AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #1 Skrevet 23. mai 2021 Jeg hadde en FWB en stund siden som jeg holdt på med i 2år siden, men vi gjorde det slutt da han fant seg en kjæreste. Vi hadde masse god sex og det hele funker helt perfekt da vi begge på tidspunktet ikke hadde noe ønske om å ha et romantisk forpliktet forhold, kun sex. Men da vi hadde sex så kom han ikke hver gang, selv om han hevdet å ha nyttet det. Han klarte ikke å komme ved penetrering, kun ved å runke, noe som tok 20-40min med runking før han endelig kom. Som sagt så hadde vi meget god sex og han va helt fantastisk i senga, men jeg syntes det va slitsom å «hjelpe» (berøring, posering, slikke nipler og baller) han komme over så lang tid. Fant senere ut at han som yngre gikk på en del antidepressive og andre meditering, da han sleit veldig psykisk, noe som kan ha påvirket hans evne til å komme ved penetrering. Noen som har opplevd noe slikt før? Anonymkode: c954f...d74
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #2 Skrevet 23. mai 2021 Ja, og det kom også av antidepressiva. Anonymkode: c7e79...02e 2
Serafin Skrevet 24. mai 2021 #3 Skrevet 24. mai 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg hadde en FWB en stund siden som jeg holdt på med i 2år siden, men vi gjorde det slutt da han fant seg en kjæreste. Vi hadde masse god sex og det hele funker helt perfekt da vi begge på tidspunktet ikke hadde noe ønske om å ha et romantisk forpliktet forhold, kun sex. Men da vi hadde sex så kom han ikke hver gang, selv om han hevdet å ha nyttet det. Han klarte ikke å komme ved penetrering, kun ved å runke, noe som tok 20-40min med runking før han endelig kom. Som sagt så hadde vi meget god sex og han va helt fantastisk i senga, men jeg syntes det va slitsom å «hjelpe» (berøring, posering, slikke nipler og baller) han komme over så lang tid. Fant senere ut at han som yngre gikk på en del antidepressive og andre meditering, da han sleit veldig psykisk, noe som kan ha påvirket hans evne til å komme ved penetrering. Noen som har opplevd noe slikt før? Anonymkode: c954f...d74 Antidepressiva har en lei bivirkning at det påvirker seksualiteten. Blant annet ereksjonen osv. Man må veie ulemper mot fordeler ved bruk av antidepressiva. Hva er viktigst, den psykiske helsa vs nedsatt libido osv 2
Katten.2.0 Skrevet 24. mai 2021 #4 Skrevet 24. mai 2021 Høres også ut som death grip. At han er vant med en type stimuli for å komme. Ila livet er det mange ganger jeg ikke har kommet under sex, av forskjellige årsaker, uten at sexen har vært dårlig av den grunn. Man kan ha god sex uten orgasme og dårlig sex med orgasme. 6
Gjest Alterego666 Skrevet 24. mai 2021 #5 Skrevet 24. mai 2021 Katten.2.0 skrev (4 timer siden): Høres også ut som death grip. At han er vant med en type stimuli for å komme. Ila livet er det mange ganger jeg ikke har kommet under sex, av forskjellige årsaker, uten at sexen har vært dårlig av den grunn. Man kan ha god sex uten orgasme og dårlig sex med orgasme. Jeg kan signere under dette. Mange ganger kan jeg holde klimaks tilbake for å forlenge et deilig samleie. Da kan det være vanskelig å komme tilbake til klimaks. Jeg har alltid vært slik, men det jar ikke hindret meg i å ha deilig sex. Jeg velger heller å tenke at det har forlenget mange deilige samleier.
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #6 Skrevet 24. mai 2021 Har vært "heldig" med mennene jeg har vært med, alle har fått orgasme/ejakulert under samleie. Kun ett unntak, og det var når en ex skulle prøve anti-depressiva. Første gang han ikke kom under sex, så han kutta den ut med en gang. Anonymkode: 226b3...057
Scoops Skrevet 24. mai 2021 #7 Skrevet 24. mai 2021 En av mine ekser kunne av og til slite med å komme,vi kunne ha kjappiser eller dra sexen ut i timesvis ,men noen ganger bare kom han ikke. Husker jeg slet litt med det,for jeg følte jo at det var meg det var noe galt med.Så prøvde jeg og snu tankegangen min,og det var jo ikke alltid jeg kom heller men jeg nøt jo sexen like mye uansett,så hvorfor skulle ikke han kunne gjøre det samme. Vet ikke om det var noe antidepressiva med i bildet der da,eller hva det kom av 1
Hr. Aktiv Skrevet 24. mai 2021 #8 Skrevet 24. mai 2021 Det hender fra tid til annen. Jeg nyter uansett og det som nevnt over her kan være ulike årsaker til at den uteblir. Bare ikke lag noe styr utav det. Jeg tenker ikke så mye på det. 3
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #9 Skrevet 24. mai 2021 Ja, jeg opplever det med han jeg treffer nå. Føler dessverre at jeg kommer litt til kort da han ikke kommer ved penetrering, min hånd eller min munn. Kun når han runker seg selv, og det tar lang tid. Under penetrering mister han og ereksjon til tider. Det er vanskelig å snakke om, vil ikke lage noe press/forventninger på han. Prøver å skru hjernen min over til at sex er mye mer enn penetrering, noe jeg egentlig aldri har tenkt at det er. Men synes det er litt vondt at han aldri kommer av meg.. Anonymkode: e758a...4b4 2
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #10 Skrevet 24. mai 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ja, jeg opplever det med han jeg treffer nå. Føler dessverre at jeg kommer litt til kort da han ikke kommer ved penetrering, min hånd eller min munn. Kun når han runker seg selv, og det tar lang tid. Under penetrering mister han og ereksjon til tider. Det er vanskelig å snakke om, vil ikke lage noe press/forventninger på han. Prøver å skru hjernen min over til at sex er mye mer enn penetrering, noe jeg egentlig aldri har tenkt at det er. Men synes det er litt vondt at han aldri kommer av meg.. Anonymkode: e758a...4b4 Har opplevd akkurat det samme med en mann jeg var sammen med i 2 år. Han kom aldri av noe annet enn å runke seg selv, og det gjorde han i enerom. Det var veldig ødeleggende for sexen og for hele forholdet. Prøvde mye forskjellig, men endte alltid opp med at han selv måtte runke for å komme i mål. Han er den eneste mannen jeg har vært sammen med som har hatt det sånn da. Anonymkode: fc3a4...ba6
sicario Skrevet 24. mai 2021 #11 Skrevet 24. mai 2021 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Jeg hadde en FWB en stund siden som jeg holdt på med i 2år siden, men vi gjorde det slutt da han fant seg en kjæreste. Vi hadde masse god sex og det hele funker helt perfekt da vi begge på tidspunktet ikke hadde noe ønske om å ha et romantisk forpliktet forhold, kun sex. Men da vi hadde sex så kom han ikke hver gang, selv om han hevdet å ha nyttet det. Han klarte ikke å komme ved penetrering, kun ved å runke, noe som tok 20-40min med runking før han endelig kom. Som sagt så hadde vi meget god sex og han va helt fantastisk i senga, men jeg syntes det va slitsom å «hjelpe» (berøring, posering, slikke nipler og baller) han komme over så lang tid. Fant senere ut at han som yngre gikk på en del antidepressive og andre meditering, da han sleit veldig psykisk, noe som kan ha påvirket hans evne til å komme ved penetrering. Noen som har opplevd noe slikt før? Anonymkode: c954f...d74 Vanlig med bruk av SSRI. har hatt sex mange ganger uten å komme. Er ikke hver gang «å komme» er noe mål for meg når jeg har sex. Jeg er drevet av partners nytelse langt mer en min egen. Om jeg kommer av en kjapp runk før jeg sovner eller av samleie spiller ingen rolle for meg. langt viktigere for meg at partneren min kommer. For henne er det en viktig del av sex, for meg er det ikke det. 1
sicario Skrevet 24. mai 2021 #12 Skrevet 24. mai 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Har opplevd akkurat det samme med en mann jeg var sammen med i 2 år. Han kom aldri av noe annet enn å runke seg selv, og det gjorde han i enerom. Det var veldig ødeleggende for sexen og for hele forholdet. Prøvde mye forskjellig, men endte alltid opp med at han selv måtte runke for å komme i mål. Han er den eneste mannen jeg har vært sammen med som har hatt det sånn da. Anonymkode: fc3a4...ba6 Skjønner ikke hvorfor det var ødeleggende? Om ikke han sin orgasme var viktig for at du skulle ha utbytte av sex da? 2
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #13 Skrevet 24. mai 2021 sicario skrev (10 minutter siden): Skjønner ikke hvorfor det var ødeleggende? Om ikke han sin orgasme var viktig for at du skulle ha utbytte av sex da? Jeg var og med en som kun kunne få orgasme av å runke med svært hardt grep rundt penis. Og ikke vil gjøre det sammen med meg, kun alene. Det var veldig ødeleggende for oss når det var sånn hver gang. En partner må ikke komme hver gang, men når det aldri skjer er det ikke greit for meg. Anonymkode: 54cdf...fea 3
sicario Skrevet 24. mai 2021 #14 Skrevet 24. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg var og med en som kun kunne få orgasme av å runke med svært hardt grep rundt penis. Og ikke vil gjøre det sammen med meg, kun alene. Det var veldig ødeleggende for oss når det var sånn hver gang. En partner må ikke komme hver gang, men når det aldri skjer er det ikke greit for meg. Anonymkode: 54cdf...fea Joa, ser den. Merkelig å ikke ville gjøre sammen med/ekskludere deg.
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #15 Skrevet 24. mai 2021 Ja, eksmannen min var slik. Og det ble fryktelig slitsomt i lengden. Jeg følte meg til slutt ikke attraktiv, og alt som hadde med sex å gjøre ble masete og et press. Bare det at vi klarte å få et barn var en massiv jobb i seg selv...🙈 Jeg endte opp med å bli skikkelig usikker, og tenkte for mye på om det var meg det var noe galt med, og om jeg ikke var bra nok. Hadde aldri orket det i et forhold en gang til. Anonymkode: 07e99...aac 2
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #16 Skrevet 24. mai 2021 Jada, og fremdeles vet ikke den jevne fastlege noe om post ssri seksuell dysfunksjon, men deler ut piller som drops. "jaså du sliter med libido, følelsesløs penis, og forsinket utløsning?, ingen fare, det blir jo bedre når du slutter på pillene". Og hva hvis ikke? Mange går til legen med en liten livskrise, og kommer ut med en større, etter å ha fått ødelagt sex og samliv for resten av livet. Det europeiske legemiddelverket tok dette inn som en kjent bivirkning først i 2019, men du skal lete med lupe for å finne noe i pakningsvedleggene. Anonymkode: e833e...2ac 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #17 Skrevet 24. mai 2021 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Jada, og fremdeles vet ikke den jevne fastlege noe om post ssri seksuell dysfunksjon, men deler ut piller som drops. "jaså du sliter med libido, følelsesløs penis, og forsinket utløsning?, ingen fare, det blir jo bedre når du slutter på pillene". Og hva hvis ikke? Mange går til legen med en liten livskrise, og kommer ut med en større, etter å ha fått ødelagt sex og samliv for resten av livet. Det europeiske legemiddelverket tok dette inn som en kjent bivirkning først i 2019, men du skal lete med lupe for å finne noe i pakningsvedleggene. Anonymkode: e833e...2ac Så dette er en bivirkning som kan henge etter man har sluttet på den type medisin? Anonymkode: e758a...4b4
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #18 Skrevet 24. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Så dette er en bivirkning som kan henge etter man har sluttet på den type medisin? Anonymkode: e758a...4b4 Ja, desverre. Jeg kan ikke si en prosentandel, men det begynner å bli et velkjent problem. Noen blir bedre med årene, men det kan også forverre seg. Å sette ungdom på ssri, er en veldig risikabel greie. Det er ikke sikkert de vil få oppleve et normalt seksualliv, og vil streve med å etablere langvarige forhold. Det må selvsagt veies opp mot psykisk helse i øyeblikket, men kan fort gi mer depresjon og selvmordstanker på lang sikt. Anonymkode: e833e...2ac
Bamseklemmer Skrevet 24. mai 2021 #19 Skrevet 24. mai 2021 (endret) Alterego666 skrev (14 timer siden): Jeg kan signere under dette. Mange ganger kan jeg holde klimaks tilbake for å forlenge et deilig samleie. Da kan det være vanskelig å komme tilbake til klimaks. Jeg har alltid vært slik, men det jar ikke hindret meg i å ha deilig sex. Jeg velger heller å tenke at det har forlenget mange deilige samleier. Ja, det har skjedd meg også flere ganger før i tiden... men da har jeg feilvurdert nytelsen og trakk meg ut litt for sent. En sånn "No point return", altså avbrutt utløsning... utløsningen kom med et par støt og stoppet opp. Ventet jeg for lenge med å ha den inn igjen, kunne det ta veldig lang tid. Men som du sier, det blir jo til hennes fordel som kan nyte sexen med uavbrutt knulling... For min del har jeg det deilig, for hennes himmelske lyder i stønn og høy pusting holder ereksjonen min steinhard😉 Når det gjelder depresjon og psykiske plager klarer ikke hjernen å fokusere på nytelse, den jobber i høygir med å motså negativ tankevirksomhet. Det er derfor vi opplever best sex med avslapning og trygghet, altså minst mulig støy som hindrer oss til å få ereksjon og orgasme... Men, jeg har faktisk pratet med ei som hadde psykiske plager, hun onanerte 4-5 ganger daglig med mange orgasmer... Det fungerte fint for henne for hun brukte det som medisin. Ikke så rart siden orgasmen er et utløp for lykkerussenteret i hjernen, hun gikk ikke på medisin... Endret 24. mai 2021 av Bamseklemmer
Hr. Aktiv Skrevet 24. mai 2021 #20 Skrevet 24. mai 2021 Jeg ser det finnes masse overfladiske damer. Damer som ikke har realitetssans. Får ikke mannen orgasme så er han ikke verdt meg liksom. Det leses sider opp og sider ned om at damer sliter med å få orgasme. Damer faker orgasmer. Dette skal da være helt greit mens mannen kan ikke ha problemer med det. Ikke skal han bare være en superelsker, men han må komme hver gang og da mens han penetrerer henne på den rosa skyen der hennes store drømmer befinner seg. Ja jøss for en realitetssans og hvilke partneremner dere er. 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå