Mountain Man Skrevet 6. mai 2023 #121 Del Skrevet 6. mai 2023 AnonymBruker skrev (På 24.5.2021 den 1.21): Hei! Jeg er I et fast forhold og ofte når vi har sex fantaserer jeg om at han begjærer ei annen dame at han har rett og slett sex med ei annen. Dette ville jeg aldri ha tillatt eller akseptert i virkeligheten og det er faktisk akkurat det jeg er redd for- utroskap. Noen flere som tenner på slike fantasier ? Hvilke andre fantasier tenner dere på ? Anonymkode: ba19e...c56 Det er faktisk den fantasien jeg tenker mest på og som gjør meg mest kåt i forhold til kona mi. At hun ligger med en annen mann og krever at jeg slikker henne ren når hun kommer hjem til meg. Ville blitt en helt sykt deilig seksuell opplevelse og submissive/dominans opplevelse om det skjer. Men også gitt meg mye angst for om hun ville byttet meg ut. Men jeg ville 100% respektert henne og vært trofast selv om hun bestemte seg for å ha en elsker på si. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DelvisPresley Skrevet 7. mai 2023 #122 Del Skrevet 7. mai 2023 Deilige, myke, formfulle kvinner mellom 50 og 60. Er selv 37, tenner så enormt på aldersforskjell. Tabuet og det litt forbudte med godt voksen kvinne og yngre mann er spennende. 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #123 Del Skrevet 7. mai 2023 DelvisPresley skrev (18 minutter siden): Deilige, myke, formfulle kvinner mellom 50 og 60. Er selv 37, tenner så enormt på aldersforskjell. Tabuet og det litt forbudte med godt voksen kvinne og yngre mann er spennende. Samme her, eldre formfulle kvinner er ekstremt sexy. Og jeg tiltrekkes voldsomt av det. Vært sånn siden jeg var 20 år, og hadde sex med ei som var 50. Siden den gang har jeg hatt en vannvittig dragning mot kvinner på den alderen. M40 Anonymkode: aa9c1...791 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klown Skrevet 7. mai 2023 #124 Del Skrevet 7. mai 2023 I dag tenner jeg på wetsex. Jeg kunne ønske ei deilig dame med former kunne sette den deilige våte fitta si over ansiktet mitt og kjenne saftene renne ut mens jeg slikker henne. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DelvisPresley Skrevet 7. mai 2023 #125 Del Skrevet 7. mai 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Samme her, eldre formfulle kvinner er ekstremt sexy. Og jeg tiltrekkes voldsomt av det. Vært sånn siden jeg var 20 år, og hadde sex med ei som var 50. Siden den gang har jeg hatt en vannvittig dragning mot kvinner på den alderen. M40 Anonymkode: aa9c1...791 Ja, dessverre er fantasien helt uprøvd her. Hadde vært spennende å gå 20 år oppover, kanskje 25. Men da bikker dama 60😅 Men det er kanskje en ønsketekning at det finnes ei dame i passende (upassende?) alder som kanskje har levd lenge i et kjedelig, sexløst forhold, som endelig er blitt singel og drømmer om å ta for seg av yngre menn.. 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2023 #126 Del Skrevet 8. mai 2023 DelvisPresley skrev (11 timer siden): det er kanskje en ønsketekning at det finnes ei dame i passende (upassende?) alder som kanskje har levd lenge i et kjedelig, sexløst forhold, som endelig er blitt singel og drømmer om å ta for seg av yngre menn. Akkurat dette var jeg så ubeskrivelig heldig å oppleve som 24-åring, med ei på 52. Anbefales på det sterkeste for alle unge menn. Glemmer det aldri, selv om det nå er over 30 år siden. Anonymkode: 533ba...061 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ivar.f.andersen Skrevet 8. mai 2023 #127 Del Skrevet 8. mai 2023 Min er å bli bundet fast og kilt! Men omtrent umulig å finne noen som vil det. Flere synes nok det er rart og binde fast og kile en voksen mann 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mountain Man Skrevet 8. mai 2023 #128 Del Skrevet 8. mai 2023 (endret) DelvisPresley skrev (13 timer siden): Ja, dessverre er fantasien helt uprøvd her. Hadde vært spennende å gå 20 år oppover, kanskje 25. Men da bikker dama 60😅 Men det er kanskje en ønsketekning at det finnes ei dame i passende (upassende?) alder som kanskje har levd lenge i et kjedelig, sexløst forhold, som endelig er blitt singel og drømmer om å ta for seg av yngre menn.. Heldigvis finnes det mange yngre som ønsker eldre partnere og motsatt. Jeg skjønner godt din følelse og drøm. Fordi jeg måtte bli 40 år før jeg følte at jevnaldrende damer var så atraktive og sexy at dem kan konkurere med damer som er eldre en meg og dem selv. Som 20 år gammel ble jeg klart mest tendt og hadde kraftigst lyst på damer fra 40 til 50 års alderen. Men jeg tar meg selv i fortsatt å få veldig lyst på 10-15 år eldre damer jeg møter og omgås i jobben og fritiden. Dem skulle bare vist hvor fullstendig deilig jeg synes dem er. Det er noe helt spesielt med en moden kvinne som både vet hva hun vil og som har en formfull godt utviklet kropp. Hun har ofte også en utstråling som oser seksuell styrke. Endret 8. mai 2023 av Mountain Man Rettet feil autokorrektur 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2023 #129 Del Skrevet 8. mai 2023 DelvisPresley skrev (På 7.5.2023 den 12.04): Deilige, myke, formfulle kvinner mellom 50 og 60. Er selv 37, tenner så enormt på aldersforskjell. Tabuet og det litt forbudte med godt voksen kvinne og yngre mann er spennende. Hadde denne selv, og bestemte meg for å prøve. Snakket med ei som var veldig greit (og kåt) og det ble til en slags fantasi der jeg kunne komme til henne sent på kvelden, og hun lot døra stå ulåst. Gikk inn, og hadde sex med henne i mørket. Hun started med å suge veldig ivrig. Skikkelig "forbudt" og spennende, og hun var myk, varm og våt som i fantasien. Planen var egentlig at det bare skulle være et rent sextreff, men etterpå ble vi liggende litt i senga i mørket og prate, og hun sa at hun aldri hadde hatt så deilig sex, at det var det beste hun noen gang hadde opplevd i livet og mer til. Jeg ble litt satt ut 😅 Hun var veldig hyggelig da, og lå og beundret kroppen min i litt månelys fra vinduet. Aldri fått så mange komplimenter på så kort tid før! Om noe følte jeg at jeg underpresterte for min del, situasjonen var veldig "frekk" og jeg kom raskere enn jeg pleier etter at hun fikk noen veldig høylytte orgasmer og tryglet meg om å komme tilbake. Før jeg dro sa hun at hun håpte jeg ville komme tilbake 😅 Noe av det sprøeste jeg har gjort, men det var en veldig spennende opplevelse, og hun var ekstremt våt og kåt. Hadde vært gift i mange år, men var skilt og hadde vært alene i mange år før dette. Anonymkode: 55ae3...2dd 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 8. mai 2023 #130 Del Skrevet 8. mai 2023 Frkego skrev (På 17.3.2023 den 16.17): Tenner på fantasien av at vi får med oss en bi-mann som kan tilfredsstille oss begge. Tenner spesielt på tanken om at mannen blir tatt bakfra samtidig som han knuller meg og litt på tanken om dp. Fantaserer også mye om offentlig sex og sex i samme rom som et annet par. Vi har realisert denne fantasien med en mann som er submissiv overfor oss begge. Skal møte ham igjen til helgen.😍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DelvisPresley Skrevet 8. mai 2023 #131 Del Skrevet 8. mai 2023 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Hadde denne selv, og bestemte meg for å prøve. Snakket med ei som var veldig greit (og kåt) og det ble til en slags fantasi der jeg kunne komme til henne sent på kvelden, og hun lot døra stå ulåst. Gikk inn, og hadde sex med henne i mørket. Hun started med å suge veldig ivrig. Skikkelig "forbudt" og spennende, og hun var myk, varm og våt som i fantasien. Planen var egentlig at det bare skulle være et rent sextreff, men etterpå ble vi liggende litt i senga i mørket og prate, og hun sa at hun aldri hadde hatt så deilig sex, at det var det beste hun noen gang hadde opplevd i livet og mer til. Jeg ble litt satt ut 😅 Hun var veldig hyggelig da, og lå og beundret kroppen min i litt månelys fra vinduet. Aldri fått så mange komplimenter på så kort tid før! Om noe følte jeg at jeg underpresterte for min del, situasjonen var veldig "frekk" og jeg kom raskere enn jeg pleier etter at hun fikk noen veldig høylytte orgasmer og tryglet meg om å komme tilbake. Før jeg dro sa hun at hun håpte jeg ville komme tilbake 😅 Noe av det sprøeste jeg har gjort, men det var en veldig spennende opplevelse, og hun var ekstremt våt og kåt. Hadde vært gift i mange år, men var skilt og hadde vært alene i mange år før dette. Anonymkode: 55ae3...2dd Kult! Møttes dere flere ganger, og hva var aldersforskjellen mellom dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2023 #132 Del Skrevet 8. mai 2023 DelvisPresley skrev (16 minutter siden): Kult! Møttes dere flere ganger, og hva var aldersforskjellen mellom dere? Nei, bare én, men døra står åpen 😅 Ikke lenge siden, så vi får se. Hun mer eller mindre tryglet meg om å komme tilbake, så det kan alltids gjentas. Jeg har aldri fått så mye god tilbakemelding for så lite! Det er noe med den situasjonen, og at vi på en måte bruker hverandre og begge vet det. Det er noe med den fantasien om å tilfredsstille noen som er utsultet på sex og veldig kåt, og at det er litt "forbudt". Jeg er 35 men ser yngre ut, hun 53. Jeg kan i alle fall si at hun var ekstremt kåt og våt, Anonymkode: 55ae3...2dd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2023 #133 Del Skrevet 8. mai 2023 «Artig» at dere fremstiller damer rundt 50 år som gamle desperate formfulle bestemødre 🙄 Det er mange av oss som trener og er i form og absolutt ikke desperate. Anonymkode: 78ecf...69e 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2023 #134 Del Skrevet 8. mai 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): «Artig» at dere fremstiller damer rundt 50 år som gamle desperate formfulle bestemødre 🙄 Det er mange av oss som trener og er i form og absolutt ikke desperate. Anonymkode: 78ecf...69e Av alt man kan furte for... Har aldri sagt "alle" og har heller aldri sagt "desperat", men sulten på sex? Ja. Blir like dumt som at jeg skulle furte fordi en dame hadde en fantasi om en ung mann som var "utsultet" på sex og ville ha henne og idiotforklart at ikke alle menn er "desperate". Anonymkode: 55ae3...2dd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2023 #135 Del Skrevet 8. mai 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Av alt man kan furte for... Har aldri sagt "alle" og har heller aldri sagt "desperat", men sulten på sex? Ja. Blir like dumt som at jeg skulle furte fordi en dame hadde en fantasi om en ung mann som var "utsultet" på sex og ville ha henne og idiotforklart at ikke alle menn er "desperate". Anonymkode: 55ae3...2dd Furter ikke, er bare kvalmende å lese. Anonymkode: 78ecf...69e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2023 #136 Del Skrevet 8. mai 2023 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Furter ikke, er bare kvalmende å lese. Anonymkode: 78ecf...69e Huff da, kanskje du ikke skal lese en tråd om seksuelle fantasier om du ikke liker seksuelle fantasier. Kvinner på 50 er ikke en homogen gruppe, så jeg skjønner ikke hvorfor du skal ta slik på vei for noe slikt. Om det er furting eller ikke er vel semantikk, vær heller glad for at noen andre på din alder får oppleve noe de fantaserer om. Anonymkode: 55ae3...2dd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2023 #137 Del Skrevet 8. mai 2023 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Huff da, kanskje du ikke skal lese en tråd om seksuelle fantasier om du ikke liker seksuelle fantasier. Kvinner på 50 er ikke en homogen gruppe, så jeg skjønner ikke hvorfor du skal ta slik på vei for noe slikt. Om det er furting eller ikke er vel semantikk, vær heller glad for at noen andre på din alder får oppleve noe de fantaserer om. Anonymkode: 55ae3...2dd Liker å lese fantasier jeg men ikke de som høres ut som veldedighet. Du tror jeg furter fordi jeg er misunnelig da eller? Får den sexen jeg ønsker men holder meg til de på min egen alder. Ikke menn som tror de gjør meg en tjeneste. Anonymkode: 78ecf...69e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mountain Man Skrevet 8. mai 2023 #138 Del Skrevet 8. mai 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Liker å lese fantasier jeg men ikke de som høres ut som veldedighet. Du tror jeg furter fordi jeg er misunnelig da eller? Får den sexen jeg ønsker men holder meg til de på min egen alder. Ikke menn som tror de gjør meg en tjeneste. Anonymkode: 78ecf...69e Antageligvis ligger det han hevder at han opplevde kun i noe han fantaserer om. Sannheten er at veldig få unge menn har mye å tillby en sexy og selvbevist erfaren dame på 50 år. Dem er som regel over deres liga. Men som 20-30 åring hadde jeg ofte de samme sterke fantasier om å bli brukt av en deilig dame på 40-50 år. Tar meg selv fremdeles i å få lyst på damer som er eldre en meg selv og da nå på 50 til 60 år. Men etter at vi nå passerte 40 år har også kona mi blitt mer og mer sexy for meg. Tidligere kunne en 10-20 år eldre dama raskt snappa meg om hun bestemte seg for det. For dere damer får en aura av styrke og sexy utstråling når dere passerer 40 og 50 som altid har bergtatt meg fullstendig som mann. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2023 #139 Del Skrevet 8. mai 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Liker å lese fantasier jeg men ikke de som høres ut som veldedighet. Du tror jeg furter fordi jeg er misunnelig da eller? Får den sexen jeg ønsker men holder meg til de på min egen alder. Ikke menn som tror de gjør meg en tjeneste. Anonymkode: 78ecf...69e Hun er fornøyd, jeg er fornøyd. At du synes det er så fælt at det høres ut som veldedighet får du ta på din kappe, og det er ditt problem. Er det så vondt å høre at hun var fornøyd og ville ha mer? Jeg delte detaljer her fordi andre har snakket om dette som fantasi, og det var slik det skjedde. At du holder deg til sex med menn på din egen alder er ikke noe jeg legger meg borti. Helt greit for meg, men jeg synes det er merkelig at du skal være så hårsår når det gjelder andres preferanser. For min del var det en spennende fantasi, og jeg var ærlig om det hele tiden. Slett ikke umulig at det skjer igjen 😉 Hun var veldig fornøyd, så du får bare tåle at ikke alle har akkurat dine preferanser... Anonymkode: 55ae3...2dd 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2023 #140 Del Skrevet 8. mai 2023 Mountain Man skrev (10 minutter siden): Antageligvis ligger det han hevder at han opplevde kun i noe han fantaserer om. Sannheten er at veldig få unge menn har mye å tillby en sexy og selvbevist erfaren dame på 50 år. Dem er som regel over deres liga. Men som 20-30 åring hadde jeg ofte de samme sterke fantasier om å bli brukt av en deilig dame på 40-50 år. Tar meg selv fremdeles i å få lyst på damer som er eldre en meg selv og da nå på 50 til 60 år. Men etter at vi nå passerte 40 år har også kona mi blitt mer og mer sexy for meg. Tidligere kunne en 10-20 år eldre dama raskt snappa meg om hun bestemte seg for det. For dere damer får en aura av styrke og sexy utstråling når dere passerer 40 og 50 som altid har bergtatt meg fullstendig som mann. Nei, det er helt sant og under en uke siden. Slutt nå da. Har ingen interesse av å lyve som AB her. Jeg tipper jeg har mer erfaring enn henne også, uten at det er relevant, og hun sa flere ganger at det var den deiligste sexen hun har hatt. Det tyder mye på at hun har hatt veldig dårlig sex før, for jeg gjorde ingen fantastisk prestasjon. Dagen etter fikk jeg melding med takk for "mitt livs opplevelse". Igjen, ikke helt forståelig for meg, men det er jo fint for henne om det var det, og ikke noe andre trenger å furte for. Interessant prat om "liga" her. Så nå er plutselig det en reell greie? Kanskje det var andre veien, og det mest var tanken på det forbudte som gjorde meg kåt nok til å gjøre det? Eller gjelder kanskje ikke "liga" da? Det var nok en form for gjensidig "bruk", og jeg skjønner ikke at det skal være noe å ta slik på vei for. Anonymkode: 55ae3...2dd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå