AnonymBruker Skrevet 4. desember 2023 #201 Del Skrevet 4. desember 2023 On 10/13/2023 at 5:40 PM, AnonymBruker said: Er mann, 51, har ei nydelig og deilig kone på nesten samme alder. Fantaserer om å en gang til få oppleve ei pen, slank og velformet ei på 25-30 som vil tilfredsstilles og nytes av erfarne hender, munn og pikk, og som også er nyskjerrig på å tøye noen grenser 😍 Anonymkode: 46ef0...083 Så akkurat det samme som alle andre menn som er ærlige med seg selv og ikke faker en slags moralsk overlegenhet. Anonymkode: 1a107...2b5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2023 #202 Del Skrevet 4. desember 2023 On 10/25/2023 at 1:49 PM, AnonymBruker said: Lurer på en ting: hvorfor får man fantasier man aldri kunne gjort i virkeligheten, men tenner på det når man har sex med seg selv? For eks ha trekant. Ha jentesex osv? Selv om man ikke kunne gjort det i virkeligheten? Anonymkode: 05969...755 Kvinner kan realisere alle sine fantasier. Selv stygge kvinner. Menn derimot kan ikke ligge med attraktive damer. Anonymkode: 1a107...2b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2023 #203 Del Skrevet 4. desember 2023 Jeg er tydeligvis et avvik, for jeg fantaserer ikke under sex med kjæresten. Jeg er tilstede her og nå og kjenner han inntil meg og inni meg, kysser, stryker, lukter, lar meg sluke av den store, deilige kroppen hans. Prøvde å fantasere litt nmda jeg rei han i går kveld, men hva skal jeg liksom fantasere om? Det deiligste jeg vet om ligger rett under meg, penetrerer meg og slikker på brystene mine. Hva skal jeg liksom toppe det med? Trenger dere fantasiene for å komme? Anonymkode: 6bf2b...7bc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2023 #204 Del Skrevet 4. desember 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg er tydeligvis et avvik, for jeg fantaserer ikke under sex med kjæresten. Jeg er tilstede her og nå og kjenner han inntil meg og inni meg, kysser, stryker, lukter, lar meg sluke av den store, deilige kroppen hans. Prøvde å fantasere litt nmda jeg rei han i går kveld, men hva skal jeg liksom fantasere om? Det deiligste jeg vet om ligger rett under meg, penetrerer meg og slikker på brystene mine. Hva skal jeg liksom toppe det med? Trenger dere fantasiene for å komme? Anonymkode: 6bf2b...7bc Come on! Det deiligste du vet ligger ikke under deg. Slutt med dette tullete moralistiske og selvforherligende greiene som skal være så sosialt korrekt. Det finnes plenty av menn som er langt mer sexy enn mannen din som det ganske sikkert hadde vært langt mer tilfredstillende å ri om du er ærlig med deg selv. Trenger ikke fantasier for å komme, men iblant er det jo fint å fantasere om noe som er bedre enn det man holder på med. Anonymkode: 1a107...2b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2023 #205 Del Skrevet 4. desember 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Come on! Det deiligste du vet ligger ikke under deg. Slutt med dette tullete moralistiske og selvforherligende greiene som skal være så sosialt korrekt. Det finnes plenty av menn som er langt mer sexy enn mannen din som det ganske sikkert hadde vært langt mer tilfredstillende å ri om du er ærlig med deg selv. Trenger ikke fantasier for å komme, men iblant er det jo fint å fantasere om noe som er bedre enn det man holder på med. Anonymkode: 1a107...2b5 Nå er det ikke meg du siterer, men… det er mye mer enn rent utseende som gjør en person deilig. Det er ingen moralistisk holdning bak når jeg sier at mannen min er deiligst. For det første elsker jeg ham og vi har et bånd, lidenskap og fantastisk seksuell kjemi. I tillegg er han en veldig attraktiv mann når det kommer til utseende, sjarm og personlighet. For det tredje så har ingen gitt meg så mye seksuell nytelse som han. De forholdene hvor jeg har tenkt på at jeg kunne ha hatt noe bedre eller hvor jeg hadde behov for å fantasere om andre var ikke liv laga. Da gikk jeg lei seksuelt. 15 år med denne mannen nå og jeg kan med hånda på hjertet si at ingenting tenner meg mer enn ham. Anonymkode: e7ab5...277 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2023 #206 Del Skrevet 4. desember 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Come on! Det deiligste du vet ligger ikke under deg. Slutt med dette tullete moralistiske og selvforherligende greiene som skal være så sosialt korrekt. Det finnes plenty av menn som er langt mer sexy enn mannen din som det ganske sikkert hadde vært langt mer tilfredstillende å ri om du er ærlig med deg selv. Trenger ikke fantasier for å komme, men iblant er det jo fint å fantasere om noe som er bedre enn det man holder på med. Anonymkode: 1a107...2b5 Synes forresten litt synd på dem som oppriktig mener at det finnes noe bedre der ute enn sin egen partner. Synes vel forsåvidt synd på partneren også…. Vi bruker å ha trekant med ekstra mann innimellom. Det eneste som er godt med det er at jeg gjør det med min mann (og å bli tilfredsstilt av to menn samtidig, selvfølgelig). Den ekstra mannen i seg selv har null verdi for meg alene, jeg trenger mannen min for at det skal være bra. Anonymkode: e7ab5...277 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2023 #207 Del Skrevet 4. desember 2023 Finne meg en mannlig fast date og elsker. Vi spiser middager sammen og koser oss med god sex. Han tar og behandler meg som en kvinne. Hilsen mann. Anonymkode: 4c556...fcd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss91 Skrevet 4. desember 2023 #208 Del Skrevet 4. desember 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg er tydeligvis et avvik, for jeg fantaserer ikke under sex med kjæresten. Jeg er tilstede her og nå og kjenner han inntil meg og inni meg, kysser, stryker, lukter, lar meg sluke av den store, deilige kroppen hans. Prøvde å fantasere litt nmda jeg rei han i går kveld, men hva skal jeg liksom fantasere om? Det deiligste jeg vet om ligger rett under meg, penetrerer meg og slikker på brystene mine. Hva skal jeg liksom toppe det med? Trenger dere fantasiene for å komme? Anonymkode: 6bf2b...7bc Jeg er også et avvik 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2023 #209 Del Skrevet 4. desember 2023 1000x skrev (9 timer siden): Akkurat i dag hadde jeg en klassisk og veldig jordnær fantasi, om at jeg ser fotballkamp med en kompis. Og at kjæresten serverer øl og snacks til oss kledd i en god varm genser, varme knestrømper og ei minimal truse, til å begynne med. Deretter uten truse. Og at hun til slutt sitter i en stol med det ene benet over armlenet og deler begge våre interesser.. En jordnær fantasi, å bruke kjæresten din som "hushjelp" og stripper? Kall det gjerne en fantasi, men jordnær er den ikke. Lener seg mer mot å være hakket kvinnefientlig Anonymkode: 943ce...41f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2023 #210 Del Skrevet 5. desember 2023 AnonymBruker skrev (På 8.5.2023 den 18.38): Liker å lese fantasier jeg men ikke de som høres ut som veldedighet. Du tror jeg furter fordi jeg er misunnelig da eller? Får den sexen jeg ønsker men holder meg til de på min egen alder. Ikke menn som tror de gjør meg en tjeneste. Anonymkode: 78ecf...69e Tuller du? I nesten alle mannlige fantasier, blir kuken fremstilt som ren veldedighet overfor en desperat kvinne i ytterste nød, enten han bruker den mot en på 25, 50, eller 75. Etterpå gisper hun takk, fordi han reddet henne fra et liv i usselhet og uvitenhet om hvor godt livet kan være. Og så slikker hun seg om munnen og vil ha mer. Enten har du ikke hørt en eneste mannlig fantasi, eller så er du litt nærtagende fordi du selv er i målgruppen. Anonymkode: 6c7c7...aea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober #211 Del Skrevet 12. oktober Jeg fantaserer vanligvis om noe jeg allerede har opplevd. Den siste tiden mest om da min kone ble tatt etter tur av 5 afrikanske menn, mens jeg måtte sitte stille å se på uten å gjøre noe. Anonymkode: 83d84...d40 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober #212 Del Skrevet 12. oktober Å bli knullet samtidig av to menn, en foran og en bak. De tar meg deilig, bestemt og hardt. Hendene til de to over hele meg, han foran kysser meg ustanselig, mens han bak masserer hoftene mine. Å bli skikkelig pløyd av en stor bonde, at han tar meg i et heftig tempo bakfra, mens han jager inn og ut av meg som den umettelige kåtingen han er. Mens han klasker meg litt på rumpa eller at hendene hans masserer mine duvende, myke og store bryster. Han napper meg i øreflippen mens han puster, stønner og peser. Han stønner og sier at jeg er deilig, og at jeg skal være hans. Han holder hoftene mine oppe da jeg faller sammen i orgasme, han tar meg litt til før han pumper hele ladningen inn i meg. Anonymkode: 41ffe...bc5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober #213 Del Skrevet 12. oktober AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg fantaserer vanligvis om noe jeg allerede har opplevd. Den siste tiden mest om da min kone ble tatt etter tur av 5 afrikanske menn, mens jeg måtte sitte stille å se på uten å gjøre noe. Anonymkode: 83d84...d40 Det var min kone, hennes mor og meg som ble invitert inn i dette av de afrikanske mennene da de satt på terrassen utenfor leiligheten de brukte til slike gangbangs. Vi hadde hørt om denne leiligheten tidligere på dagen og skulle bare gå forbi for å se hva det var. De hadde regler om at alle som skulle inn i leiligheten måtte dusje og være nakne etterpå uansett om de skulle være med eller ei. Og at det kun var kvinner som kunne delta i aktiviteten slik at menn måtte sitte stille under hele seansen. Min kone fikk vi overtalt til å være med på å prøve litt med rett til å stoppe på hvilket om helst tidspunkt, mens hennes mor bare ville se på sammen med meg. De var veldig forsiktige med min kone slik at hun ikke følte noe negativ underveis. De brukte sikkert 30 minutter på å hisse henne opp med massasje og beføling før en av afrikanerne kom bort til oss i sofaen og ga svigermor en kondom som han ba henne å sette på. Da hun tok tak i den ikke helt stive penisen la han hånden sin bak hode hennes og dro det litt nedover i retning penisen. Svigermor tok poenget og gjorde penisen helt stiv med munnen før hun satte på kondomen. Han var den første til å ta min kone omkranset av de 4 andre afrikanerne. De 4 andre repeterte seansen med svigermor som hadde reist seg opp og stod inntil sengen slik at afrikanerne kunne stå i sengen for hennes munnbruk og kondompåsetting. Da hun var ferdig med den siste kom hun bort til sofaen, tok penisen min i hånden og satte seg ned på den med ryggen mot meg. Anonymkode: 83d84...d40 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 12. oktober #214 Del Skrevet 12. oktober Fantaserer om at han smyger seg lett inntil bak meg. Småbiter og kysser meg i nakken så det kiler...Hvisker meg i øret at jeg har vært så uskikkelig...Så gir han meg noen bestemte klaps på rumpa før han fører meg inn på soverommet.. Så kysser han og koser med meg, og gjør meg klar, før han setter seg bak meg i senga, tar bind foran øynene mine og holder armene mine fast mens han hele tiden kysser, og stryker på meg.. Jeg ser ingenting, men kjenner noe som kiler, og det brer seg en varm følelse mellom beina. Det er så deilig at jeg stønner og ynker meg, føler jeg må ha noe i munnen, og bøyer ansiktet sideveis...Finner den harde staven og suger velvillig. Så ligger jeg der og koser, og nyter samtidig. Får kjenne noe som er varmt og hardt, og jeg er våt som ei sklie... Det er så godt at jeg ligger å gisper etter luft, og beveger hoftene, klarer ikke å ligge stille rett og slett....Hele fitta pulserer av kåthet... 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet 12. oktober #215 Del Skrevet 12. oktober Irak skrev (1 time siden): Fantaserer om at han smyger seg lett inntil bak meg. Småbiter og kysser meg i nakken så det kiler...Hvisker meg i øret at jeg har vært så uskikkelig...Så gir han meg noen bestemte klaps på rumpa før han fører meg inn på soverommet.. Så kysser han og koser med meg, og gjør meg klar, før han setter seg bak meg i senga, tar bind foran øynene mine og holder armene mine fast mens han hele tiden kysser, og stryker på meg.. Jeg ser ingenting, men kjenner noe som kiler, og det brer seg en varm følelse mellom beina. Det er så deilig at jeg stønner og ynker meg, føler jeg må ha noe i munnen, og bøyer ansiktet sideveis...Finner den harde staven og suger velvillig. Så ligger jeg der og koser, og nyter samtidig. Får kjenne noe som er varmt og hardt, og jeg er våt som ei sklie... Det er så godt at jeg ligger å gisper etter luft, og beveger hoftene, klarer ikke å ligge stille rett og slett....Hele fitta pulserer av kåthet... Den var bra! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober #216 Del Skrevet 12. oktober Fantaserer om mange ting, men den ene handler om å være på jobbreise der mannen min har gjort en avtale med en fremmed mann om at han skal oppsøke meg på hotellrommet. Jeg har fått beskjed om å være naken, ligge på senga og ha bind for øynene. Så hører jeg det går i døra og at noen kommer inn og at vedkommende sakte begynner å kle av seg… Anonymkode: 3c07b...47f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 13. oktober #217 Del Skrevet 13. oktober MegJa skrev (9 timer siden): Den var bra! Tusen hjertelig takk 💕. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober #218 Del Skrevet 13. oktober Fantaserer mye om de snertne jentene i crunchy tights og korte topper på treningssenterert. Fy fader så sexy de er! Anonymkode: 8ef18...288 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober #219 Del Skrevet 13. oktober Nakne damer med hårete fitter som bytter på å sitte skrevs på meg. Jeg slikker dem, og innimellom gnikker de frem og tilbake til de kommer Anonymkode: 61ba7...659 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober #220 Del Skrevet 16. oktober AnonymBruker skrev (På 24.5.2021 den 22.00): fantaserer om sandwich. En kuk i hvert hull... Anonymkode: 3023d...ec4 Samma her. Dobbel penetrering er noe jeg tørster på så inni gampen! Penis i anus og i blomsten min🤤 Vet ikke om jeg tør å fortelle mannen min da men Anonymkode: a5a6e...ff0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå