Gå til innhold

Hvilke seksuelle fantasier tenner dere på ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

«Artig» at dere fremstiller damer rundt 50 år som gamle desperate formfulle bestemødre 🙄

Det er mange av oss som trener og er i form og absolutt ikke desperate. 

Anonymkode: 78ecf...69e

 

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Furter ikke, er bare kvalmende å lese. 

Anonymkode: 78ecf...69e

Det er absolutt ikke slik jeg tenker. Da er det du som tolker det helt feil. Men vi lever jo i et krenkesamfunn, så hva kan man egentlig forvente.. Trodde riktignok det gjaldt mest de unge, men så feil kan man ta. Rart hvordan folk blir truffet av kommentarer som ikke egentlig handler om dem.

Men dessverre er det blitt slik i 2023 at uansett hva menn tenner på er det galt og ekkelt i kvinners øyne. Vi kan ikke vinne.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Nei, det er helt sant og under en uke siden. Slutt nå da. Har ingen interesse av å lyve som AB her.

Jeg tipper jeg har mer erfaring enn henne også, uten at det er relevant, og hun sa flere ganger at det var den deiligste sexen hun har hatt. Det tyder mye på at hun har hatt veldig dårlig sex før, for jeg gjorde ingen fantastisk prestasjon. Dagen etter fikk jeg melding med takk for "mitt livs opplevelse". Igjen, ikke helt forståelig for meg, men det er jo fint for henne om det var det, og ikke noe andre trenger å furte for.

Interessant prat om "liga" her. Så nå er plutselig det en reell greie? Kanskje det var andre veien, og det mest var tanken på det forbudte som gjorde meg kåt nok til å gjøre det? Eller gjelder kanskje ikke "liga" da? Det var nok en form for gjensidig "bruk", og jeg skjønner ikke at det skal være noe å ta slik på vei for.

Anonymkode: 55ae3...2dd

Ble du fornærmet nå. 🤣

La bare merke til at du kommenterte på en annen tråd at noe jeg fortalte min kone sa til meg aldri skjedde. 

Derfor ville jeg bølle litt med deg. Jeg har ingen grunn til å tro det ene eller det andre om hva andre forteller de har opplevd. 

Jeg har levd ett aktivt seksual liv i mer en 25 år og har selv prøvd det meste innen hetroseksuell sex. Så jeg vet vi kan ha mange erfaringer. 

Men generelt sett vil jeg jeg absolutt mene at en erfaren moden kvinne er seksuelt langt over i liga i forhold til de fleste yngre menn som drømmer om dem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en fantasi som kommer i flere varianter rundt samme tema, og er en blanding av virkelighet og fantasi. 

Da jeg var 16 fikk jeg min første ordentlige kjæreste. Vi var like gamle og ingen av oss hadde hatt sex tidligere. Vi var begge 17 år før vi hadde sex første gang, og da åpnet det seg en helt ny verden for oss. Riktignok var angsten stor for at vi skulle bli gravide, men vi hadde sex som kaniner. Så raskt det bød seg en mulighet, så snek vi oss bort og knullet. 

Kjæresten min hadde en venninne og søskenbarn som var 1 år yngre.  La oss kalle henne Jenny. Hun var veldig nysgjerrig på hva vi drev med, og spurte kjæresten min til stadighet om sex. Hvordan det var, hva vi gjorde, hvor ofte, om det var godt osv. Selv hadde hun ikke hatt sex. Hun spurte oss også når vi var alle 3 sammen, og vi ble alle knisete og rødmet.  

Så langt virkelighet, men herfra spinner fantasien ut. Hun spør om hun kan få bli med og se på. Og det får hun. Herfra spiller fantasien mange fine bilder og variasjoner, hvor vi knuller og Jenny kler seg naken og tar på seg selv, ved siden av oss i dobbeltsenga. Hun får aldri lov til å bli med, men vi avslutter alltid med at hun slikker sæden min av kjæresten min sin mage. 

Anonymkode: 8ef18...288

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hadde denne selv, og bestemte meg for å prøve. Snakket med ei som var veldig greit (og kåt) og det ble til en slags fantasi der jeg kunne komme til henne sent på kvelden, og hun lot døra stå ulåst. Gikk inn, og hadde sex med henne i mørket. Hun started med å suge veldig ivrig. Skikkelig "forbudt" og spennende, og hun var myk, varm og våt som i fantasien.

Planen var egentlig at det bare skulle være et rent sextreff, men etterpå ble vi liggende litt i senga i mørket og prate, og hun sa at hun aldri hadde hatt så deilig sex, at det var det beste hun noen gang hadde opplevd i livet og mer til. Jeg ble litt satt ut 😅 Hun var veldig hyggelig da, og lå og beundret kroppen min i litt månelys fra vinduet. Aldri fått så mange komplimenter på så kort tid før!

Om noe følte jeg at jeg underpresterte for min del, situasjonen var veldig "frekk" og jeg kom raskere enn jeg pleier etter at hun fikk noen veldig høylytte orgasmer og tryglet meg om å komme tilbake. Før jeg dro sa hun at hun håpte jeg ville komme tilbake 😅

Noe av det sprøeste jeg har gjort, men det var en veldig spennende opplevelse, og hun var ekstremt våt og kåt. Hadde vært gift i mange år, men var skilt og hadde vært alene i mange år før dette.

Anonymkode: 55ae3...2dd

Fantastisk historie ❤️ Akkurat dette er hva jeg fantaserer om at min 50+ kone skal få oppleve, men sier hun ikke vil selv om jeg vet hun tenner på unge veltrente menn, gjerne også velutstyrte. Vi snakker av og til om hvem og hva vi tenner på. Det har vært et par ganger at hun har avtalt en "lunsjdate", men trakk seg i siste liten dessverre. Jeg har ingen problemer verken med lyst eller evne, men tenner likevel på dette.

Anonymkode: 4d8d8...bd3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i 20-årene, nylig singel og har veldig lyst til å treffe en eldre mann (45-50) for sex. Kun en gang. Ønsker en selvsikker, rolig og trygg mann. Under sex kan han godt stikke en finger i munnen min, holde meg rundt halsen og være liitt hardhendt .. :hjertesmil:

Anonymkode: 4c7f1...569

  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er i 20-årene, nylig singel og har veldig lyst til å treffe en eldre mann (45-50) for sex. Kun en gang. Ønsker en selvsikker, rolig og trygg mann. Under sex kan han godt stikke en finger i munnen min, holde meg rundt halsen og være liitt hardhendt .. :hjertesmil:

Anonymkode: 4c7f1...569

Hurt me but make me feel safe

Anonymkode: 52424...c30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hurt me but make me feel safe

Anonymkode: 52424...c30

Vil selvsagt ikke bli skadd hardt eller alvorlig. Og det er nettopp derfor jeg ønsker en mann som er trygg på seg selv og andre. En mann som tar hensyn og kan lese situasjonen. 

Anonymkode: 4c7f1...569

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Vil selvsagt ikke bli skadd hardt eller alvorlig. Og det er nettopp derfor jeg ønsker en mann som er trygg på seg selv og andre. En mann som tar hensyn og kan lese situasjonen. 

Anonymkode: 4c7f1...569

Åh, tenkte ikke noe annet. Det er en video hvor noen sier det, å det du skrev minnet meg på den kombinasjonen om å ønske litt fare, men å fortsatt bli behandlet trygt 😅 Hadde håpet noen som har sett samme video skulle se det 

Anonymkode: 52424...c30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DelvisPresley skrev (13 timer siden):

 

Det er absolutt ikke slik jeg tenker. Da er det du som tolker det helt feil. Men vi lever jo i et krenkesamfunn, så hva kan man egentlig forvente.. Trodde riktignok det gjaldt mest de unge, men så feil kan man ta. Rart hvordan folk blir truffet av kommentarer som ikke egentlig handler om dem.

Men dessverre er det blitt slik i 2023 at uansett hva menn tenner på er det galt og ekkelt i kvinners øyne. Vi kan ikke vinne.

Ingen vits å dra krenkekortet. Jeg er verken furten eller krenket. 
 

Anonymkode: 78ecf...69e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Åh, tenkte ikke noe annet. Det er en video hvor noen sier det, å det du skrev minnet meg på den kombinasjonen om å ønske litt fare, men å fortsatt bli behandlet trygt 😅 Hadde håpet noen som har sett samme video skulle se det 

Anonymkode: 52424...c30

Åja 😅 Ikke sett den videoen dessverre. 

Anonymkode: 4c7f1...569

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En fantasi som svirrer fælt for tiden er rett og slett at kiropraktoren bare innkaller meg til en time uten at jeg har bedt om det. Jeg stiller opp som et spørsmålstegn, blir hentet inn på rommet, døren lukkes bak og jeg blir slengt direkte inn i veggen med tidenes mest intense kyss. Gjerne tilhørende klassikeren «jeg må bare ha deg»… Akkurat den siste skammer jeg meg litt for, den er litt for romantisk etter min smak egentlig 😅  denne innkallingen må veldig gjerne skje en gang eller to per uke også, tror ikke jeg noen blir lei han 😅

Anonymkode: 8da34...83f

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker ikke om jeg har skrevet i denne tråden før, men en fantasi som har gått igjen i det siste er at jeg onanerer i et rom der det er mange menn som står og ser på. En av dem er mannen min. Etter hvert blir alle så kåte at de begynner å åpne opp buksene og ta på seg selv, før de deretter begynner å runke. Noen av dem stønner. Jeg fortsetter å onanere og går over til å bruke en dildo på meg selv. Mannen min kommer bort og begynner å knulle meg i munnen før han tar meg vanlig, mens mennene som står rundt oss runker til de kommer.

Litt absurd, men en opphissende fantasi 🫣😁

Anonymkode: c6a4e...ef8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ligger på en metall seng (type gammeldags sykehus seng) med bøyler på siden der hendene mine er festet, rumpa på kanten med spredte bein, vidåpen og klar. En annen dame kliner med meg, slikker meg klar før hun roper inn "deltagerne", en gruppe attraktive menn (5-7 stk) i rommet. De kommer bort til meg, hender beføler hele kroppen min, den andre damen hjelper til med å suge/runke mennene før de, etter tur knuller meg bastant og kontant, spruter meg full. Den andre kvinnen beordres ned mellom lårene mine for å slikke meg ren, deretter kliner hun med meg mens neste mann tar meg. 

 

Copy fra et innlegg jeg hadde i en tilsvarende tråd :sjenert:

  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 hours ago, Tennplugg said:

Jeg ligger på en metall seng (type gammeldags sykehus seng) med bøyler på siden der hendene mine er festet, rumpa på kanten med spredte bein, vidåpen og klar. En annen dame kliner med meg, slikker meg klar før hun roper inn "deltagerne", en gruppe attraktive menn (5-7 stk) i rommet. De kommer bort til meg, hender beføler hele kroppen min, den andre damen hjelper til med å suge/runke mennene før de, etter tur knuller meg bastant og kontant, spruter meg full. Den andre kvinnen beordres ned mellom lårene mine for å slikke meg ren, deretter kliner hun med meg mens neste mann tar meg. 

 

Copy fra et innlegg jeg hadde i en tilsvarende tråd :sjenert:

Akkurat noe slikt jeg fantaserer om med min samboer 😊

Kanskje dere burde slått dere sammen 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så original men drømmer om at damen går på sine knær og tar sin tid for å gi meg verdens beste blowjob mens hun ser på meg i øyene :)

 

Anonymkode: 48430...2ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fantaserer ofte om at jeg ser far til min beste venninne når han onanerer. Jeg har aldri sett det, men for noen år siden var jeg på hytten deres og da så jeg ham en morgen tilfeldigvis naken i utedusjen (med ereksjon). Han la heldigvis ikke merke til meg for han holdt på å såpe inn håret.

Anonymkode: 29819...500

  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (På 24.5.2021 den 1.21):

Hei! 

Jeg er I et fast forhold og ofte når vi har sex fantaserer jeg om at han begjærer ei annen dame at han har rett og slett sex med ei annen. Dette ville jeg aldri ha tillatt eller akseptert i virkeligheten og det er faktisk akkurat det jeg er redd for- utroskap. 

Noen flere som tenner på slike fantasier ? 

Hvilke andre fantasier tenner dere på ? 

Anonymkode: ba19e...c56

Samme her. Aldri under sex, da fantaserer jeg ikke, men hvis jeg ordner meg selv handler fantasiene nesten alltid om at mannen min har sex med andre🙈

Anonymkode: 7b45c...5d6

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 24.5.2021 den 11.07):

Jeg er kvinne, tenner på å bli tatt røft av flere menn samtidig. Gangbang, DP, glory hole og diverse. Fantaserer som oftest om sex med tre menn samtidig, noen ganger er det politimenn, leger, brannmenn, piloter, menn i uniform generelt, haha. Når jeg har vært i forhold har jeg fantasert om mennene på arbeidsplassen til daværende type, at de knuller meg bak hans rygg. Jeg er fullstendig imot utroskap og kommer aldri til å være utro, men igjen, fantasi.. 

Anonymkode: 25aa6...42b

Det du sa ❤️ 

Anonymkode: 6e865...894

Lenke til kommentar
Del på andre sider

flere sexy damer, kler mer og mer av seg, bytter på å å sitte på meg og erter meg.  til slutt helt nakne, alle med fin dott på musa.

Endret av Dubidu
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...