Gå til innhold

Hvilke seksuelle fantasier tenner dere på ?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 18.9.2021 den 8.15):

Jeg drømmer om å bli knullet av flere menn samtidig… Men det får jeg vel aldri oppleve, er i et forhold med en impotent mann:-(

Anonymkode: 1ab02...ad0

Ta en prat med mannen din og fortell han om din fantasi, han vil kanskje se på 👍👍

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 9.5.2023 den 18.45):

En fantasi som svirrer fælt for tiden er rett og slett at kiropraktoren bare innkaller meg til en time uten at jeg har bedt om det. Jeg stiller opp som et spørsmålstegn, blir hentet inn på rommet, døren lukkes bak og jeg blir slengt direkte inn i veggen med tidenes mest intense kyss. Gjerne tilhørende klassikeren «jeg må bare ha deg»… Akkurat den siste skammer jeg meg litt for, den er litt for romantisk etter min smak egentlig 😅  denne innkallingen må veldig gjerne skje en gang eller to per uke også, tror ikke jeg noen blir lei han 😅

Anonymkode: 8da34...83f

Har en lignende🤭 Jeg hadde en mannlig kollega på en sommerjobb i ungdomstiden. Han var eldre enn meg og vi flørtet endel. Men det ble aldri noe. 10 år senere drar min samboer og jeg til en kiropraktor med babyen vår. Da vi kommer inn på kontoret hans så syns jeg det er noe kjent med han. Vi utveksler blikk, og under behandlingen så ligger babyen min oppå meg mens han står over der igjen og justerer babyen samtidig som han kikker meg dypt i øynene. Jeg blir helt satt ut av dette. Så spør han om vi kjenner hverandre. Da husker jeg at det er han høye mørke fra sommerjobben. 
På neste behandling drar jeg alene uten samboer. Vi prater om sommerjobben, samtidig som han igjen holder blikket mitt med de mørke brune øynene sine. Han setter seg tett inntil meg på behandlingsbenken. Jeg er ikke så høy så jeg rekker ikke ned til gulvet med bena mine. Da sier han at jeg er en langbeinet skjønnhet uten de lange beina 🫣 jeg var ekstremt kåt i mndene etter fødsel så dette gjorde meg helt skjelven. Jeg fantaserte da om at han skulle ta meg der og da. Hadde jeg ikke hatt med babyen min så kunne det kanskje vært en mulighet. Men jeg turte ikke å dra tilbake til han etter dette. Et par år senere møtte jeg han igjen da jeg trente på treningsstudioet hvor han hadde kontor. Vi møttes ofte og blikkene var like intense da. Siden den gang har jeg ofte fantasert om å bestille en kiropraktor time til meg selv. Men det blir med fantasien🤭

Anonymkode: 0ec96...bb0

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lyst til å bli knullet av en mann med en stor penis, og han holder ut lenge. Han holder meg på pinebenken, har meg på kanten av orgasme gang på gang, før han endelig lar meg få lov til å komme. Jeg kommer i en voldsom og deilig orgasme, roper ut og stønner og vrir meg under han. Jeg tror at han er ferdig med meg, før han snur meg rundt og tar meg bakfra, hans sterke og store hender holder meg oppe, jeg stønner og gisper i nytelse gang på gang, mens svetten pipler frem på ryggen min. Penisen hans bunner meg, uten at det er vondt. Jeg føler meg brukt og helt ekstremt kåt, som om at jeg ikke får nok. Etter at han har trukket seg ut av meg for andre gang, dytter jeg han bestemt ned på ryggen, setter meg overskrevs på han før jeg begynner å suge han, bestemt, ømt og sakte. Jeg gjør noen sensuelle gyngebevegelser samtidig. Øynene hans vitner om at han liker behandlingen jeg gir, for blikket hans er mørkt og sløret. Penisen hans trenger ikke så lang behandling før ting begynner å skje igjen, og jeg svelger villig unna da han kommer i munnen min. Etterpå setter jeg meg prøvende over ansiktet hans, i tilfelle han vil slikke meg, og svaret jeg før er at han tar tak i hoftene mine med de store hendene sine, og nærmest presser den utpulte, våte og kåte fitta mi ned mot munnen sin. Jeg hyler ut da den varme og deilige tunga hans begynner å slikke meg, slikke meg til nok en orgasme. 

Anonymkode: 41ffe...bc5

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Piknik i skogen på en varm vårdag, eller sommerdag for to, syns jeg er både romantisk og pirrende. En varm og deilig bris, som gjør at jeg kan gå i en lettkledd sommerkjole. Pakke med seg litt spekemat, frukt og godt drikke. Sitte i en lysning på et pledd, og kjenne solstrålene varme i ansiktet, og på lårene...

Kjenne det sitre...Titter litt forsiktig bort på han, og smiler lurt. Så setter han seg inntil meg, kysser meg og stryker hånda lett oppover låret, og under kjolen. Så kjenner han hvor våt jeg er, mens han stryker fingrene over klitten og koser med den. Da puster jeg bare heftigere, og klynker. Vil ha mer kjenner jeg. Vil ha han med en gang...

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trekant med et par hvor jeg og dama i paret suger mannen hennes sammen.....  Paret gjør det samme med meg etterpå og så kan ulike ting skje videre.... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irak skrev (På 10.11.2024 den 14.22):

Piknik i skogen på en varm vårdag, eller sommerdag for to, syns jeg er både romantisk og pirrende. En varm og deilig bris, som gjør at jeg kan gå i en lettkledd sommerkjole. Pakke med seg litt spekemat, frukt og godt drikke. Sitte i en lysning på et pledd, og kjenne solstrålene varme i ansiktet, og på lårene...

Kjenne det sitre...Titter litt forsiktig bort på han, og smiler lurt. Så setter han seg inntil meg, kysser meg og stryker hånda lett oppover låret, og under kjolen. Så kjenner han hvor våt jeg er, mens han stryker fingrene over klitten og koser med den. Da puster jeg bare heftigere, og klynker. Vil ha mer kjenner jeg. Vil ha han med en gang...

Den her likte jeg..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Drømmer om å bli fersket av kona når jeg prøver undertøyet hennes.  Så kler hun meg opp som dame med sminke parykk røde negler. Etterpå knuller hun meg med strapon.  Hilsen mann 50

Anonymkode: c7dfa...4d6

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 10.11.2024 den 14.07):

Har lyst til å bli knullet av en mann med en stor penis, og han holder ut lenge. Han holder meg på pinebenken, har meg på kanten av orgasme gang på gang, før han endelig lar meg få lov til å komme. Jeg kommer i en voldsom og deilig orgasme, roper ut og stønner og vrir meg under han. Jeg tror at han er ferdig med meg, før han snur meg rundt og tar meg bakfra, hans sterke og store hender holder meg oppe, jeg stønner og gisper i nytelse gang på gang, mens svetten pipler frem på ryggen min. Penisen hans bunner meg, uten at det er vondt. Jeg føler meg brukt og helt ekstremt kåt, som om at jeg ikke får nok. Etter at han har trukket seg ut av meg for andre gang, dytter jeg han bestemt ned på ryggen, setter meg overskrevs på han før jeg begynner å suge han, bestemt, ømt og sakte. Jeg gjør noen sensuelle gyngebevegelser samtidig. Øynene hans vitner om at han liker behandlingen jeg gir, for blikket hans er mørkt og sløret. Penisen hans trenger ikke så lang behandling før ting begynner å skje igjen, og jeg svelger villig unna da han kommer i munnen min. Etterpå setter jeg meg prøvende over ansiktet hans, i tilfelle han vil slikke meg, og svaret jeg før er at han tar tak i hoftene mine med de store hendene sine, og nærmest presser den utpulte, våte og kåte fitta mi ned mot munnen sin. Jeg hyler ut da den varme og deilige tunga hans begynner å slikke meg, slikke meg til nok en orgasme. 

Anonymkode: 41ffe...bc5

Din fantasi er med andre ord å ha tilfredstillende sex? 

Anonymkode: 1a107...2b5

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 10.5.2023 den 21.51):

Det du sa ❤️ 

Anonymkode: 6e865...894

Det er bare å prøve, du blir ikke skuffet kan jeg fortelle deg. Det er en herlig opplevelse og du kan bruke det i fantasiene dine med mannen din etterpå. Oppsøk en swingersklubb e.l. Det er mange muligheter der ute. I bunnen må jo ligge at dere to er enige om det er OK; både med kvinner og menn, oralt og vaginalt. Mektig spennende og heftig deilig.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 24.5.2021 den 1.21):

Hei! 

Jeg er I et fast forhold og ofte når vi har sex fantaserer jeg om at han begjærer ei annen dame at han har rett og slett sex med ei annen. Dette ville jeg aldri ha tillatt eller akseptert i virkeligheten og det er faktisk akkurat det jeg er redd for- utroskap. 

Noen flere som tenner på slike fantasier ? 

Hvilke andre fantasier tenner dere på ? 

Anonymkode: ba19e...c56

Har fantasert om at dama blir knulla av en annen mann, og sist helg ble det en realitet. Helt fantastisk! Ellers fantaserer jeg om asiatiske kvinner, noe som også nylig ble en realitet. Jeg absolutt elsker asiatiske damer. 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fantaserer innimellom om en kjekkas jeg kjenner som er 20 år eldre og etablert med familie. (Jeg er en ung mann og tenner litt på aldersforskjell). Han er utrolig pen og har fysikken til en sprek 25 åring selv om han er godt voksen. 

Anonymkode: 5a803...ba8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Har hatt seksuelle fantasier om at min kones eldre søster hjelper kona mi i å disiplinere meg og at jeg blir beordret om å slikke dem begge til orgasme. Det ville vært sykt deilig.

Det værste er at hennes søster faktisk har vist sterk interesse for meg. Så drømmer om at min kone skal avtale med søstre si at hun skal hjelpe henne i å disiplinere meg. 

Blir nok med drømmen siden min kone er meget eie"syk". Men jeg ville vært en god bitch for dem begge... 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gammelsmurfen skrev (På 16.11.2024 den 18.25):

Har fantasert om at dama blir knulla av en annen mann, og sist helg ble det en realitet. Helt fantastisk! Ellers fantaserer jeg om asiatiske kvinner, noe som også nylig ble en realitet. Jeg absolutt elsker asiatiske damer. 

Er dama di asiatisk?

Anonymkode: 6bf2b...7bc

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Er dama di asiatisk?

Anonymkode: 6bf2b...7bc

Et nokså relevant spørsmål 👍. Min erfaring er at asiatiske damer er enklere å få med på en slik setting enn "trauste" norske.

Anonymkode: 4d8d8...bd3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg bare ligger på ryggen, mens en hel skoleklasse med japanske piker gjør hva de vil med meg.

Anonymkode: 6e0d5...1fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mountain Man skrev (12 timer siden):

Har hatt seksuelle fantasier om at min kones eldre søster hjelper kona mi i å disiplinere meg og at jeg blir beordret om å slikke dem begge til orgasme. Det ville vært sykt deilig.

Det værste er at hennes søster faktisk har vist sterk interesse for meg. Så drømmer om at min kone skal avtale med søstre si at hun skal hjelpe henne i å disiplinere meg. 

Blir nok med drømmen siden min kone er meget eie"syk". Men jeg ville vært en god bitch for dem begge... 

Tviler ikke....

Eiesyk eller sjalu? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Terry2 skrev (På 10.11.2024 den 14.37):

Trekant med et par hvor jeg og dama i paret suger mannen hennes sammen.....  Paret gjør det samme med meg etterpå og så kan ulike ting skje videre.... 

Deler dama og denne fantasien? 

Anonymkode: 2dbc7...8b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...