Gå til innhold

Daten tok telefon mens han satt på do

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Og vi snakka flere minutter før han liksom anstrenger seg og jeg kobler hvorfor det er sånn ekko.. jeg spør "er du på do?" 

"Ja"

"Du, det hasta ikke altså, vi kan snakkes senere! Hade!"

"Det går bra bare snakk du"

Fy faen å turn off... er det bare meg eller er det ekkelt?

Anonymkode: fe28e...e23

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

🤣🤣🤣

Anonymkode: bf884...28e

• Liker 7
Gjest Robin666
Skrevet

Det er da ikke ekkelt å bæsje. 

AnonymBruker
Skrevet

Herregud, skjerp deg. Spiller vel ingen rolle hvor han satt, menn kan jo sitte på do i timesvis. 

Anonymkode: d0bcd...5df

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Oj du virker fisefin. 

Anonymkode: 92122...0e7

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Og vi snakka flere minutter før han liksom anstrenger seg og jeg kobler hvorfor det er sånn ekko.. jeg spør "er du på do?" 

"Ja"

Dump fyren. Han fortjener bedre. 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Det er lite jeg synes er ekkelt med mannen min, men hvis han tar telefonen mens han driter, DET ER UGREIT 🙃

Anonymkode: 1f911...c67

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Hva er problemet? Så lenge du ikke hører veldig høye lyder av det som er på vei ut gjør det jo ingen verdens ting! Jeg satt på do når telefonen ringte, det var en som ville ha meg inn på jobbintervju og jeg pratet med henne mens jeg satt der. Mulig hun hørte at det var litt ekko, men hun hørte ingen kroppslyder siden jeg holdt igjen mens vi pratet.

Anonymkode: 1418c...51f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Vel jeg skjønte at han satt og pressa ut skiten mens vi snakka.... hva faen skal jeg si da, hvordan går det, bæsjer du greit?

• Liker 2
Gjest TheCatLady
Skrevet

Så alle synes det er ok å ta telefonen mens man sitter og bæsjer? 

Jeg er sikkert fisefin siden jeg kanskje ville ventet til jeg var ferdig med å bæsje før jeg snakket med daten eller egentlig hvem som helst. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville ikke brydd meg om mannen min gjorde dette. Men en date? Nei takk. Jeg ville hatt for få minner sammen med ham, til å ikke huske dette ene minnet altfor godt. Det er også en privat ting i mine øyne. Jeg ville ikke vært på det private nivået med en date.

Anonymkode: e880d...f47

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Turn-off nei, det viser at han er skikkelig interessert i deg og vil åpenbart prate med deg når som helst! Hadde ikke syntes det var ekkelt nei, faktisk heller litt søtt, dotiden for menn er ofte hellig så at han til og med bruker den tiden på meg er ganske fint syns jeg:P 

Anonymkode: b59a6...994

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

"Ja"

Hadde han ikke tatt telefonen så hadde overskriften på innlegget ditt vært: "vil han ikke snakke med meg lenger, buhuu".

KG-damer ass...

Anonymkode: 072dc...a90

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

😗🙉😳🤨

Nei... Mitt lengste forhold varte over 10 år og ikke engang da gjorde vi slikt. Han fikk pent unnskylde seg når han av og til slapp en promp, ikke gikk jeg inn om han var på badet o.l. Jeg HAR tatt med mobil på toalettet mange ganger men ikke f om jeg ville innrømmet det rl eller TATT telefonen, uansett hvem som ringte 😅

Anonymkode: 118ac...871

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Hadde han ikke tatt telefonen så hadde overskriften på innlegget ditt vært: "vil han ikke snakke med meg lenger, buhuu".

KG-damer ass...

Anonymkode: 072dc...a90

Hadde ikke vært noen overskrift med mindre han ikke hadde tatt den på 3 dager. 

Som flere her nevner, han er daten min, vet ikke om jeg hadde følt det annerledes om han var mannen min, ikke akkurat tenkt tanken, men jeg vil ikke se for meg han sitte og trykke ut drit under samtalene våre! Dritredd for å ringe ham nå eller at han ringer meg, fra tronen......

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ikke brydd meg om daten min driter, hadde bare synes det er morsomt. men det jeg derimot hadde tenkt mye på er: er den mobilen ren egentlig og håper han vasker både mobil og hender nøye etterpå

Anonymkode: 96af8...657

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Vel jeg skjønte at han satt og pressa ut skiten mens vi snakka.... hva faen skal jeg si da, hvordan går det, bæsjer du greit?

😂😂😂

Anonymkode: 1a02d...41c

AnonymBruker
Skrevet

Det er helt unødvendig å lage en tråd om dette.

Anonymkode: d6cb8...583

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Om mannen min hadde tatt telefonen mens han dreit så hadde jeg bare ledd. 😂

Anonymkode: b22a2...556

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...