Gå til innhold

Hvilke seksuelle fantasier tenner dere på ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kunne nyte føttene til de damer jeg synes er deilig. 

Anonymkode: a9432...879

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun er helt naken.  Har tatt av seg plagg for plagg, langsomt.  Hun står der i all sin prakt.  Lett bollemus med god busk.  Vi legger oss i sengen. Hum llegger seg oppå meg, låser meg mellom beina sine og slikker øreflippene mine. Gnir kroppen frem og tilbake oppå meg, jeg merker dotten hennes. Jeg blir etiv, og glir inn i henne. Vi smelter sammen. 💕

Anonymkode: 61ba7...659

• Hjerte 4
Skrevet

italiensk modell. Brunette. 

Anonymkode: 9c215...242

Skrevet

Flere med fantasier som involverer noen som er eldre ? Myye eldre ? 
jeg fantaserer alltid om sex med menn som er 30-40 år eldre 🤭 Alle mulige scenarioer men det er alderen som er fantasien i seg selv 

Anonymkode: 5a02a...69f

• Hjerte 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Hun er helt naken.  Har tatt av seg plagg for plagg, langsomt.  Hun står der i all sin prakt.  Lett bollemus med god busk.  Vi legger oss i sengen. Hum llegger seg oppå meg, låser meg mellom beina sine og slikker øreflippene mine. Gnir kroppen frem og tilbake oppå meg, jeg merker dotten hennes. Jeg blir etiv, og glir inn i henne. Vi smelter sammen. 💕

Anonymkode: 61ba7...659

Bare si i fra når jeg skal komme…💗

Anonymkode: 528de...aae

• Hjerte 1
  • 5 måneder senere...
Skrevet

Ryddet for oppfordring til brudd på norsk lov, samt opphavsrett. 

Christina82, mod

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 6.12.2024 den 1.57):

Flere med fantasier som involverer noen som er eldre ? Myye eldre ? 
jeg fantaserer alltid om sex med menn som er 30-40 år eldre 🤭 Alle mulige scenarioer men det er alderen som er fantasien i seg selv 

Anonymkode: 5a02a...69f

Samme fantasi, bare at kjønnene er byttet om. 

Anonymkode: 533ba...061

AnonymBruker
Skrevet

At jeg fersker mannen min i senga med en annen mann ;) hot! At han deler med seg

Anonymkode: a5a6e...ff0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Samme fantasi, bare at kjønnene er byttet om. 

Anonymkode: 533ba...061

Ja, silverfox typ?

Anonymkode: a5a6e...ff0

AnonymBruker
Skrevet

Å bli knullet deilig, hardt og lenge av en snill og stor mann. Gjerne at vi har et speil foran oss i senga, så jeg kan se på at han tar meg f.eks bakfra. Tenner på å se på kroppen min når jeg har sex, liker å se på at puppene mine beveger seg mykt i takten, mens jeg ser at han holder meg i et jerngrep om hoftene. Tenner helt vilt på å se på ansiktet hans mens han tar meg, at han ser ut som en kåt okse som stanger inn i meg gang på gang. Liker å se på ansiktet mitt mens orgasmen nærmer seg, og at jeg har det så godt at jeg nesten ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. At jeg kommer så hardt at jeg ville falt sammen i senga med en gang, hadde det ikke vært for at han holdt kroppen min oppe. Høre at han kommer rett etterpå mens han pumper meg full, holder meg deilig fast før han faller tung og varm over meg. Nyter at han puster og peser meg inn i øret, mens han forteller meg at jeg er så deilig og god. At han liker å knulle meg, og at jeg er hans kvinne. Når han trekker seg ut av meg starter jeg med å suge han, fordi jeg elsker å ha pikken hans i munnen. Jeg er alltid sulten og klar for pikk. 

Anonymkode: 41ffe...bc5

• Liker 2
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Å bli knullet deilig, hardt og lenge av en snill og stor mann. Gjerne at vi har et speil foran oss i senga, så jeg kan se på at han tar meg f.eks bakfra. Tenner på å se på kroppen min når jeg har sex, liker å se på at puppene mine beveger seg mykt i takten, mens jeg ser at han holder meg i et jerngrep om hoftene. Tenner helt vilt på å se på ansiktet hans mens han tar meg, at han ser ut som en kåt okse som stanger inn i meg gang på gang. Liker å se på ansiktet mitt mens orgasmen nærmer seg, og at jeg har det så godt at jeg nesten ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. At jeg kommer så hardt at jeg ville falt sammen i senga med en gang, hadde det ikke vært for at han holdt kroppen min oppe. Høre at han kommer rett etterpå mens han pumper meg full, holder meg deilig fast før han faller tung og varm over meg. Nyter at han puster og peser meg inn i øret, mens han forteller meg at jeg er så deilig og god. At han liker å knulle meg, og at jeg er hans kvinne. Når han trekker seg ut av meg starter jeg med å suge han, fordi jeg elsker å ha pikken hans i munnen. Jeg er alltid sulten og klar for pikk. 

Uff, dette er drømmen min også 😭

Anonymkode: 8249d...d53

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Uff, dette er drømmen min også 😭

Anonymkode: 8249d...d53

Vi får bare håpe! Jeg ville gått fullstendig i oppløsning hvis denne drømmen snart ble sann!

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har 20 år eldre mann. Det er bare helt ok.

Anonymkode: 29819...500

Skrevet

En fantasiverden der vi mennesker er fullstendig seksuelt frigjort og at kvinners lyst og nytelse er en veldig høy prioritet. Og at alt bare handler om å ha det deilig😳

• Hjerte 4
AnonymBruker
Skrevet

Det er å vere på en hytte med 5 mørke menn, drikke vin og knulle i ett. Ubeskyttet sex og kan bli gravid etter mye sed i grotta min.  Alle mine klær har dem gjemt vekk så jeg var naken i 4 dager.

Anonymkode: bbe40...410

• Liker 1
Skrevet

Har veldig lyst å se kona mi med sine høyhælte sorte støvletter og lakk body, ha sex sammen med meg ogett annet par.

• Liker 1
  • 1 måned senere...
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 24.5.2021 den 1.21):

Hei! 

Jeg er I et fast forhold og ofte når vi har sex fantaserer jeg om at han begjærer ei annen dame at han har rett og slett sex med ei annen. Dette ville jeg aldri ha tillatt eller akseptert i virkeligheten og det er faktisk akkurat det jeg er redd for- utroskap. 

Noen flere som tenner på slike fantasier ? 

Hvilke andre fantasier tenner dere på ? 

Anonymkode: ba19e...c56

Fantaserer om å ta med en herlig kvinne i trange jeans og skjorte under dusjen 💦 Mens klærne våre er søkkvåte, kler vi sakte av hverandre før vi knuller hardt i dusjen 😍 

Jeg tenner helt villt på våte klær 🤭 Enten på meg selv, eller ei jente. Så siden jeg er singel, hender det seg jeg går i dusjen med klærne på og onanerer 😏 Med jeans og Ralph Lauren skjorte på...

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
Gjest Alterego666 skrev (På 24.5.2021 den 11.25):

Mange av fantasiene dine kan realiseres i samarbeid med mannen din dersom dere ønsker å gå i den retningen.

Dette hadde vært døden i mitt ekteskap (mann). Nulltoleranse fot sånt.

Anonymkode: f36a5...188

AnonymBruker
Skrevet
Snowluck skrev (8 timer siden):

Fantaserer om å ta med en herlig kvinne i trange jeans og skjorte under dusjen 💦 Mens klærne våre er søkkvåte, kler vi sakte av hverandre før vi knuller hardt i dusjen 😍 

Jeg tenner helt villt på våte klær 🤭 Enten på meg selv, eller ei jente. Så siden jeg er singel, hender det seg jeg går i dusjen med klærne på og onanerer 😏 Med jeans og Ralph Lauren skjorte på...

Lykke til med å dra av trange, våte jeans i dusjen...

Anonymkode: 8ef18...288

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Lykke til med å dra av trange, våte jeans i dusjen...

Anonymkode: 8ef18...288

Haha 😄

Det er faktisk ikke så vanskelig 👖 Og det er ganske deilig følelse å kjenne den våte jeansen klistra til kroppen 💦 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...