AnonymBruker Skrevet 28. november 2024 #261 Del Skrevet 28. november 2024 Har to fantasier. At samboer knuller andre menn. Og at jeg selv har sex med en deilig ung veltrent kvinne på 18-20år. Kun fantasien om samboer som lar seg realisere dessverre. Anonymkode: 1a107...2b5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mountain Man Skrevet 28. november 2024 #262 Del Skrevet 28. november 2024 (endret) Irak skrev (1 time siden): Tviler ikke.... Eiesyk eller sjalu? Jeg er jo glad for at hun er eie"syk" for da føler jeg at hun virkelig elsker meg. Er nok litt sjalu også. Men er man ikke det så elsker man ikke den det gjelder. Jeg også er sjalu selv om min glede over at hun har det bra overstyrer mine sjalu følelser. 🥰 Men hadde vært ok om hun utnyttet sine muligheter enda mer. Endret 28. november 2024 av Mountain Man Utfyllende 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest goodbeforelong Skrevet 28. november 2024 #263 Del Skrevet 28. november 2024 Deilige nylonføtter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2024 #264 Del Skrevet 28. november 2024 Min fantasi er at kona hadde tent på meg.. Anonymkode: e8a46...3ed 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2024 #265 Del Skrevet 28. november 2024 At jeg slikker og knuller en 18 årig jomfru, med små, faste bryster. Anonymkode: 8ef18...288 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 28. november 2024 #266 Del Skrevet 28. november 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Min fantasi er at kona hadde tent på meg.. Anonymkode: e8a46...3ed ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2024 #267 Del Skrevet 29. november 2024 AnonymBruker skrev (23 timer siden): At jeg slikker og knuller en 18 årig jomfru, med små, faste bryster. Anonymkode: 8ef18...288 Hvorfor jomfru? Tenner du på tanken ved å knulle en jomfru? Anonymkode: 41ffe...bc5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mountain Man Skrevet 29. november 2024 #268 Del Skrevet 29. november 2024 Mountain Man skrev (På 28.11.2024 den 12.03): Jeg er jo glad for at hun er eie"syk" for da føler jeg at hun virkelig elsker meg. Er nok litt sjalu også. Men er man ikke det så elsker man ikke den det gjelder. Jeg også er sjalu selv om min glede over at hun har det bra overstyrer mine sjalu følelser. 🥰 Men hadde vært ok om hun utnyttet sine muligheter enda mer. Men må få understreke at jeg selvfølgelig hadde mye sjalusi da Konen min hadde ett forhold med en jobb kollega. Det avsluttet hun isammen. Men hun hadde min aksept og det jeg mest av alt følte da hun fortalte om herlig sex var en utrolig glede og takknemlighet over at hun hadde det godt og fikk tilfredstilt sine behov. Det var også fantastisk å gå ned på henne da hun kom hjem etter en natt med sin elsker. Men jeg innerømmer at jeg hadde mye redsel og sjalusi da hun i perioder var mer sammen ned han en med meg. For jeg fikk en frykt for at hun kunne bytte meg ut. Men desto større glede og lyst følelse fikk jeg hver gsng hun kom hjem til meg igjen å faktisk ønsket min seksuelle oppmerksomhet. Men må innerømme at jeg synes det er fint at hun bestemte seg for og kun ha meg igjen. Det holder for meg at hun vet hun kan ha seg med en annen uten at det ødelegger vårt forhold om hun vil. Det I seg selv forsterker min submissive stilling og styrker vårt forhold. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2024 #269 Del Skrevet 29. november 2024 Min fantasi er at svigerfar skal gi meg disiplin. At han finner ut noe om meg som gjør at han må spænke meg hardt og daske fitta også. Så ser jeg for meg at mannen min kommer inn og sier at jeg trenger kuk også. Så blir jeg knullet i doggy av svigerfar mens jeg suger mannen min. Anonymkode: a8fca...e51 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 29. november 2024 #270 Del Skrevet 29. november 2024 Mountain Man skrev (21 minutter siden): Men må få understreke at jeg selvfølgelig hadde mye sjalusi da Konen min hadde ett forhold med en jobb kollega. Det avsluttet hun isammen. Men hun hadde min aksept og det jeg mest av alt følte da hun fortalte om herlig sex var en utrolig glede og takknemlighet over at hun hadde det godt og fikk tilfredstilt sine behov. Det var også fantastisk å gå ned på henne da hun kom hjem etter en natt med sin elsker. Men jeg innerømmer at jeg hadde mye redsel og sjalusi da hun i perioder var mer sammen ned han en med meg. For jeg fikk en frykt for at hun kunne bytte meg ut. Men desto større glede og lyst følelse fikk jeg hver gsng hun kom hjem til meg igjen å faktisk ønsket min seksuelle oppmerksomhet. Men må innerømme at jeg synes det er fint at hun bestemte seg for og kun ha meg igjen. Det holder for meg at hun vet hun kan ha seg med en annen uten at det ødelegger vårt forhold om hun vil. Det I seg selv forsterker min submissive stilling og styrker vårt forhold. Dette er litt av en tillit og kjærlighetserklæring du viser henne. Håper hun tar godt vare på den. Dette ble jeg veldig rørt av å lese.... Dette er sjeldent tror jeg... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruVillvin Skrevet 29. november 2024 #271 Del Skrevet 29. november 2024 AnonymBruker skrev (På 28.11.2024 den 18.56): Min fantasi er at kona hadde tent på meg.. Anonymkode: e8a46...3ed Den her 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2024 #272 Del Skrevet 29. november 2024 Har lyst til å bli slikket lenge og vel, helt til jeg kommer. Han blir så kåt av å slikke meg at han begynner å knulle meg hardt, bestemt og raskt. De store og myke brystene mine duver mens han tar meg. Det klasker i lårene mine for hvert støt han tar. Jeg ser det i ansiktet hans at han nyter meg til det fulle, han ser på meg med et mørkt blikk fylt av kåthet. Jeg gisper litt idet han tar meg enda hardere, som om han alltid har et gir ekstra. Han jager ut og inn av meg, før vi kommer samtidig. Og herregud, som jeg kommer! Jeg hyler ut i nytelse mens kroppen min rister under han. Samtidig kniper og slipper jeg rundt han, jeg melker han tom. Han stønner og brummer av nytelse inn mot halsen min, i det han faller tungt over meg. Jeg hiver etter pusten selv, av det ville tempoet, men herregud så himmelsk. Kroppen min nærmest bølger igjennom hele og jeg er glovarm. Anonymkode: 41ffe...bc5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 30. november 2024 #273 Del Skrevet 30. november 2024 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Har lyst til å bli slikket lenge og vel, helt til jeg kommer. Han blir så kåt av å slikke meg at han begynner å knulle meg hardt, bestemt og raskt. De store og myke brystene mine duver mens han tar meg. Det klasker i lårene mine for hvert støt han tar. Jeg ser det i ansiktet hans at han nyter meg til det fulle, han ser på meg med et mørkt blikk fylt av kåthet. Jeg gisper litt idet han tar meg enda hardere, som om han alltid har et gir ekstra. Han jager ut og inn av meg, før vi kommer samtidig. Og herregud, som jeg kommer! Jeg hyler ut i nytelse mens kroppen min rister under han. Samtidig kniper og slipper jeg rundt han, jeg melker han tom. Han stønner og brummer av nytelse inn mot halsen min, i det han faller tungt over meg. Jeg hiver etter pusten selv, av det ville tempoet, men herregud så himmelsk. Kroppen min nærmest bølger igjennom hele og jeg er glovarm. Anonymkode: 41ffe...bc5 Hot 🔥 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mountain Man Skrevet 30. november 2024 #274 Del Skrevet 30. november 2024 Irak skrev (11 timer siden): Dette er litt av en tillit og kjærlighetserklæring du viser henne. Håper hun tar godt vare på den. Dette ble jeg veldig rørt av å lese.... Dette er sjeldent tror jeg... Tusen takk! Det er klart at slikt krever at det er god tillit oss imellom. Men må helt klart innerømme at jeg ble veldig letta når hun ville ha bare meg igjen. Men den lettelsen er utelukkende fordi jeg var livredd for at hun skulle bytte meg ut helt. Hadde jeg klart å være 100% sikker på at hun, uansett hvor god sex hun fikk av en annen, fremdeles ville valgt meg og blitt hos meg og ikke kan bli mer forelsket i en annen en meg, så hadde jeg faktisk sett det som fantastisk om hun får tilfredstillelse av en annen på områder jeg ikke strekker til. For jeg vet at hun er veldig fornøyd og tilfredstilt med min oral sex på henne og når hun rir opp på meg. Men jeg klarer ikke og dominant ta henne hardt i doggy style og lignende og fullføre. Da ender jeg altid under henne slikkende mens hun eller jeg fullfører meg. Orgasmene hun får skjer ved at jeg slikker og bruker fingre på henne mens hun mastruberer. Derfor var det fantastisk å høre om hvordan hun kom hardt mens han fullførte i henne bakfra. Hun burde ikke lide fordi jeg ikke klarer å holde på lenge nok eller komme i en dominant stilling! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 30. november 2024 #275 Del Skrevet 30. november 2024 Mountain Man skrev (14 minutter siden): Tusen takk! Det er klart at slikt krever at det er god tillit oss imellom. Men må helt klart innerømme at jeg ble veldig letta når hun ville ha bare meg igjen. Men den lettelsen er utelukkende fordi jeg var livredd for at hun skulle bytte meg ut helt. Hadde jeg klart å være 100% sikker på at hun, uansett hvor god sex hun fikk av en annen, fremdeles ville valgt meg og blitt hos meg og ikke kan bli mer forelsket i en annen en meg, så hadde jeg faktisk sett det som fantastisk om hun får tilfredstillelse av en annen på områder jeg ikke strekker til. For jeg vet at hun er veldig fornøyd og tilfredstilt med min oral sex på henne og når hun rir opp på meg. Men jeg klarer ikke og dominant ta henne hardt i doggy style og lignende og fullføre. Da ender jeg altid under henne slikkende mens hun eller jeg fullfører meg. Orgasmene hun får skjer ved at jeg slikker og bruker fingre på henne mens hun mastruberer. Derfor var det fantastisk å høre om hvordan hun kom hardt mens han fullførte i henne bakfra. Hun burde ikke lide fordi jeg ikke klarer å holde på lenge nok eller komme i en dominant stilling! Ja det skjønner jeg veldig godt. Vil tro det satt langt inne og velge å dele henne i utgangspunktet. Det virker slik i måten du ordlegger deg her. Desto givende tenker jeg det må være når hun bare velger deg. Altså du kan jo ikke få en større kjærlighetserklæring fra henne slik jeg ser det. Det er vakkert 💕. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mountain Man Skrevet 30. november 2024 #276 Del Skrevet 30. november 2024 Irak skrev (48 minutter siden): Ja det skjønner jeg veldig godt. Vil tro det satt langt inne og velge å dele henne i utgangspunktet. Det virker slik i måten du ordlegger deg her. Desto givende tenker jeg det må være når hun bare velger deg. Altså du kan jo ikke få en større kjærlighetserklæring fra henne slik jeg ser det. Det er vakkert 💕. Så sant og igjen tusen, tusen takk for fine ord!🙏💞 Jeg har også etter at hun gjorde det slutt med sin elsker, sagt til henne at hun fremdeles må føle seg fri om hun får lyst på en one night stand med en dominant type men at jeg er veldig takknemlig for at hun valgte igjen å ha bare meg som fast forhold. For selv om hun elsker å være sjefen I vårt forholdet og er faktisk er den beste av oss til den oppgaven og liker også å dominere meg i senga har hun også andre behov og lengsler. For hun har også ett sterkt behov av og bli tatt litt røft og dominant i senga. Derfor har vi prøvd flere ganger å ha sex med meg som dominerer men det klarer jeg ikke lengre etter at jeg ble den submissive i forholdet. Det blir altid så rart og kunstig når jeg skal forsøke å spille dominant ovenfor Dama som er 100% Sjef i forholdet og hverdagen. Jeg faller liksom helt gjennom og ender opp hver eneste gang med å underkaste meg henne også seksuelt og jeg har aldri klart å få henne til å komme i vanlig samleie. Jeg klarer heller ikke å opprettholde ereksjon når jeg dominerer. Da fremstår jeg som en med potens problem og får mindre selvtillit. Men når jeg får være mitt ekte submissive jeg å vite min plass under henne kan jeg holde på utrolig lenge og er altid klar for henne. Det er som jeg der har funnet min rette plass i livet. En plass jeg har drømt om å være helt siden jeg første gang i tenåra spilte matsho Mannemann når jeg sjekka opp damer. Jeg vet selvfølgelig at for dem som ikke har kunnskap om slike forhold kan det fremstå rart. Men for meg er det helt naturlig at en Dame står over meg som Mann både ut fra sin feminine kraft, inteligens og evne til å ha oversikt på flere ting samtidig. I tillegg gjør det både kjærligheten og sexen 10 ganger bedre for oss begge når vi er trygg på og vet vår plass. Det er også veldig befriende at vi ikke lengre trenger å krangle og hun trenger ikke som før å klage eller mase for å få ting gjort. Det er også veldig godt for meg å se at Konen min har mer overskudd, bedre selvtillit og at hun får blomstre og realisere sine drømmer å bruke sine styrker som Kvinne. 🥰 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 30. november 2024 #277 Del Skrevet 30. november 2024 Mountain Man skrev (17 minutter siden): Så sant og igjen tusen, tusen takk for fine ord!🙏💞 Jeg har også etter at hun gjorde det slutt med sin elsker, sagt til henne at hun fremdeles må føle seg fri om hun får lyst på en one night stand med en dominant type men at jeg er veldig takknemlig for at hun valgte igjen å ha bare meg som fast forhold. For selv om hun elsker å være sjefen I vårt forholdet og er faktisk er den beste av oss til den oppgaven og liker også å dominere meg i senga har hun også andre behov og lengsler. For hun har også ett sterkt behov av og bli tatt litt røft og dominant i senga. Derfor har vi prøvd flere ganger å ha sex med meg som dominerer men det klarer jeg ikke lengre etter at jeg ble den submissive i forholdet. Det blir altid så rart og kunstig når jeg skal forsøke å spille dominant ovenfor Dama som er 100% Sjef i forholdet og hverdagen. Jeg faller liksom helt gjennom og ender opp hver eneste gang med å underkaste meg henne også seksuelt og jeg har aldri klart å få henne til å komme i vanlig samleie. Jeg klarer heller ikke å opprettholde ereksjon når jeg dominerer. Da fremstår jeg som en med potens problem og får mindre selvtillit. Men når jeg får være mitt ekte submissive jeg å vite min plass under henne kan jeg holde på utrolig lenge og er altid klar for henne. Det er som jeg der har funnet min rette plass i livet. En plass jeg har drømt om å være helt siden jeg første gang i tenåra spilte matsho Mannemann når jeg sjekka opp damer. Jeg vet selvfølgelig at for dem som ikke har kunnskap om slike forhold kan det fremstå rart. Men for meg er det helt naturlig at en Dame står over meg som Mann både ut fra sin feminine kraft, inteligens og evne til å ha oversikt på flere ting samtidig. I tillegg gjør det både kjærligheten og sexen 10 ganger bedre for oss begge når vi er trygg på og vet vår plass. Det er også veldig befriende at vi ikke lengre trenger å krangle og hun trenger ikke som før å klage eller mase for å få ting gjort. Det er også veldig godt for meg å se at Konen min har mer overskudd, bedre selvtillit og at hun får blomstre og realisere sine drømmer å bruke sine styrker som Kvinne. 🥰 Her var det mange kloke refleksjoner. Tusen hjertelig takk for at du velger å dele 💕. Det er jo samspillet som er det aller viktigste, og det som bør være i fokus etter mitt syn. Veldig bra at du har så god selvinnsikt. Det vil jeg tro hun synes er veldig tiltrekkende 😍. Heier på dere 🥳🥳🥳. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #278 Del Skrevet 30. november 2024 Irak skrev (13 timer siden): Hot 🔥 Tusen takk ❤️ Anonymkode: 41ffe...bc5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Egenskap Skrevet 30. november 2024 #279 Del Skrevet 30. november 2024 Mountain Man skrev (På 27.11.2024 den 22.18): Har hatt seksuelle fantasier om at min kones eldre søster hjelper kona mi i å disiplinere meg og at jeg blir beordret om å slikke dem begge til orgasme. Det ville vært sykt deilig. Det værste er at hennes søster faktisk har vist sterk interesse for meg. Så drømmer om at min kone skal avtale med søstre si at hun skal hjelpe henne i å disiplinere meg. Blir nok med drømmen siden min kone er meget eie"syk". Men jeg ville vært en god bitch for dem begge... kjemi er alt, så hyggelig dere har tonen med hverandre, fellesskap er deres styrke. Takk for gavene. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #280 Del Skrevet 30. november 2024 AnonymBruker skrev (På 28.11.2024 den 18.56): Min fantasi er at kona hadde tent på meg.. Anonymkode: e8a46...3ed Må nesten stille meg bak denne jeg også Anonymkode: e07cd...a95 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå