erok Skrevet 29. august #341 Skrevet 29. august AnonymBruker skrev (14 timer siden): En mann konsentrerer seg om å knulle meg i fitta, knuller meg deilig og hardt. En annen tilbyr meg å suge på pikken hans, og jeg gjør det villig. De to andre mennene som er der suger, kysser og stryker meg på hver sin pupp. Jeg elsker at de koser med puppene mine, og jeg vrir meg i nytelse og stønner med en pikk i munnen. Pikkene til alle tre som ikke er inne i fitta mi er stive, og de venter på å slippe inn. Jeg kan kjenne myke hender overalt på kroppen min, og de stønner og sier at jeg er deilig. Jeg hyler ut i nytelse da orgasmen jager igjennom kroppen. Etterpå bytter mennene plass, og de gir meg runde på runde på runde. Anonymkode: 41ffe...bc5 Deilig fantasi 1
AnonymBruker Skrevet 29. august #342 Skrevet 29. august AnonymBruker skrev (På 3.7.2025 den 19.45): Han kler meg naken, så kommanderer han meg til å gå bort til sengen. Jeg gjør som han sier. Han kommanderer meg til å stå på alle fire. Jeg står der, lydig, mens jeg skjelver av kåthet og forventning. Han stiller seg opp bak meg. Han åpner en kork av noe, men jeg vet ikke hva, for jeg snur meg ikke. Jeg slipper ut et overrasket ahh! Da jeg kjenner noe vått og mykt oppå ryggen. Jeg blir glovarm og om mulig enda kåtere da han er der med de store, myke og varme hendene sine. De hendene han vet kan få meg til å ta fyr. Hendene hans masserer meg og jeg forstår at han bruker en massasjeolje på meg. Jeg gisper til da hendene hans finner hvert sitt bryst og begynner å massere. Knoppene mine strutter og jeg kjenner at det bygger seg opp. Fitta mi begynner så smått å pulsere litt, og jeg sliter med å holde meg rolig. Jeg skyter rumpa litt bakover og gnir meg mot han. Jeg kan kjenne at han er hard mot rumpa mi. - Liker du det? Er det godt? Spør han med den dype stemmen sin. Han trenger egentlig ikke å spørre, for han vet at jeg elsker denne behandlingen. - Ja, stønner jeg. Han masserer brystene mine litt mer intenst, og jeg greier snart ikke å vente mer. - Ta meg, ber jeg. Han puster tyngre han også. - Er du sikker på at du er klar? Spør han ertende. Jeg gisper høyt da den ene hånden hans legger seg rundt bollemusa mi, en finger trenger inn. Jeg stønner. Jeg er gjennomvåt og så kåt på han. Han sier ingenting, men trekker fingeren ut. Plutselig kjenner jeg ingen av hendene hans, jeg blir stående og vente, med rumpa i været. Jeg sprer beina mine enda mer, stiller rumpa enda mer ut. Venter på å få kjenne han. Så trenger han inn i meg med et deilig støt, det er så godt at jeg nesten hyler ut navnet hans. Fitta mi tar han takknemlig og vått imot, og veggene mine holder rundt den deilige pikken hans. Hendene hans holder meg deilig fast rundt hoftene, jeg kommer ingen steder. Han øker tempoet, han vet at jeg liker at han tar meg litt hardt. Jeg kommer med passelige motstøt, greier ikke annet enn å hjelpe til. Brystene mine vugger mykt frem og tilbake, jeg kjenner at jeg er glovarm i kinnene. Han tar meg enda raskere enn vanlig nå, ballene hans klasker mot rumpa mi. Jeg greier ikke mer nå. Et støt til er det som skal til for å sende meg til himmels. Jeg roper ut min nytelse og sier navnet hans, mens orgasmen jager igjennom kroppen min. Han tar meg litt til, før han endelig kommer inni meg. Han holder meg hardt og stønner. Etterpå ligger vi og koser. - Herregud Kvinne, så deilig og vidunderlig du er mot meg. Anonymkode: 41ffe...bc5 Dette høres ut som noe fra Margit Sandemo sine bøker for tørrlagte kvinner på 65+ 🤭 Anonymkode: 1a107...2b5 1
AnonymBruker Skrevet 29. august #343 Skrevet 29. august Å forføre en slank, solbrun venn jeg er ufrivillig tiltrukket av. Blir våt bare han kommer inn i rommet. Han har sine særheter, fremstår som altfor lite leken. Masse ting vi er uenige om. Han kan irritere meg litt. Men bak alt lurer en mystisk, sterk tiltrekning. Stemningen blir så rar og tykk når vi snakker sammen. Han har dukket opp i drømmer. Jeg jobber i mot. Spiller chill. Usikker på om jeg klarer det helt. Kroppen min dras mot hans innvendig. Drømmer om at han tar på meg. Anonymkode: 8e0ac...531 3 1
AnonymBruker Skrevet 29. august #344 Skrevet 29. august AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Å forføre en slank, solbrun venn jeg er ufrivillig tiltrukket av. Blir våt bare han kommer inn i rommet. Han har sine særheter, fremstår som altfor lite leken. Masse ting vi er uenige om. Han kan irritere meg litt. Men bak alt lurer en mystisk, sterk tiltrekning. Stemningen blir så rar og tykk når vi snakker sammen. Han har dukket opp i drømmer. Jeg jobber i mot. Spiller chill. Usikker på om jeg klarer det helt. Kroppen min dras mot hans innvendig. Drømmer om at han tar på meg. Anonymkode: 8e0ac...531 😅 Ville sett denne serien. Håper det blir noe. Anonymkode: 52424...c30
AnonymBruker Skrevet 29. august #345 Skrevet 29. august Fantaserer mest om å pule en kvinne med strapon (alle stillinger, men bakfra går mye igjen), noen med fin kropp som er tiltrukket av meg. Fantaserer om å slikke en kvinne, fantaserer også en del om å dominere. Det som alltid går igjen er det å gi nytelse, å få frem høye stønn, og å ha kontroll på situasjonen på et vis. Det er overasskende hvor tabu og vanskelig det føles å snakke om det, selv på et anonymt forum, jeg føler meg creepy og pervers. Jeg er (delvis) åpent lesbisk, aldri hatt noen seksuelle opplevelser med noen, heller aldri klart å få orgasme selv. Anonymkode: 14fa4...fbc 1
AnonymBruker Skrevet 29. august #346 Skrevet 29. august AnonymBruker skrev (36 minutter siden): 😅 Ville sett denne serien. Håper det blir noe. Anonymkode: 52424...c30 Hender jeg må skrive av meg litt tension. Bruker han som inspirasjon. Det nærmeste jeg kommer et manus 😅 Sist han var innom, strømmet blodet i kroppen. Hele nervesystemet i spenn. Og han var så rar og snodig. Anonymkode: 8e0ac...531 1
AnonymBruker Skrevet 29. august #347 Skrevet 29. august jeg er gift med en mann og har i grunn vært med han så lenge så jeg ikke vet om noe annet. men fy faen så keen jeg er på å slikke fitte. Anonymkode: 02ec7...f2f 1
AnonymBruker Skrevet 29. august #348 Skrevet 29. august AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Hender jeg må skrive av meg litt tension. Bruker han som inspirasjon. Det nærmeste jeg kommer et manus 😅 Sist han var innom, strømmet blodet i kroppen. Hele nervesystemet i spenn. Og han var så rar og snodig. Anonymkode: 8e0ac...531 Åh! Jeg elsker rare snodige menn og tension. Er en sånn jeg likte for mange år siden, du er nødt til å leve ut med han her for oss begge nå 😅 Har tro på manuset ditt i han her sitt nærvær. Det er exiting når man blir kreativ av noen! Han jeg nevnte er kilden til noen sanger, men nå føles det creepy å gi dem ut siden jeg vet det er en ekte inspirasjons kilde. Men men, vi må nå få utløp, ikke vår feil det er noen mystiske hotte mennesker 😄 Anonymkode: 52424...c30 1
erok Skrevet 31. august #349 Skrevet 31. august AnonymBruker skrev (På 3.7.2025 den 19.45): Han kler meg naken, så kommanderer han meg til å gå bort til sengen. Jeg gjør som han sier. Han kommanderer meg til å stå på alle fire. Jeg står der, lydig, mens jeg skjelver av kåthet og forventning. Han stiller seg opp bak meg. Han åpner en kork av noe, men jeg vet ikke hva, for jeg snur meg ikke. Jeg slipper ut et overrasket ahh! Da jeg kjenner noe vått og mykt oppå ryggen. Jeg blir glovarm og om mulig enda kåtere da han er der med de store, myke og varme hendene sine. De hendene han vet kan få meg til å ta fyr. Hendene hans masserer meg og jeg forstår at han bruker en massasjeolje på meg. Jeg gisper til da hendene hans finner hvert sitt bryst og begynner å massere. Knoppene mine strutter og jeg kjenner at det bygger seg opp. Fitta mi begynner så smått å pulsere litt, og jeg sliter med å holde meg rolig. Jeg skyter rumpa litt bakover og gnir meg mot han. Jeg kan kjenne at han er hard mot rumpa mi. - Liker du det? Er det godt? Spør han med den dype stemmen sin. Han trenger egentlig ikke å spørre, for han vet at jeg elsker denne behandlingen. - Ja, stønner jeg. Han masserer brystene mine litt mer intenst, og jeg greier snart ikke å vente mer. - Ta meg, ber jeg. Han puster tyngre han også. - Er du sikker på at du er klar? Spør han ertende. Jeg gisper høyt da den ene hånden hans legger seg rundt bollemusa mi, en finger trenger inn. Jeg stønner. Jeg er gjennomvåt og så kåt på han. Han sier ingenting, men trekker fingeren ut. Plutselig kjenner jeg ingen av hendene hans, jeg blir stående og vente, med rumpa i været. Jeg sprer beina mine enda mer, stiller rumpa enda mer ut. Venter på å få kjenne han. Så trenger han inn i meg med et deilig støt, det er så godt at jeg nesten hyler ut navnet hans. Fitta mi tar han takknemlig og vått imot, og veggene mine holder rundt den deilige pikken hans. Hendene hans holder meg deilig fast rundt hoftene, jeg kommer ingen steder. Han øker tempoet, han vet at jeg liker at han tar meg litt hardt. Jeg kommer med passelige motstøt, greier ikke annet enn å hjelpe til. Brystene mine vugger mykt frem og tilbake, jeg kjenner at jeg er glovarm i kinnene. Han tar meg enda raskere enn vanlig nå, ballene hans klasker mot rumpa mi. Jeg greier ikke mer nå. Et støt til er det som skal til for å sende meg til himmels. Jeg roper ut min nytelse og sier navnet hans, mens orgasmen jager igjennom kroppen min. Han tar meg litt til, før han endelig kommer inni meg. Han holder meg hardt og stønner. Etterpå ligger vi og koser. - Herregud Kvinne, så deilig og vidunderlig du er mot meg. Anonymkode: 41ffe...bc5 Deilig deilig
erok Skrevet 31. august #350 Skrevet 31. august AnonymBruker skrev (På 24.5.2025 den 17.32): Å bli knullet deilig, hardt og lenge av en snill og stor mann. Gjerne at vi har et speil foran oss i senga, så jeg kan se på at han tar meg f.eks bakfra. Tenner på å se på kroppen min når jeg har sex, liker å se på at puppene mine beveger seg mykt i takten, mens jeg ser at han holder meg i et jerngrep om hoftene. Tenner helt vilt på å se på ansiktet hans mens han tar meg, at han ser ut som en kåt okse som stanger inn i meg gang på gang. Liker å se på ansiktet mitt mens orgasmen nærmer seg, og at jeg har det så godt at jeg nesten ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. At jeg kommer så hardt at jeg ville falt sammen i senga med en gang, hadde det ikke vært for at han holdt kroppen min oppe. Høre at han kommer rett etterpå mens han pumper meg full, holder meg deilig fast før han faller tung og varm over meg. Nyter at han puster og peser meg inn i øret, mens han forteller meg at jeg er så deilig og god. At han liker å knulle meg, og at jeg er hans kvinne. Når han trekker seg ut av meg starter jeg med å suge han, fordi jeg elsker å ha pikken hans i munnen. Jeg er alltid sulten og klar for pikk. Anonymkode: 41ffe...bc5 deilig deilig
erok Skrevet 31. august #351 Skrevet 31. august AnonymBruker skrev (På 28.8.2025 den 23.43): En mann konsentrerer seg om å knulle meg i fitta, knuller meg deilig og hardt. En annen tilbyr meg å suge på pikken hans, og jeg gjør det villig. De to andre mennene som er der suger, kysser og stryker meg på hver sin pupp. Jeg elsker at de koser med puppene mine, og jeg vrir meg i nytelse og stønner med en pikk i munnen. Pikkene til alle tre som ikke er inne i fitta mi er stive, og de venter på å slippe inn. Jeg kan kjenne myke hender overalt på kroppen min, og de stønner og sier at jeg er deilig. Jeg hyler ut i nytelse da orgasmen jager igjennom kroppen. Etterpå bytter mennene plass, og de gir meg runde på runde på runde. Anonymkode: 41ffe...bc5 Deilig fantasi håper du får oppleve det
AnonymBruker Skrevet 31. august #352 Skrevet 31. august erok skrev (40 minutter siden): Deilig fantasi håper du får oppleve det Mhm, det håper jeg også! Anonymkode: 41ffe...bc5
AnonymBruker Skrevet 31. august #353 Skrevet 31. august I disse dager fantasere jeg om en mann jeg møtte i jobbsammenheng denne uken. Traff han en gang i fjor også. Vi jobber i samme bransje, men ikke i samme jobb.To dager denne uken var vi del av et prosjekt der vi måtte samarbeide litt. Han er høy, har store hender, og jobben gjør at han må gå i dress. Han han glimt i øyet og personlighet. Tipper han er cirka 15 år eldre enn meg. En av disse dagene skulle jeg vise han et navn og et tlf nr på en liste. Jeg hadde fingerspissen under navnet for å vise han. Han kom bort i min fingerspiss med sin da han skulle lese navnet. Jeg kjente en vibrasjon som gikk fra fingeren og ned mellom bena mine. Jeg fantasere om de store hendene hans over hele kroppen min. At fingertuppene våres glir over hverandres mens vi ser hverandre i øynene. Også lurer jeg på om staken hans passer til resten av kroppen.. Jeg undres også på om han valgte å komme borti meg eller om det ikke var planlagt.. Bransjen vår er sesongbasert, så nå må jeg vente til neste år før jeg ser han igjen. Vi sendte noen sms denne uken, kun jobbrelatert. Skulle ønske jeg turte å skrive noe for å sette i gang leken, men tanken på å bli avvist og måtte se han igjen gjør at jeg velger å stå over.. Anonymkode: 4098e...19c 1
AnonymBruker Skrevet 31. august #354 Skrevet 31. august Har fantasert litt om å ha sex med et vennepar av oss. Jeg får følelsen av at de kunne ha blitt med, men jeg tror aldri i verden jeg hadde fått kjæresten med på noe sånt. Både han og jeg blir sjalu. Det får bli i fantasien😅 Ellers er jeg alltid kåt på lange bussturer og fantaserer mye rart om kjekke menn på bussen🙈 Anonymkode: b534a...06f
AnonymBruker Skrevet 31. august #355 Skrevet 31. august AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ellers er jeg alltid kåt på lange bussturer og fantaserer mye rart om kjekke menn på bussen🙈 Hva med bussjåføren da ? Hilsen kåt ekspressbussjåfør. Anonymkode: 533ba...061
erok Skrevet 1. september #356 Skrevet 1. september AnonymBruker skrev (15 timer siden): Har fantasert litt om å ha sex med et vennepar av oss. Jeg får følelsen av at de kunne ha blitt med, men jeg tror aldri i verden jeg hadde fått kjæresten med på noe sånt. Både han og jeg blir sjalu. Det får bli i fantasien😅 Ellers er jeg alltid kåt på lange bussturer og fantaserer mye rart om kjekke menn på bussen🙈 Anonymkode: b534a...06f Deilig og fantasere da gjør det ofte jeg
WeirdLady73 Skrevet 1. september #357 Skrevet 1. september erok skrev (På 29.8.2025 den 14.01): Jeg kunne tenke meg med to bi kvinner Jeg hadde nok likt det etter hvert jeg også, men akkurat på dette tidspunkt i tiden så har jeg er stort behov for å være den eneste kvinnelige parten i en trekant. Sist jeg var med en mann og vi var to damer ble jeg ikke tilfreds rett og slett. 1
erok Skrevet 1. september #358 Skrevet 1. september WeirdLady73 skrev (12 minutter siden): Jeg hadde nok likt det etter hvert jeg også, men akkurat på dette tidspunkt i tiden så har jeg er stort behov for å være den eneste kvinnelige parten i en trekant. Sist jeg var med en mann og vi var to damer ble jeg ikke tilfreds rett og slett. Jeg tenner veldig på og se to kvinner koser men for en kvinne tror jeg som du at det er bedre med to menn.
AnonymBruker Skrevet 2. september #359 Skrevet 2. september Er det bare meg som tenner på så litt ekle ting? 😭 Er så mange normale fantasier her. Jeg har en fantasi om å bli tatt av en gammel mann. Da snakker vi 70+. Helst sånne skrukkete fingre men han må ha litt styrke, sånn gammal-mann styrke. I fantasien så er vi ikke sammen eller noe, men for eksempel at jeg er en nabo som har hjulpet han med et eller annet, eller at vi har vært på en tilsteldning sammen. Men vi kjenner hverandre ikke så godt. Så har jeg vært litt småkåt på forhånd. Han kommer opp bak meg og stikker hånda ned i undertøyet mitt, en eller to fingre i musa og kjenner at det er vått. Han fingrer meg litt ned skrukkete fingre og påpeker at jeg er så våt og at det slettes ikke er passende. Så bruker han sin gammal-mann styrke og tvinger meg ned over knærne hans mens han spanker meg med flathånda litt mens han snakker om at jeg er så våt og det må gjøres noe med, på en litt ertende og nedverdigende måte. Noen ganger går fantasien over i at han knuller meg etterpå, men ofte går det over i at han masserer og fingrer meg så jeg kommer om og om igjen over fanget hans, flau og kåt. Andre ganger må jeg suge den gamle pikken hans som "straff" for å være kåt. Og det eneste jeg får gjøre selv med fitta etter spanking og litt fingring er å ri noe mens jeg suger han. Varierer litt, enten en slags sugekopp sexleke eller en pute med en wand Anonymkode: 5f484...a20 1 1
AnonymBruker Skrevet 2. september #360 Skrevet 2. september AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er det bare meg som tenner på så litt ekle ting? 😭 Er så mange normale fantasier her. Jeg har en fantasi om å bli tatt av en gammel mann. Da snakker vi 70+. Helst sånne skrukkete fingre men han må ha litt styrke, sånn gammal-mann styrke. I fantasien så er vi ikke sammen eller noe, men for eksempel at jeg er en nabo som har hjulpet han med et eller annet, eller at vi har vært på en tilsteldning sammen. Men vi kjenner hverandre ikke så godt. Så har jeg vært litt småkåt på forhånd. Han kommer opp bak meg og stikker hånda ned i undertøyet mitt, en eller to fingre i musa og kjenner at det er vått. Han fingrer meg litt ned skrukkete fingre og påpeker at jeg er så våt og at det slettes ikke er passende. Så bruker han sin gammal-mann styrke og tvinger meg ned over knærne hans mens han spanker meg med flathånda litt mens han snakker om at jeg er så våt og det må gjøres noe med, på en litt ertende og nedverdigende måte. Noen ganger går fantasien over i at han knuller meg etterpå, men ofte går det over i at han masserer og fingrer meg så jeg kommer om og om igjen over fanget hans, flau og kåt. Andre ganger må jeg suge den gamle pikken hans som "straff" for å være kåt. Og det eneste jeg får gjøre selv med fitta etter spanking og litt fingring er å ri noe mens jeg suger han. Varierer litt, enten en slags sugekopp sexleke eller en pute med en wand Anonymkode: 5f484...a20 Jeg fantaserer om å bli knulla hardt av en eldre mann, ja. Men i min fantasi er denne mannen en stor og tjukk type, en gammel rundbrenner som ikke har hatt seg på en stund. En som ikke er spesielt pen å se på, men jeg blir tent allikevel, fordi jeg vet at han vet hva han skal gjøre med meg. Han kler meg naken, før han er over meg som den kåtingen han er. Han tar på meg med rue never, tar på min silkebløte og myke kvinnekropp. Øynene hans blir store når jeg ber han søtt om å slikke meg i fitta. Han slikker, smatter og stønner mens han gjør det. Så mumler han noe om at han ikke greier å vente lenger, og så trenger han inn i meg med et stønn. Han knuller meg så fort han orker, mens jeg ligger der og ser på han. Jeg føler meg litt brukt, men på en god måte. Han stønner og gisper mens han tar meg, før han tømmer seg i fitta mi og stønner at det var deilig. Så snur han meg rundt og begynner å knulle meg bakfra, endelig kommer jeg også. Etterpå faller han tungt over kroppen min, han finner frem til brystene mine, han slikker meg på brystene og tar på meg alle steder. Han stønner og sier at jeg er så deilig å ta på. Jeg sniker meg ut av senga når han har sovnet, går på badet for å dusje og så kler jeg på meg igjen og går ut av rommet. Anonymkode: 41ffe...bc5 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå