Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har prøvd tinder, men uten hell. Ellers har jeg en grei deltidsjobb, studerer og er med venner i fritida. Men jeg mangler nærhet, sex, kos og noen jeg kan "connecte" med. Jeg er generelt veldig lett å snakke med og har alltid hatt draget på å videreføre samtaler. Men det virker som jenter fortsatt ikke er interessert i meg. Jeg ser at kompisene mine får damer av og til og det skjærer meg da jeg selv skulle ønske jeg kunne få ei fast dame. Har dere noe tips til hvor og hvordan jeg bør sjekke opp damer framover kanskje? Jeg synes selv jeg er ok på å sjekke opp ei som jeg liker på en fest f.eks, men alltid jeg som må ta initiativ for å møte dem etter å ha avtalt på snapchat f.eks, men da bare mister de interessen eller kommer opp med unnskyldninger.  Vil heller ikke være desperat når det gjelder slikt men da blir det ikke noe av det.

Anonymkode: 54020...c05

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil anbefale deg Sør-østasia. De går mye raskere der, og mye bedre enn norske jenter.

Anonymkode: 70ce4...ccd

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Blir bedre når du blir eldre, så bare å slappe av.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Tradisjonellt har vel studietida vært en sikker kjærestearena. Du kan håpe det blir mer fellesaktivitet til høsten. Sørg for å være med i diverse foreninger og organisert aktivitet. Du får også mer positiv oppmerksomhet av å være en av de som organiserer. 

Du er for ung til å få panikk, de fleste ender opp med en norsk kjæreste, på normalt vis. Men det er dessverre noen som kan velge, og noen som ender opp med å måtte gjøre det beste ut av det, sammen med hun som heller ikke hadde all verdens muligheter.  Om du får et godt liv, avhenger hele tiden av hvor flink du er til å justere dine forventninger.  Far 52

Anonymkode: 5ef70...2bf

AnonymBruker
Skrevet

Du er iallefall for ung til å få panikk selv om jeg skjønner du ønsker kjæreste.

Normalen er jo ikke at man liker alle. Du sier du er grei på dette med sjekking, men er du virkelig interessert i alle du flørter litt med?

Hva med å snu tankegangen til å tenke at du gir mer energi når du faktisk treffer ei du er godt kompatibel med? 

Anonymkode: 1ce99...6b5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du er for ung og umoden til å bekymre deg om du får deg en kjæreste. Mange menn blir ikke attraktive før de er i 30 årene.

Anonymkode: 3d231...469

• Liker 1
Skrevet

Mine generelle tips:

1) Ta initiativ! Ta gjerne konkret initiativ, ikke bare send meldinger som hele tiden pusher aktivitet eller tidspunkt over på henne. Initiativ kan også bare være det å komme i snakk.

2) Øv på å flørte! Tenk at hver gang du tar initiativ eller flørter, så øver du. Småsnakk med fremmede og vær hyggelig. Øyekontakt, smil, interesse for den andre og humor kan brukes i alle situasjoner. 

3) Finn ut hva du liker og er god på. Mange blir tiltrukket av engasjement. Det gir deg også en selvsikkerhet.

4) Unngå dårlig ånde og dusj etter du har trent. Om du føler deg usikker på klær, gå for noe enkelt. T-skjorte og jeans er supert.

5) Oppsøk miljøer med mange kvinner i aldergruppen du ser etter. Kanskje det er noe å ta deltidsstudier? Her er statistikk over hvor det er flest kvinner: https://studenttorget.no/index.php?show=22&expand=22,3796&artikkelid=16089

Ellers har folk ulike preferanser. Noen vil ha sex med én gang, noen vil vente i flere måneder. Noen liker litt ville gutter, andre de rolige og trygge. Noen kommer til å like deg, noen kommer ikke til å like deg. Jeg forstår at du vil ha kjæreste NÅ, men du har masse tid. Det er ikke alltid det hjelper å bare senke standarden for å finne noen fort heller, tror kanskje det hjelper mer for kvinner? Pene og mindre pene kvinner vil generelt ha det samme og er ikke særlig forskjellige. 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Har du hatt kjæreste før?

Når i forløpet pleier de å miste interessen? 

Anonymkode: 39828...48e

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 23.5.2021 den 23.20):

Blir bedre når du blir eldre, så bare å slappe av.

Men det er når man er ung det frister mest. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 24.5.2021 den 14.06):

Du er for ung og umoden til å bekymre deg om du får deg en kjæreste. Mange menn blir ikke attraktive før de er i 30 årene.

Mager trøst. For det første er det lenge å vente, og for det andre er det ikke nødvendigvis lett å få napp hos damer på rundt 20 når man selv er 30, hvis han vil treffe unge damer før han blir for gammel.

AnonymBruker
Skrevet

Bare vær deg selv. Om du er snill så møter du en jente en dag. 🙂

Anonymkode: 0dd0d...7e4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Vil du gi samme råd til en jobbsøker? Å være seg selv, er bra,  men unge mennesker skal være i utvikling, og på let etter seg selv. Å møte noen det klaffer med krever faktisk litt innsats. Jeg var bare passasjer i mitt eget liv, og møtte ingen før jeg ble 28. Ikke passet vi spesielt bra heller, men man kommer til et stadie der man godtar litt mer enn bra er. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
15 hours ago, AnonymBruker said:

Vil du gi samme råd til en jobbsøker? Å være seg selv, er bra,  men unge mennesker skal være i utvikling, og på let etter seg selv. Å møte noen det klaffer med krever faktisk litt innsats. Jeg var bare passasjer i mitt eget liv, og møtte ingen før jeg ble 28. Ikke passet vi spesielt bra heller, men man kommer til et stadie der man godtar litt mer enn bra er. 

Jeg tror det er noen der ute for alle. For noen tar det bare litt lengre tid å finne han eller henne. Om du ikke viser hvem du er, hvordan skal den andre se at du er perfekt for dem?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 24.5.2021 den 13.20):

Tradisjonellt har vel studietida vært en sikker kjærestearena. Du kan håpe det blir mer fellesaktivitet til høsten. Sørg for å være med i diverse foreninger og organisert aktivitet. Du får også mer positiv oppmerksomhet av å være en av de som organiserer. 

Du er for ung til å få panikk, de fleste ender opp med en norsk kjæreste, på normalt vis. Men det er dessverre noen som kan velge, og noen som ender opp med å måtte gjøre det beste ut av det, sammen med hun som heller ikke hadde all verdens muligheter.  Om du får et godt liv, avhenger hele tiden av hvor flink du er til å justere dine forventninger.  Far 52

Ærlig talt, hva er galt med å "ende opp" med utenlandsk kjæreste? Er min fremtidige kjæreste en taper i dine øyner om han faller for meg som har utenlandsk bakgrunn? 

Anonymkode: 7b633...bd9

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 25.5.2021 den 22.11):

Never works. Her er jeg 30+ år. Å være snill hjelper definitivt ikke. Cue obligatoriske nice guy kommentarer fra bitre damer som ikke får drømmemannen. 

Anonymkode: 5079a...b26

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 23.5.2021 den 23.06):

Har prøvd tinder, men uten hell. Ellers har jeg en grei deltidsjobb, studerer og er med venner i fritida. Men jeg mangler nærhet, sex, kos og noen jeg kan "connecte" med. Jeg er generelt veldig lett å snakke med og har alltid hatt draget på å videreføre samtaler. Men det virker som jenter fortsatt ikke er interessert i meg. Jeg ser at kompisene mine får damer av og til og det skjærer meg da jeg selv skulle ønske jeg kunne få ei fast dame. Har dere noe tips til hvor og hvordan jeg bør sjekke opp damer framover kanskje? Jeg synes selv jeg er ok på å sjekke opp ei som jeg liker på en fest f.eks, men alltid jeg som må ta initiativ for å møte dem etter å ha avtalt på snapchat f.eks, men da bare mister de interessen eller kommer opp med unnskyldninger.  Vil heller ikke være desperat når det gjelder slikt men da blir det ikke noe av det.

Du bortkaster tiden din, prøv heller en dame fra orienten. Eller fra andre kulturer der femininitet fremdeles er en foretrukket egenskap, blant kvinner.  Har fått mye napp utenfor norden, men her i norden er statistikken forholdsvis laber. Lykke til

Anonymkode: fb56f...aef

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 24.5.2021 den 14.06):

Anbefaler du TS  virkelig å avstå fra det mest essensielle samholdet, vi mennesker  kan oppleve, i 30år???

Anonymkode: fb56f...aef

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Ærlig talt, hva er galt med å "ende opp" med utenlandsk kjæreste? Er min fremtidige kjæreste en taper i dine øyner om han faller for meg som har utenlandsk bakgrunn? 

Anonymkode: 7b633...bd9

Ærlig talt,  hva med å skjønne kontekst?  Hun kan ha hvilken bakgrunn hun vil for meg. Poenget er at han kan finne noen i hjemlandet, uten å måtte reise jorda rundt, og "importere" en partner, med alle de problemer det medfører. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Slapp av! Nå kommer sommeren, og det blir lettere å møte noen 😊

Kom deg i parken og på stranda med gutta, vær åpen og imøtekommende. Plutselig treffer du noen! 

Anonymkode: bfaea...95f

AnonymBruker
Skrevet
norw skrev (På 25.5.2021 den 20.52):

Mager trøst. For det første er det lenge å vente, og for det andre er det ikke nødvendigvis lett å få napp hos damer på rundt 20 når man selv er 30, hvis han vil treffe unge damer før han blir for gammel.

Nei det er ikke vanskelig for en mann å få yngre partner om han er intelligent. Se deg om det er mange menn med unge partnere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...