Gå til innhold

Hvor mange i bursdag?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Om man ikke inviterer alle guttene i klassen i bursdag, hvor stor eller liten bør da gruppen være for å ikke skape splid? Kan man invitere halvparten?

Anonymkode: e5b31...0e2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva hvis alle inviterer halvparten, og det er alltid én som ikke blir invitert?

Anonymkode: b9a57...3bc

AnonymBruker
Skrevet

Her har det vært, meg bekjent, to bursdager i korona tid. To stykker inviterte ca halvparten i hver sin bursdag. Ble litt sånn hver sin halvdel av klassen. Vår datter ble ikke bedt i noen. Hun er relativt ny i klassen, så er ikke med i noen klikk. Så hurra for alle foreldre som følger med. 

Skal dere be så sørg for at ingen utelates. 

Anonymkode: 340f9...cd4

AnonymBruker
Skrevet

Min datter hadde bursdag i april. Hun pleier å feire sammen med en av sine beste venninner som fyller år tre dager etter. Det gjorde de i år og, men de inviterte bare to jenter. De er en gjeng på 4, og da ble det enkelt og greit slik. Det var en veldig personlig og fin bursdag.

Anonymkode: 36d19...3df

AnonymBruker
Skrevet

Så mange du vil ha..

Anonymkode: 7d38e...5f1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Min datter hadde bursdag i april. Hun pleier å feire sammen med en av sine beste venninner som fyller år tre dager etter. Det gjorde de i år og, men de inviterte bare to jenter. De er en gjeng på 4, og da ble det enkelt og greit slik. Det var en veldig personlig og fin bursdag.

Jeg skjønner ikke. Var de 3 i bursdagen eller 2? Var det 1 som var utelatt eller 2 (du sier de er 4 i vennegjengen)

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg skjønner ikke. Var de 3 i bursdagen eller 2? Var det 1 som var utelatt eller 2 (du sier de er 4 i vennegjengen)

De er 4 i vennegjengen. To av de feiret sammen og inviterte de to andre. Forstod du det nå?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...