi skal kjøre 20 mil med tre barn. Veien er like lang og det er ikke bare vårt ansvar og møtes. Anonymkode: 8082a...67d 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #6 Skrevet 24. mai 2021 Holdningen din til ham er jo relativt avslørende. Du fremhever deg selv og er kritisk til ham. Kan være derfor han foretrekker andres selskap. Mulig du tror du skjuler det godt, men han har nok plukket det opp. Må være vanskelig for mannen din at du er så nedlatende mot en bror han er nære. Anonymkode: 3896a...467 22
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #7 Skrevet 24. mai 2021 Jeg synes det hørtes hyggelig ut, men synes ikke du hørtes særlig hyggelig ut så jeg forstår hans prioriteringer. Du virker utrolig kritisk. Tenk at du synes det er på «grensen til sykelig» å reise på hytta hver helg? Det er veldig normalt... Anonymkode: 369c9...2e4 14
exictence Skrevet 24. mai 2021 #8 Skrevet 24. mai 2021 Så koselig at han og broren synes det er kjekt å være med sine foreldre så mye. Sikkert stas og koselig for barna hans også å være med besteforeldrene så mye. Jeg synes han og de er heldige. 9
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #9 Skrevet 24. mai 2021 Vel, det tristeste med å være guttemamma er at en gang vokser de opp, får seg partner og barn selv og du får nesten ikke se de lengre. At han har et så nærme forhold til sine egne foreldre er jo flott forbilde for barna. Han viser at man stiller opp for foreldrene og at man kan ha nært forhold til dem selv etter at man er blitt voksen.og ikke minst, for en fantastisk jobb foreldrene må ha gjort for at begge sønnene ønsker å komme hjem så ofte. Noen ganger er mamma og pappa best, og kanskje han føler seg tryggest der? At han kan slappe av på frihelgen sin og ikke være innelåst i et hus med aktive unger som ikke er hans egne. Kanskje han bare vil tilbringe tid med broren alene uten å måtte henge seg på hele familien hans? Hva med at din mann strekker ut en hånd til sin bror hvis de savner hverandre sånn? En helgetur med bare brødre f eks. Anonymkode: 2ca52...7e2 11
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #10 Skrevet 24. mai 2021 Hva synes kona hans om det? Anonymkode: 28efb...e92 2
Gjest Hvemsomhelst Skrevet 24. mai 2021 #11 Skrevet 24. mai 2021 Hvor gamle er svogerens barn? Kan det være noe med forholdet mellom disse barna og kona hans kanskje? Det er uansett ikke noe som andre har noe med.
Rosatoast Skrevet 24. mai 2021 #12 Skrevet 24. mai 2021 (endret) AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Fordi vi inviterer han og han kan ikke. Så drar han dit, som han er med hver helg. Også klager han på at han og broren aldri møtes, og forventer at vi skal kjøre 20 mil med tre barn. Veien er like lang og det er ikke bare vårt ansvar og møtes. Anonymkode: 8082a...67d Du får si det til han du da, "vi inviterer deg på besøk, du gir avslag, men så drar du på hytten med foreldrene dine noe du gjør hver eneste helg? hvorfor det?" - ENKELT OG GREIT. Syntes for så vidt dette er noe du ikke har noe med. Det høres hyggelig ut, er sikker på at både besteforeldre, barn og far koser seg veldig. Hytta er der for å brukes, og de driver med en veldig sunn relasjonsbygging, samt aktivisering i natur 👍 Forstår hvorfor han ga avslag, det handler vel om deg. Du høres ikke særlig koselig ut, kanskje samboeren din skal høre med broren - om at de kan dra på hytta sammen en helg. Med eller uten barn Da hadde de nok kost seg. Og da får du kanskje vært litt alene også. Endret 24. mai 2021 av Rosatoast 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #13 Skrevet 24. mai 2021 Hadde fått klaus om våre voksne barn i 30-årene hadde hengt rundt oss i helgene. Tenk på all den deilige sexen vi hadde gått glipp av! Anonymkode: 585e6...c60 2
Gjest ti10 Skrevet 24. mai 2021 #14 Skrevet 24. mai 2021 Jeg skjønner at du reagerer, det virker spesielt, men det er jo egentlig ikke din sak. Det må jo være verre for kone og samboer til disse to voksne mammadaltene. På den andre siden er det fint at de har et nært forhold, men det høres jo ut som at disse to sønnene ikke får gjort så mye annet enn å besøke foreldrene ...
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #15 Skrevet 24. mai 2021 Ja hans foreldre er hyggelige de. De er veldig klar over det selv da, spesielt moren er veldig opptatt av hvor flink hun har vært som mamma og hvor god oppdragelse de har fått. Men all ære til de, ingen tvil. Jeg hadde syntes det hadde vært for mye om en venninne var på hytta og. Det er vel litt spesielt uansett om det er sønn eller datter å dra med foreldre hver helg når man i tillegg møtes hver dag?! Jeg synes det!! Anonymkode: 8082a...67d 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #16 Skrevet 24. mai 2021 Det er ikke nødvendigvis så spesielt og sært som du skal ha det til, bare fordi det ikke er noe du ville gjort. Du høres dømmende og ufin ut. Husk også at vi er midt i en pandemi, og at det å bo alene store deler av tiden nå som man nesten ikke treffer folk er en stor belastning. Ikke vær så dømmende når du ikke kjenner detaljene. Anonymkode: 27211...ce6 9
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #17 Skrevet 24. mai 2021 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Det er ikke nødvendigvis så spesielt og sært som du skal ha det til, bare fordi det ikke er noe du ville gjort. Du høres dømmende og ufin ut. Husk også at vi er midt i en pandemi, og at det å bo alene store deler av tiden nå som man nesten ikke treffer folk er en stor belastning. Ikke vær så dømmende når du ikke kjenner detaljene. Anonymkode: 27211...ce6 Ingen av de som bor alene. Og skal man snakke pandemi her, så har denne gjengen gitt f siden dag 1. De har selskap, arrangert bryllup, de har arrangert fester, de har vært masse med gamle foreldre. Så pandemi-kortet kan ikke dras her 😂 Jeg kjenner detaljene. Anonymkode: 8082a...67d 2
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #18 Skrevet 24. mai 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Ingen av de som bor alene. Og skal man snakke pandemi her, så har denne gjengen gitt f siden dag 1. De har selskap, arrangert bryllup, de har arrangert fester, de har vært masse med gamle foreldre. Så pandemi-kortet kan ikke dras her 😂 Jeg kjenner detaljene. Anonymkode: 8082a...67d Det forandrer ikke på at du er ei dømmende hurpe. Anonymkode: 27211...ce6 4
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #19 Skrevet 24. mai 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Ingen av de som bor alene. Og skal man snakke pandemi her, så har denne gjengen gitt f siden dag 1. De har selskap, arrangert bryllup, de har arrangert fester, de har vært masse med gamle foreldre. Så pandemi-kortet kan ikke dras her 😂 Jeg kjenner detaljene. Anonymkode: 8082a...67d Men hvorfor er dette et så stort problem for deg? Skulle det være et problem for noen, måtte det ev. være for partnerne til disse brødrene. Fatter ikke at du mener at du har noe som helst med dette å gjøre? Hvis du har fritidsproblemer kan du skaffe deg en hobby, så kan du heller bruke energien din på den. Anonymkode: 54acc...31b 2
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #20 Skrevet 24. mai 2021 Hva er problemet? Vi kjører til samboers foreldre hver helg vi å bortsett fra hver tredje helg når vi har arbeid. Vi liker oss der å de trenger både hjelp på eiendommen/ huset å vi har alle fint utbytte av selskapet. Anonymkode: 30e72...1b2 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå