Gå til innhold

Hvilke seksuelle fantasier tenner dere på ?

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Er det bare meg som tenner på så litt ekle ting? 😭 Er så mange normale fantasier her.

Jeg har en fantasi om å bli tatt av en gammel mann. Da snakker vi 70+. Helst sånne skrukkete fingre men han må ha litt styrke, sånn gammal-mann styrke.  I fantasien så er vi ikke sammen eller noe, men for eksempel at jeg er en nabo som har hjulpet han med et eller annet, eller at vi har vært på en tilsteldning sammen. Men vi kjenner hverandre ikke så godt. Så har jeg vært litt småkåt på forhånd. Han kommer opp bak meg og stikker hånda ned i undertøyet mitt, en eller to fingre i musa og kjenner at det er vått. Han fingrer meg litt ned skrukkete fingre og påpeker at jeg er så våt og at det slettes ikke er passende. Så bruker han sin gammal-mann styrke og tvinger meg ned over knærne hans mens han spanker meg med flathånda litt mens han snakker om at jeg er så våt og det må gjøres noe med, på en litt ertende og nedverdigende måte.

Noen ganger går fantasien over i at han knuller meg etterpå, men ofte går det over i at han masserer og fingrer meg så jeg kommer om og om igjen over fanget hans, flau og kåt.

Andre ganger må jeg suge den gamle pikken hans som "straff" for å være kåt. Og det eneste jeg får gjøre selv med fitta etter spanking og litt fingring er å ri noe mens jeg suger han. Varierer litt, enten en slags sugekopp sexleke eller en pute med en wand

Anonymkode: 5f484...a20

Deilig fantasi 

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ballonger

Anonymkode: 2bc3c...e39

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 29.8.2025 den 20.39):

jeg er gift med en mann og har i grunn vært med han så lenge så jeg ikke vet om noe annet. men fy faen så keen jeg er på å slikke fitte.

Anonymkode: 02ec7...f2f

Det må du prøve deilig det

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenner på damer som er utro, at hun får ekstra mye nytelse, at hun får oppmerksomhet fra andre og at hun blir kåt på andre. Om hun har følelser for andre styrker det tenningen enda mer. Og nei, det er ikke for at jeg skal være det selv, jeg forholder meg kun til henne. Tanken på å for eksempel våkne av at hun knuller en annen mann ved siden av meg i senga, eller at jeg catcher henne med en annen og ser på i skjul, priceless. Trekanter, gangbang med masse menn for henne, perfekt. +++ har mange fantasier både rundt dette temaet og andre💯😊

Anonymkode: fc131...6c4

• Liker 2
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg tenner på damer som er utro, at hun får ekstra mye nytelse, at hun får oppmerksomhet fra andre og at hun blir kåt på andre. Om hun har følelser for andre styrker det tenningen enda mer. Og nei, det er ikke for at jeg skal være det selv, jeg forholder meg kun til henne. Tanken på å for eksempel våkne av at hun knuller en annen mann ved siden av meg i senga, eller at jeg catcher henne med en annen og ser på i skjul, priceless. Trekanter, gangbang med masse menn for henne, perfekt. +++ har mange fantasier både rundt dette temaet og andre💯😊

Dette kan man like

Anonymkode: 1a107...2b5

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Dette var hot 🔥

Anonymkode: 8a5b2...d3c

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Den siste tiden har jeg fantasert om å ha sex med en tilfeldig fra treningssenteret 🫣 

• Hjerte 1
Skrevet

Tråden er ryddet for kontaktannonse og svar til dette.

Matas, mod.

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2.9.2025 den 15.24):

Er det bare meg som tenner på så litt ekle ting? 😭 Er så mange normale fantasier her.

Jeg har en fantasi om å bli tatt av en gammel mann. Da snakker vi 70+. Helst sånne skrukkete fingre men han må ha litt styrke, sånn gammal-mann styrke.  I fantasien så er vi ikke sammen eller noe, men for eksempel at jeg er en nabo som har hjulpet han med et eller annet, eller at vi har vært på en tilsteldning sammen. Men vi kjenner hverandre ikke så godt. Så har jeg vært litt småkåt på forhånd. Han kommer opp bak meg og stikker hånda ned i undertøyet mitt, en eller to fingre i musa og kjenner at det er vått. Han fingrer meg litt ned skrukkete fingre og påpeker at jeg er så våt og at det slettes ikke er passende. Så bruker han sin gammal-mann styrke og tvinger meg ned over knærne hans mens han spanker meg med flathånda litt mens han snakker om at jeg er så våt og det må gjøres noe med, på en litt ertende og nedverdigende måte.

Noen ganger går fantasien over i at han knuller meg etterpå, men ofte går det over i at han masserer og fingrer meg så jeg kommer om og om igjen over fanget hans, flau og kåt.

Andre ganger må jeg suge den gamle pikken hans som "straff" for å være kåt. Og det eneste jeg får gjøre selv med fitta etter spanking og litt fingring er å ri noe mens jeg suger han. Varierer litt, enten en slags sugekopp sexleke eller en pute med en wand

Anonymkode: 5f484...a20

😌det var en deilig fantasi, og nei du er ikke aleine om å ville ha en veldig mye eldre mann.

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Sitte helt naken og se 2 jenter som har sex og få delta når eg er enormt kåt..😀

Anonymkode: feae8...e67

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Har du gjort dette i praksis også eller er det en fantasi du ikke ønsker å leve ut? Syns du ikke at det er litt skummelt det med at hun gjerne skal ha følelser for andre? Eller er det kanskje den frykten som er tennende? Litt på samme måte som at vi liker spenningen ved å se på en skrekkfilm?

Hva hvis hun forlot deg til fordel for en annen, hvordan passer det inn i fantasien?

Nå høres jeg kanskje dømmende ut, jeg er overhodet ikke det, stiller bare spørsmål av nysgjerrighet, ikke for å sette deg på plass.

Anonymkode: eadc9...5e1

AnonymBruker
Skrevet

Ta min kone på fersken.. enten med en annen mann eller en venninne.

Det hadde vært superhot!!

Anonymkode: 2eb1e...6b3

• Liker 1
Skrevet
WeirdLady73 skrev (På 1.9.2025 den 11.17):

Jeg hadde nok likt det etter hvert jeg også, men akkurat på dette tidspunkt i tiden så har jeg er stort behov for å være den eneste kvinnelige parten i en trekant. Sist jeg var med en mann og vi var to damer ble jeg ikke tilfreds rett og slett.

Hadde det vært med to menn kanskje

AnonymBruker
Skrevet
11 hours ago, AnonymBruker said:

Har du gjort dette i praksis også eller er det en fantasi du ikke ønsker å leve ut? Syns du ikke at det er litt skummelt det med at hun gjerne skal ha følelser for andre? Eller er det kanskje den frykten som er tennende? Litt på samme måte som at vi liker spenningen ved å se på en skrekkfilm?

Hva hvis hun forlot deg til fordel for en annen, hvordan passer det inn i fantasien?

Nå høres jeg kanskje dømmende ut, jeg er overhodet ikke det, stiller bare spørsmål av nysgjerrighet, ikke for å sette deg på plass.

Anonymkode: eadc9...5e1

Ja, har hatt trekanter og sett tidligere damer bli tatt av andre, helt nydelig. Tenningen er at hun får ekstra mye nytelse og at hun blir ivaretatt på beste mulige måter.

Dette er en fantasi jeg forhåpentligvis vil få oppleve og ønsker å oppleve. Jeg er sikker på meg selv og skal dette gjennomføres må det jo isåfall være i et godt, stabilt og trygt forhold. Om det så skulle skje at hun forlater meg, så er det jo hennes valg og i utgangspunktet ikke ment til å være tenker jeg. 

Synes ikke det er skummelt at hun skal ha følelser for andre, det er jo sånn verden allerede er. Man har følelser i forskjellige settinger og for forskjellige mennesker på forskjellige måter.

Tar det ikke som dømmende, synes det er bra at du stiller spørsmål, det er jo den eneste måten å få svar på :)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

I det siste om å ha heftig sex med samboer. Vært så lenge siden sist. 

Hun ligger i senga, på magen. Varmt og godt på rommet. Massere henne, og etterhvert nedover lår og innsiden av lårene. Rundt musa, passe på at hun er kåt som fy. Massere musa, deretter inni. Ta g punktet og få henne i mål med en kraftig orgasme. Så snur hun seg. Fremsiden gjenstår. Klitoris gjenstår.. vi har knapt begynt.

Drømmer om sex med samboer. Så patetisk. 

Får se hvor lenge man gidder ett sexløst samboerforhold. 

Anonymkode: a225d...df7

• Liker 1
  • Hjerte 4
Skrevet

I det siste om å ha heftig sex med samboer. Vært så lenge siden sist. 

Hun ligger i senga, på magen. Varmt og godt på rommet. Massere henne, og etterhvert nedover lår og innsiden av lårene. Rundt musa, passe på at hun er kåt som fy. Massere musa, deretter inni. Ta g punktet og få henne i mål med en kraftig orgasme. Så snur hun seg. Fremsiden gjenstår. Klitoris gjenstår.. vi har knapt begynt.

Drømmer om sex med samboer. Så patetisk. 

Får se hvor lenge man gidder ett sexløst samboerforhold. 

Anonymkode: a225d...df7

Nei, det er ikke patetisk å drømme om å ha sex med samboeren sin. Det betyr at du fortsatt vil ha henne og det er et godt tegn. Men det er selvfølgelig veldig vanskelig å få gjort noe med sexlivet deres alene, og så kommer det an på hvorfor dere sluttet å ha sex i første omgang og hvor åpent dere kan prate om det.

Jeg tenker at det er like naturlig å fantasere om sex man ikke har og savner som å fantasere om sex man har med jevne mellomrom eller ønsker å prøve. Og derfor er det også like naturlig å fantasere om partneren sin som å fantasere om en eller flere andre.

Ikke ha dårlige følelser knyttet til fantasiene dine, men kos deg med dem.

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Å kle av en av de hotte damene i nærbutikken   med sine tettsittende arbeidsbukser.  Hun mener jeg er slem gutt og må straffe meg litt.   

Anonymkode: 61ba7...659

AnonymBruker
Skrevet

Å kle av en av de hotte damene i nærbutikken   med sine tettsittende arbeidsbukser.  Hun mener jeg er slem gutt og må straffe meg litt.   

Hun har hårete bollemus og setter seg på meg og kiler meg. Spruter litt vann på meg og fortsetter til jeg ber om nåde 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...