AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #1 Skrevet 23. mai 2021 Er venn med en person på fb. Nå har hun slettet meg? Hun er hverfall borte.. når jeg går inn på profilen hennes, så står det «legg til som venn» men den er bare svak.. når jeg trykker på så skjer det ingenting.. spurte henne om hun hadde slettet meg, og hun nektet.. hun må jo ha gjort det siden jeg ikke kan trykke på legg til? aldri sett den funksjonen at en kan blokke folk fra å legge til Anonymkode: 22580...3c9
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #2 Skrevet 23. mai 2021 Hun sletta deg kanskje pga litt manglende sosiale antenner da. Anonymkode: 11626...35a 7
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #3 Skrevet 23. mai 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hun sletta deg kanskje pga litt manglende sosiale antenner da. Anonymkode: 11626...35a Spørsmålet er om hun HAR slettet meg eller ei? Når jeg ikke kan trykke på legg til liksom.. Anonymkode: 22580...3c9
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #4 Skrevet 23. mai 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hun sletta deg kanskje pga litt manglende sosiale antenner da. Anonymkode: 11626...35a Grunnen er irrelevant, spørsmålet er om hun har gjort det eller ei? Anonymkode: 22580...3c9
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #5 Skrevet 23. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Spørsmålet er om hun HAR slettet meg eller ei? Når jeg ikke kan trykke på legg til liksom.. Anonymkode: 22580...3c9 Trur du er både slettet og blokket. Anonymkode: ba52e...afe 2
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #6 Skrevet 23. mai 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Trur du er både slettet og blokket. Anonymkode: ba52e...afe Jeg får opp vedkommende når jeg søker på henne, og kan se veggen. Det ser du ikke om du er blokkert. Men jeg kan ikke legge til som venn.. hvordan fungerer den funksjonen? Anonymkode: 22580...3c9
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #7 Skrevet 23. mai 2021 Opplevd det samme mange ganger og også andre med meg. Tror bare det er en feil på Facebook. Fikk ikke lagt til en ny kollega forrige uke pga dette. Vet at personen ikke har blokkert meg eller noe for vi hadde ikke møttes før. Anonymkode: 14e9b...b6a 2
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #8 Skrevet 23. mai 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Opplevd det samme mange ganger og også andre med meg. Tror bare det er en feil på Facebook. Fikk ikke lagt til en ny kollega forrige uke pga dette. Vet at personen ikke har blokkert meg eller noe for vi hadde ikke møttes før. Anonymkode: 14e9b...b6a Når jeg søker på vennelisten min er hun borte, og jeg er borte fra hennes.. ikke kan jeg legge henne til heller.. Anonymkode: 22580...3c9
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #9 Skrevet 23. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Når jeg søker på vennelisten min er hun borte, og jeg er borte fra hennes.. ikke kan jeg legge henne til heller.. Anonymkode: 22580...3c9 Da er du nok slettet, dessverre, så lenge dere ikke er på hverandres liste. Er dere venner, så hadde det stått tydelig der i stedet for en "Legg til venn" knapp. Usikker på hvorfor du ikke kan legge til, kanskje det er en slags "karantene" tid på det. Husker før for en del år siden i hvert fall om du slettet en venneforespørsel du hadde fått, så kunne ikke vedkommende prøve å legge deg til igjen før 1 år var gått eller noe? Mulig noe sånt? Anonymkode: bc623...cd6 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #10 Skrevet 23. mai 2021 Spiller det virkelig noen rolle? Få deg et luv, så slipper du å leve livet ditt gjennom SM. Anonymkode: 03b63...ca1 2
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #11 Skrevet 23. mai 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Da er du nok slettet, dessverre, så lenge dere ikke er på hverandres liste. Er dere venner, så hadde det stått tydelig der i stedet for en "Legg til venn" knapp. Usikker på hvorfor du ikke kan legge til, kanskje det er en slags "karantene" tid på det. Husker før for en del år siden i hvert fall om du slettet en venneforespørsel du hadde fått, så kunne ikke vedkommende prøve å legge deg til igjen før 1 år var gått eller noe? Mulig noe sånt? Anonymkode: bc623...cd6 Jeg kan se hun la ut noe for 7 timer siden Anonymkode: 22580...3c9
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #12 Skrevet 23. mai 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg kan se hun la ut noe for 7 timer siden Anonymkode: 22580...3c9 Hvis du er inne på selve profilen, så kan det være fordi den er veldig åpen, eller at innlegget har den innstillingen at det kan sees av verden/venners venner osv. Kommer det opp i feeden din slik som resten av vennene dine sine innlegg så har jeg ikke svar. Anonymkode: bc623...cd6 2
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #13 Skrevet 23. mai 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hvis du er inne på selve profilen, så kan det være fordi den er veldig åpen, eller at innlegget har den innstillingen at det kan sees av verden/venners venner osv. Kommer det opp i feeden din slik som resten av vennene dine sine innlegg så har jeg ikke svar. Anonymkode: bc623...cd6 Nei, kommer ikke opp i feeden.. kan man se om en er blitt slettet fra snap? Anonymkode: 22580...3c9
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #14 Skrevet 23. mai 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Nei, kommer ikke opp i feeden.. kan man se om en er blitt slettet fra snap? Anonymkode: 22580...3c9 Da er profilen hennes åpen generelt eller innlegget kan sees av alle. Hvis man sender en snap og sendt ikonet er grått, så betyr det mest sannsynlig at du er slettet/blokkert. Søk opp "snapchat gray icon pending" på Google så ser du bilde av hva jeg mener. Anonymkode: bc623...cd6 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #15 Skrevet 23. mai 2021 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Da er profilen hennes åpen generelt eller innlegget kan sees av alle. Hvis man sender en snap og sendt ikonet er grått, så betyr det mest sannsynlig at du er slettet/blokkert. Søk opp "snapchat gray icon pending" på Google så ser du bilde av hva jeg mener. Anonymkode: bc623...cd6 Prøvde sende et bilde, så åpnet hun meldingen.. etterpå står det bare «ventet» da har hun slettet meg etter å ha åpnet meldingen? Anonymkode: 22580...3c9
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #16 Skrevet 23. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Prøvde sende et bilde, så åpnet hun meldingen.. etterpå står det bare «ventet» da har hun slettet meg etter å ha åpnet meldingen? Anonymkode: 22580...3c9 Altså hallo er du en crazy stalker eller hva? Slutt nå, du er slettet. Anonymkode: 0881e...1d2 10
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #17 Skrevet 23. mai 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Altså hallo er du en crazy stalker eller hva? Slutt nå, du er slettet. Anonymkode: 0881e...1d2 Det er et nært familiemedlem Anonymkode: 22580...3c9
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #18 Skrevet 23. mai 2021 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Prøvde sende et bilde, så åpnet hun meldingen.. etterpå står det bare «ventet» da har hun slettet meg etter å ha åpnet meldingen? Anonymkode: 22580...3c9 Har du sendt en ny etter dette? Står det grå "venter" ennå så ja, mest sannsynlig. Anonymkode: bc623...cd6
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #19 Skrevet 24. mai 2021 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Har du sendt en ny etter dette? Står det grå "venter" ennå så ja, mest sannsynlig. Anonymkode: bc623...cd6 Nei, sendte ikke noe etter det. Hun åpnet meldingen, og etter på sto det 1 min og 3 min og plutselig ble det venter i grå. Anonymkode: 22580...3c9
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #20 Skrevet 24. mai 2021 Du har nok blitt slettet. Har hendt meg også flere ganger. Det er sikkert vanlig å slette folk på fb, men jeg kjenner alltid et stikk selv. Særlig når jeg tror vi er gode venner. Som kan prate fint sammen når vi ses osv. og det finnes jo så mange andre alternativ fremfor å slette. Feks gjøre veggen mindre synlig for utvalgte osv osv. Jeg har bare spurt forsiktig en gang en fb venn (kollega) om vi ikke var venner på fb lengre. Sa lattermildt til henne ‘har du slettet meg på Facebook ?! Også hun blånektet..Er vel enklere det enn å måtte være ærlig å si hun ikke liker meg så godt...at hun vil ha meg på Facebook? Folk bruker nok fb litt forskjellig. Uansett føler jeg med deg. Særlig om det er et familiemedlem. Da er det ikke like lett å ignorere. Ikke minst lettere å tenke du har gjort eller sagt noe galt. Kanskje du kan spørre henne rett ut? At det ser ut som på facebooken din at hun har slettet deg. Og at om det ikke er en misforståelse, så vil du gjerne vite det om dere har noe uoppklart eller det er noe du har sagt eller gjort som har opprørt henne. Og at du såfall er lei for det? Bare du kan vite om det kanskje kan være en grunn til slettingen. Men om du ikke aner hva det kan være...ville ihvertfall jeg selv likt å visst det. Ihvertfall om det var et nært familiemedlem. Anonymkode: 77e68...29e 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå