Gå til innhold

Hvilke seksuelle fantasier tenner dere på ?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Han kler meg naken, så kommanderer han meg til å gå bort til sengen. Jeg gjør som han sier. Han kommanderer meg til å stå på alle fire. Jeg står der, lydig, mens jeg skjelver av kåthet og forventning. Han stiller seg opp bak meg. Han åpner en kork av noe, men jeg vet ikke hva, for jeg snur meg ikke. Jeg slipper ut et overrasket ahh! Da jeg kjenner noe vått og mykt oppå ryggen. Jeg blir glovarm og om mulig enda kåtere da han er der med de store, myke og varme hendene sine. De hendene han vet kan få meg til å ta fyr. Hendene hans masserer meg og jeg forstår at han bruker en massasjeolje på meg. Jeg gisper til da hendene hans finner hvert sitt bryst og begynner å massere. Knoppene mine strutter og jeg kjenner at det bygger seg opp. Fitta mi begynner så smått å pulsere litt, og jeg sliter med å holde meg rolig. Jeg skyter rumpa litt bakover og gnir meg mot han. Jeg kan kjenne at han er hard mot rumpa mi. - Liker du det? Er det godt? Spør han med den dype stemmen sin. Han trenger egentlig ikke å spørre, for han vet at jeg elsker denne behandlingen. - Ja, stønner jeg. Han masserer brystene mine litt mer intenst, og jeg greier snart ikke å vente mer. - Ta meg, ber jeg. Han puster tyngre han også. - Er du sikker på at du er klar? Spør han ertende. Jeg gisper høyt da den ene hånden hans legger seg rundt bollemusa mi, en finger trenger inn. Jeg stønner. Jeg er gjennomvåt og så kåt på han. Han sier ingenting, men trekker fingeren ut. Plutselig kjenner jeg ingen av hendene hans, jeg blir stående og vente, med rumpa i været. Jeg sprer beina mine enda mer, stiller rumpa enda mer ut. Venter på å få kjenne han. Så trenger han inn i meg med et deilig støt, det er så godt at jeg nesten hyler ut navnet hans. Fitta mi tar han takknemlig og vått imot, og veggene mine holder rundt den deilige pikken hans. Hendene hans holder meg deilig fast rundt hoftene, jeg kommer ingen steder. Han øker tempoet, han vet at jeg liker at han tar meg litt hardt. Jeg kommer med passelige motstøt, greier ikke annet enn å hjelpe til. Brystene mine vugger mykt frem og tilbake, jeg kjenner at jeg er glovarm i kinnene. Han tar meg enda raskere enn vanlig nå, ballene hans klasker mot rumpa mi. Jeg greier ikke mer nå. Et støt til er det som skal til for å sende meg til himmels. Jeg roper ut min nytelse og sier navnet hans, mens orgasmen jager igjennom kroppen min. Han tar meg litt til, før han endelig kommer inni meg. Han holder meg hardt og stønner. Etterpå ligger vi og koser. - Herregud Kvinne, så deilig og vidunderlig du er mot meg. 

Anonymkode: 41ffe...bc5

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

knulle med jente på 22-23. har ofte tenkt at det er en i borettslaget, som jeg ofte møter. ser for meg at hun og jeg møtes på bussen. at hun vil sitte ved siden av noen fordi det er skummelt i oslo. vel hjemme tar vi følge fra bussen til der vi begge bor. hun sier hun ikke har fått pikk på lenge, og vi går til hennes leilighet der vi ligger sammen. 

det rare er at jeg har fantasert om dette i flere år, og nå har jeg blitt kjent med en dame på den alderen i borettslaget. hun bor i nabooppgangen til den leiligheten jeg har sett for meg at den unge kvinnen bor i.

Anonymkode: c11af...abe

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Olga Kiaeva  🤩😍💖:humpe:🤪

Anonymkode: 533ba...061

AnonymBruker
Skrevet

Ha deilig sex med en 18-år gammel kjekkas. Jeg er 26

Anonymkode: 5a803...ba8

• Liker 1
Skrevet

Jeg drømmer om nabokona,hun er så sensuell,måten hun går på,smiler,gjør meg utrolig kåt.

AnonymBruker
Skrevet

At jeg som transe og begge har på brudekjole og jeg fyller henne med min sperm og håper hun blir gravid

Anonymkode: bbe40...410

• Hjerte 1
Skrevet

Å være med to biseksuelle menn hvor vi alle tre koser 🥵

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

I fantasi er jo alt mulig. Kan fantasere om å kle av en venn av motsatte kjønn,  mens vk småerter hverandre,  lekesloss litt før vi tar det helt ut.

Anonymkode: 61ba7...659

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Har lyst til at han jeg vil ha skal komme hit til meg, innrømme at han er forelsket i meg og at han vil ha meg. Han kler av meg alle klærne, før han tar meg med i dusjen, der såper han meg inn med de deilige hendene sine, og han er virkelig overalt på kroppen min. Etterpå tar han meg med nydusjet og varm til sengen sin, legger meg ned i den, og så får jeg endelig kjenne hans lengtende munn og tunge igjen, han ildner meg deilig opp. Så trenger han inn i megg med en lengsel og lyst som tar fullstendig overhånd for meg. Han knuller meg ømt, respektfullt, deilig og raskt. Jeg nyter alt han gjør, jeg er hans. Jeg har alltid hatt en ønske om å være sammen med han, nå og alltid ❤️ Han er den eneste for meg.

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Sitte og se eit par har sex og bli innvitert med i akten..😀

Anonymkode: feae8...e67

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Sitte og se eit par har sex og bli innvitert med i akten..😀

Anonymkode: feae8...e67

Også ender du opp med kjønnssykdommer? 🤔That's fun! 

Skrevet
lolitsme skrev (5 minutter siden):

Også ender du opp med kjønnssykdommer? 🤔That's fun! 

Trygghet og tid er nøkkelen til sånt..

AnonymBruker
Skrevet

At en av de unge damene(24-29) på jobben til mannen min forteller at hun alltid har drømt om en moden mann som tar vare på seg selv. At han bruker en av disse vakre, unge damene som peaker utseendemessig som et ludder. At han virkelig tar for seg og rundknuller det trange rompehullet hennes bak et epletre på en sommerfest. At han ber henne ta fingeren med gifteringen som han nylig har fistet rompehullet med og slikke den ren for rompesafter.

Anonymkode: 4fe6e...b66

• Liker 1
  • Hjerte 4
AnonymBruker
Skrevet

Tenner ekstremt på tanken på å bli facesittet av en tilfeldig ukjent kvinne uten at jeg ser hvem det er, typ horisontalt gloryhole eller at jeg har maske/bind for øynene. I fantasien min avtaler vi en plass det skal skje. Jeg kommer først og gjør meg klar. Deretter kommer hun. Naken nedentil under et skjørt skrever hun over meg og gnir det våte kjønnet sitt mot ansiktet mitt så jeg må gispe etter luft. Etter at hun har kommet, reiser hun seg, klapper meg et par ganger på kinnet og forsvinner. Jeg tusler så avgårde og nyter smaken og duften av den kåte kvinnen som fortsatt henger igjen i skjegget....

Anonymkode: 00fd4...484

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Å gjøre en 16-18 åring gravid😇

Deilig tanke at min litt eldre sæd mikses med unge egg i sin mest fertile alder og lager nydelige barn!

Anonymkode: f2174...6e9

• Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet

å få ligge med alle jeg har hatt sex med igjen.

Anonymkode: c11af...abe

• Liker 1
  • 1 måned senere...
AnonymBruker
Skrevet

En mann konsentrerer seg om å knulle meg i fitta, knuller meg deilig og hardt. En annen tilbyr meg å suge på pikken hans, og jeg gjør det villig. De to andre mennene som er der suger, kysser og stryker meg på hver sin pupp. Jeg elsker at de koser med puppene mine, og jeg vrir meg i nytelse og stønner med en pikk i munnen. Pikkene til alle tre som ikke er inne i fitta mi er stive, og de venter på å slippe inn. Jeg kan kjenne myke hender overalt på kroppen min, og de stønner og sier at jeg er deilig. Jeg hyler ut i nytelse da orgasmen jager igjennom kroppen. Etterpå bytter mennene plass, og de gir meg runde på runde på runde. 

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 24.5.2021 den 1.21):

Hei! 

Jeg er I et fast forhold og ofte når vi har sex fantaserer jeg om at han begjærer ei annen dame at han har rett og slett sex med ei annen. Dette ville jeg aldri ha tillatt eller akseptert i virkeligheten og det er faktisk akkurat det jeg er redd for- utroskap. 

Noen flere som tenner på slike fantasier ? 

Hvilke andre fantasier tenner dere på ? 

Anonymkode: ba19e...c56

At noen med diaré bæsjer på meg.

Anonymkode: d7607...907

• Liker 1
Skrevet

Deilig, varm, lang og leken sex med ei flott dame i 30 åra som bare elsker både å gi og ikke minst ta i mot 🫠

• Hjerte 1
Skrevet
WeirdLady73 skrev (På 8.7.2025 den 15.01):

Å være med to biseksuelle menn hvor vi alle tre koser 🥵

Jeg kunne tenke meg med to bi kvinner

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...