AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #1 Skrevet 23. mai 2021 Jeg har møtt en fyr et par ganger, som jeg begynner å like litt. Første gang vi møttes var på kafé, og resten av gangene hjemme hos meg eller han. Sånn 5 ganger ca. Jeg har litt lyst til å be han på en form for date, men hva er innafor nå? Jeg har aldri hatt type, så jeg er skikkelig dårlig på sånne her ting. Null erfaring. Skal jeg be han på middag hjemme hos meg? Eller middag ute? Eller noe «opplevelse»? Hva evt? Vil ikke være for mye eller for lite - så sykt usikker på hva jeg gjør nå🙈 Anonymkode: c6b05...058
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #2 Skrevet 23. mai 2021 Middag hos deg er en bra date. Middag ute er også fint- noe uformelt, pizza og øl f.eks. Eller det kan være en gåtur og hjem å steke vafler etterpå f.eks. Museum, om dere er til den slags. Om fint vær, ta mat & drikke i en park. Personlig skal jeg på en 10K løpedate i morgen 🙂 Anonymkode: f195d...908
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #3 Skrevet 24. mai 2021 Mario Kart og frozen margaritas. Anonymkode: 11de5...9a1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #4 Skrevet 24. mai 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Mario Kart og frozen margaritas. Anonymkode: 11de5...9a1 Åh den likte jeg! Anonymkode: c6b05...058
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå