AnonymBruker Skrevet 3. desember 2024 #301 Del Skrevet 3. desember 2024 goodbeforelong skrev (9 timer siden): Så du ønsker ikke at det skal kunne oppleves? Nei. Har ingen ønsker om å leve ut de få fantasiene jeg måtte ha😊. Da er det for meg ikke en fantasi, men et ønske. Anonymkode: af5f3...1e6 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2024 #302 Del Skrevet 3. desember 2024 Mountain Man skrev (14 timer siden): Tusen takk! 🙏 Her treffer du virkelig nerven i det. At det må være kjemi og at det ikke bare holder at en elsker tilfredstiller Konen min seksuelt men at han også er trygg i oppgaven med både å være hennes dominante elsker og min overmann på en respektfull men fast måte. For det jeg eggentlig drømmer om er at dama mi skal møte en elsker som både gir henne den sexen jeg ikke klarer og gi samtidig som han respekterer det hun har med meg og kan være en kammerat med meg. For jeg vil absolutt vise respekt for en Mann som evner å tilfredsttille Konen min med den dominante sexen hun nok har lengsel om. For jeg burde jo da være submisive takknemlig for at noen gjør den jobben jeg kommer til kort med! Må selvfølgelig innerømme at min stolthet fikk seg en knekk da hun var med sin jobbkolega og fortalte med stjerner i øya at hun kom hardt da han tok henne doggy style. Noe jeg aldri har klart. Men jeg lærte meg å både godta det men også å være submisive og respektfull da han kom på besøk. Problemet var da at han begynte og bli krevende ovenfor min Kone og prøvde å få henne til å gå fra meg for og kun bli med han. Det var det som vsr hovedgrunnen til at hun gjorde det slutt noe hun har vært helt ærlig om med meg. For som hun sa til meg, han gir meg orgasmer i styrke som du dessverre aldri har vært i nærheten av å gi. Da hun først sa det ble jeg helt knust men med tiden har jeg lært meg til å være glad for den nytelse hun faktisk får både av meg men også av andre. Derfor må jeg bare være lykkelig over at hun elsker min oral sex og elsker både den økonomiske trygghet jeg gir I tillegg til mine submissive egenskaper i forholdet og hjemmet. Jeg vurderer faktisk med hennes tillatelse å legge ut en kontaktannonse der hun er ute etter en trygg, dominant og erfaren elsker som også kan være en kammerat til meg som vi begge vil være submisive til. Men kun seksuelt for Konen min. Jeg vil jo isåfall bare være en som er ektemann til hans elskerinne samtidig som jeg også vil anse han som sjefen når han er med dama mi. Men mange menn tror med en gang at det betyr de kan erstatte meg som ektemann. Det er nok p.g.a det manlige egoet som vi trenger en Kvinne til å temme. Hun kan leke med mannen min, så kan du leke med meg 🤭 Jeg tror ikke mange menn tror at man kan erstatte noen, men, jeg tror veldig mange føler at de "eier" ett annet menneske. Som mannen min sier til meg titt og stadig "tusen takk for at du velger å være med meg". I stede for alle andre x er jeg har, som alltid har sagt "tusen takk for at du er min". Siste har liksom ett preg av å eie. Mener jeg da. Anonymkode: 2dbc7...8b8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mountain Man Skrevet 3. desember 2024 #303 Del Skrevet 3. desember 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hun kan leke med mannen min, så kan du leke med meg 🤭 Jeg tror ikke mange menn tror at man kan erstatte noen, men, jeg tror veldig mange føler at de "eier" ett annet menneske. Som mannen min sier til meg titt og stadig "tusen takk for at du velger å være med meg". I stede for alle andre x er jeg har, som alltid har sagt "tusen takk for at du er min". Siste har liksom ett preg av å eie. Mener jeg da. Anonymkode: 2dbc7...8b8 Så sant! Derfor passer jeg på å takke min Kone hver eneste dag for at jeg får være hennes og at hun hver dag velger å beholde meg! 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2024 #304 Del Skrevet 3. desember 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hvor står det at hun var utro? Anonymkode: aca14...64d Hun sa hun ville hatt sex med han hvis ikke hun hadde sin nyfødte baby der, hun lot han beføle henne og likte det. Hun var utro. Anonymkode: d7607...907 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ivar.f.andersen Skrevet 5. desember 2024 #305 Del Skrevet 5. desember 2024 Tenner på å bli bundet fast og kilt 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2024 #306 Del Skrevet 5. desember 2024 Kunne nyte føttene til de damer jeg synes er deilig. Anonymkode: a9432...879 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2024 #307 Del Skrevet 5. desember 2024 Hun er helt naken. Har tatt av seg plagg for plagg, langsomt. Hun står der i all sin prakt. Lett bollemus med god busk. Vi legger oss i sengen. Hum llegger seg oppå meg, låser meg mellom beina sine og slikker øreflippene mine. Gnir kroppen frem og tilbake oppå meg, jeg merker dotten hennes. Jeg blir etiv, og glir inn i henne. Vi smelter sammen. 💕 Anonymkode: 61ba7...659 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #308 Del Skrevet 6. desember 2024 italiensk modell. Brunette. Anonymkode: 9c215...242 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #309 Del Skrevet 6. desember 2024 Flere med fantasier som involverer noen som er eldre ? Myye eldre ? jeg fantaserer alltid om sex med menn som er 30-40 år eldre 🤭 Alle mulige scenarioer men det er alderen som er fantasien i seg selv Anonymkode: 5a02a...69f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #310 Del Skrevet 6. desember 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hun er helt naken. Har tatt av seg plagg for plagg, langsomt. Hun står der i all sin prakt. Lett bollemus med god busk. Vi legger oss i sengen. Hum llegger seg oppå meg, låser meg mellom beina sine og slikker øreflippene mine. Gnir kroppen frem og tilbake oppå meg, jeg merker dotten hennes. Jeg blir etiv, og glir inn i henne. Vi smelter sammen. 💕 Anonymkode: 61ba7...659 Bare si i fra når jeg skal komme…💗 Anonymkode: 528de...aae 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå