Gå til innhold

Hvilke seksuelle fantasier tenner dere på ?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Samma her. Dobbel penetrering er noe jeg tørster på så inni gampen! Penis i anus og i blomsten min🤤 Vet ikke om jeg tør å fortelle mannen min da men

Anonymkode: a5a6e...ff0

Hadde jeg vært mannen din hadde jeg blitt overlykkelig 🥰 Kona er gjerne med på trekant, men dobbel penetrering tror jeg nok ikke det blir...

Anonymkode: acb8e...a92

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hadde jeg vært mannen din hadde jeg blitt overlykkelig 🥰 Kona er gjerne med på trekant, men dobbel penetrering tror jeg nok ikke det blir...

Anonymkode: acb8e...a92

Samme her. Jeg hadde også blitt overlykkelig om min kone hadde foreslått noe slikt så snakk med mannen din om dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenner på å tanken om å bli fistet av ei kvinne! Har prøvd forskjellig leketøy analt, inkludert en fist-dildo, men fantaserer om å kjenne ei ekte hand presse seg inn....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se dama bli piercet , for så å knulle henne . 

Anonymkode: e25b5...f90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 24.5.2021 den 11.07):

Jeg er kvinne, tenner på å bli tatt røft av flere menn samtidig. Gangbang, DP, glory hole og diverse. Fantaserer som oftest om sex med tre menn samtidig, noen ganger er det politimenn, leger, brannmenn, piloter, menn i uniform generelt, haha. Når jeg har vært i forhold har jeg fantasert om mennene på arbeidsplassen til daværende type, at de knuller meg bak hans rygg. Jeg er fullstendig imot utroskap og kommer aldri til å være utro, men igjen, fantasi.. 

Anonymkode: 25aa6...42b

Det er godt å se en kvinne som er åpenom at hun kan fantasere om sex med andre menn men ikke ville gjort noe med det. Ofte holder kvinner tilbake litt der menn buser på men hva de vil gjøre. Fantasier er sunt, samme hva de handler om! Det som er viktig er at man vet hvor man skiller om hva som skal forbli fantasi og hva som er sanne lyster som er sunne å prøve.

Men man må også være klar over at fantasier i dag kan bli til sannheten i morgen, vi er alle i endring i løpet av livet og det er naturlig å strekke grenser med erfaring og alder.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Er mann, har en skjult biseksuell side som aldri har vært utforsket. Drømmer om å inneha "damerollen" med en mann. Jeg må suge han, la han sprute i munnen min og jeg må svelge.

Han tar meg i rompa uten kondom og fyller meg opp med sperm.

Anonymkode: f2174...6e9

• Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 15.5.2023 den 9.18):

Min kones fantasi var sex med unge gutter ( kanskje fordi vi giftet oss svært unge) min fantasi var å se henne i en slik situasjon, noe hun ikke hadde lyst til.

Men med mye planlegging fikk jeg til begge deler, og hun vet fortsatt ikke at jeg fulgte med på det hele, nå kommer sommeren og da byr mulighetene seg for en reprise.

Anonymkode: 319cb...da4

Gå til psykolog.

Anonymkode: f36a5...188

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ei som dukker opp i tankene hele tiden. Hatt mange fantasier om henne. Holder meg unna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har mange🤭

En mild/snill fantasi; pynte meg litt elegant med en litt gjennomsiktig body/teddy, sminke meg pent og sende bilde av meg selv til gubben som er på jobb med beskjed om at jeg får "lunsj besøk" av en yngre deilig hunk, vi foreviger noen øyeblikk av den deilige stunden til han som prøver å konsentrere seg på jobb og ikke kan vente med å komme hjem og få ta sin tøsete frue tilbake😎

En drøy/ikke for alle fantasi: På selveste bryllupsnatten når han bærer meg over dørterskelen, så venter tre veltrente velutstyrte menn allerede i hotell suiten, de napper meg ut av min manns armer, tar tak i han og tvinger han ned på en stol, binder han fast og deretter tar de for seg, av meg. Blir gjennomknullet "overalt" mens han er tvunget til å se det hele, Etter en time eller så ligger jeg fullstendig utslått og tilfreds på senga, med raknede strømper,  sminken gnidd ut over hele fjeset, en ladning i munnen, en i fitta og en i rumpa, som renner ut. Brudekjolen i en haug i et hjørne, sammen med blomster og slør. De frigjør mannen før de forlater suiten og han er steinhard mens jeg er totalt pumpet så det eneste han får den kvelden er at jeg runker han mens jeg forteller hvor sinnsykt rått det hele var og at jeg ikke er i stand til å ha mer sex på en stund. Han spruter ganske så raskt. 

• Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tidvis masse ville fantasier og de kan i kåtskapen skli noe alvorlig ut og de ender som oftest i å bli totalt urealistiske😳 Det blir liksom en verden der «alt et lov» og alle kan ha sex med alle likeså som alle er vakre og sexy å se til, og det starter på en måte der jeg er mye yngre(vi har lekt litt med age play) Det kan være en «skole setting der jeg må få straff for å ha kledd meg for dristig og ender med å få ris på baken med hånd eller pekestokken, for å så måtte knulles, eller kanskje jeg ikke får lov til å gå på do uten at lærer følger meg😳 Eller så kan det hele ende i ett tivoli der tema er sex og nytelse og alle attraksjoner er myntet på å gi lyst og nytelse😳 Eller jeg synger i ett rockeband der band og publikum også har sex med meg, bruker dildo og leketøy på meg mens jeg synger osv osv.. seriøst, det blir helt vilt men langt fra virkeligheten😳😂

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingv38 skrev (5 minutter siden):

Jeg har tidvis masse ville fantasier og de kan i kåtskapen skli noe alvorlig ut og de ender som oftest i å bli totalt urealistiske😳 Det blir liksom en verden der «alt et lov» og alle kan ha sex med alle likeså som alle er vakre og sexy å se til, og det starter på en måte der jeg er mye yngre(vi har lekt litt med age play) Det kan være en «skole setting der jeg må få straff for å ha kledd meg for dristig og ender med å få ris på baken med hånd eller pekestokken, for å så måtte knulles, eller kanskje jeg ikke får lov til å gå på do uten at lærer følger meg😳 Eller så kan det hele ende i ett tivoli der tema er sex og nytelse og alle attraksjoner er myntet på å gi lyst og nytelse😳 Eller jeg synger i ett rockeband der band og publikum også har sex med meg, bruker dildo og leketøy på meg mens jeg synger osv osv.. seriøst, det blir helt vilt men langt fra virkeligheten😳😂

🤭😂👌...Beste innlegget i en tråd på 12 sider!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenner enten på unge seksuelt attraktive jenter eller at dama knuller andre menn. 

Anonymkode: 1a107...2b5

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 16.10.2024 den 14.55):

Samma her. Dobbel penetrering er noe jeg tørster på så inni gampen! Penis i anus og i blomsten min🤤 Vet ikke om jeg tør å fortelle mannen min da men

Anonymkode: a5a6e...ff0

Hvorfor ikke fortelle? Med mindre han er svært sjalu av seg, så vil jeg tro at å dele sexy fantasier med hverandre er godt for sexlivet. Det er jo ikke slik at dere faktisk MÅ gjennomføre fantasien heller. Det kan bare være en ting dere snakker om og blir kåte av.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min fantasi er å kunne få prøve å være kvinne for en periode. Å få kjenne hvordan det er å ha sex som kvinne, få en pikk inni seg og at han kommer i meg.

Det er enda bedre om han har en kompis som vil bli med. En knuller meg bakfra i lange seige drag, mens jeg suger han andre. Han som jeg suger får beskjed om å ikke komme i munnen min, jeg vil bare kåte han opp og gjøre han klar til kompisen er ferdig. Han bak meg kommer dypt i meg og så bytter de plass. Jeg suger førstemann ren og hard igjen, mens det når er kompisen som tar meg med lange, dype og bestemte drag til han også kommer så dypt han bare kan i meg, Nye bytter helt til de har gitt meg alt de har.

Til slutt snur de meg rundt over på ryggen og slikker meg til den siste høyden, mens alt de har pumpet i meg renner ut igjen.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Even Tuell skrev (6 timer siden):

Min fantasi er å kunne få prøve å være kvinne for en periode. Å få kjenne hvordan det er å ha sex som kvinne, få en pikk inni seg og at han kommer i meg.

Det er enda bedre om han har en kompis som vil bli med. En knuller meg bakfra i lange seige drag, mens jeg suger han andre. Han som jeg suger får beskjed om å ikke komme i munnen min, jeg vil bare kåte han opp og gjøre han klar til kompisen er ferdig. Han bak meg kommer dypt i meg og så bytter de plass. Jeg suger førstemann ren og hard igjen, mens det når er kompisen som tar meg med lange, dype og bestemte drag til han også kommer så dypt han bare kan i meg, Nye bytter helt til de har gitt meg alt de har.

Til slutt snur de meg rundt over på ryggen og slikker meg til den siste høyden, mens alt de har pumpet i meg renner ut igjen.

Jeg har ofte lurt på hvordan det er å være mann under sexakten. Er glad jeg ikke er det. Trives veldig godt med å være den jeg er på godt og vondt 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Irak skrev (14 timer siden):

Jeg har ofte lurt på hvordan det er å være mann under sexakten. Er glad jeg ikke er det. Trives veldig godt med å være den jeg er på godt og vondt 😂

Som alt annet er vel oppsider og utfordringer for begge kjønnene. Den kjedelige sannheten er vel at det er sikkert mye det samme uansett om man har penis eller vagina.

Til vanlig er jeg veldig glad for å være mann ... men så er man nysgjerrig da.
Hvordan føles det faktisk ut liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen fantasier skal aldri deles…  de kan blekne i det de blir satt ord på… jeg beholder de deilige 💗tankene for meg selv og gjør heller noe som jeg vet får mannen min til å krølle tærne…. 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min stedatter spør meg om jeg kan gjøre henne gravid.

Anonymkode: 83d84...d40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruVillvin skrev (På 31.10.2024 den 23.29):

Noen fantasier skal aldri deles…  de kan blekne i det de blir satt ord på… jeg beholder de deilige 💗tankene for meg selv og gjør heller noe som jeg vet får mannen min til å krølle tærne…. 😅

Hva kan det være da? Jeg har selv noen - for mange andre - drøye handlinger i så måte. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...