AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #1 Skrevet 24. mai 2021 Kjæresten min sliter mye med ting som har skjedd I familien hans i det siste, og jeg får veldig vondt av han og skjønner godt han er lei seg. Denne måneden har vi hatt sex 1 gang og han er helt ifra seg pga dette, han sier han aldri har opplevd sextørke i de andre forholdene han har vært I før, og er redd det er noe galt og at jeg har mistet sexlysten på han. Jeg har prøvd å forklare han flere ganger at det ikke er noe galt, jeg har ikke mistet sexlysten på han eller gnisten eller noen ting, men han er så nedfor pga dette. Jeg har tidligere sagt ifra til han at jeg savner kvalitetstid med han og ihvertfall prøvd flere ganger, men da har han ikke virket så interessert, også kommer han med dette nå, noe jeg syns blir urettferdig mot meg.. Han er også redd for at det kan komme andre mannfolk inn i bildet senere som tar meg fra han fordi han mener jeg er for pen for han, noe jeg ikke er enig i i det hele tatt og jeg har forklart meg om igjen og om igjen at det kun er han jeg vil ha, han jeg vil dele livet mitt med og elsker han over alt og jeg syns han er verdens fineste. Jeg vet ikke hva mer jeg kan si eller gjøre for å få han til å tro meg😔 jeg blir skikkelig lei meg av av å sitte å høre på usikkerheten hans rundt dette, og han sier at jeg må være 100% sikker på at jeg vil være sammen med han men jeg er jo 100% sikker at det kun er han jeg vil ha og være sammen med. Noen tips som kan få han til å tro på meg? 😔 Anonymkode: 833a2...c4d
CorvusCorax Skrevet 24. mai 2021 #2 Skrevet 24. mai 2021 Hvorfor har dere ikke sex? Han blir vel usikker siden det har endret seg. Du får forføre og ta han med til sengs igjen. 5
Virrevirrevapp Skrevet 24. mai 2021 #3 Skrevet 24. mai 2021 Her må du fokusere. Du vil støtte ham, han savner sex, da får du sørge for sex. Så blir det forhåpentligvis rom for kvalitetstid seinere. 3
Juniper Skrevet 24. mai 2021 #4 Skrevet 24. mai 2021 Han høres ut som om han er i skikkelig ubalanse og sliter med mye rart. Jeg synes ikke det er en grunn til å ha sex med han når du ikke føler for. Det at han har avvist deg når du har prøvd deg viser jo hvor skrudd han er akkurat nå. Den største trusselen mot forholdet er ikke at det kommer en annen mann og tar deg med storm. Det er at du blir møkka lei anklager, sutring og tankespinn. Du vil komme til et punkt der du ikke gidder mer og ikke lenger ser en framtid for dere. Så om han vil beholde deg og komme seg tilbake til normalen må han skaffe seg hjelp! 6
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #5 Skrevet 24. mai 2021 Du skylder ingen å ha sex fordi de har dårlig selvtillit eller er sykelig sjalu. Du har ikke gjort noe galt, og dette problemet kommer ikke av at du har "gitt han for lite sex" og det kommer heller ikke av at du har vært utro. Du har heller ikke ansvar for å bevise at du ikke har vært utro eller at du er 100% sikker på at du vil være sammen med han. Om han har så store problemer med seg selv, så har han selv ansvar for å ordne opp i det. Jeg foreslår at han tar seg en tur til fastlegen og får henvisning til psykolog eller lignende. Det er ikke din feil at han er usikker. Du har ikke gjort noe galt som du skal fikse eller motbevise. Du er ikke skyldig til det motsatte er bevist! Om du blir møtt med denne sutringen, så skjønner jeg godt at du mister lysten..... Vet det er slemt sagt, men sorry, altså... Anonymkode: 4df2a...cc2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå