Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen som blør når de har el? 
jeg hadde litt blod da jeg var på toa i dag tidlig, men så helt lyst rødt ut .. er det noe som kommer etter el?

Jeg har prøvd å bli gravid en stund og gått på dobbel letrozol kur over lenger tid.. men har akkurat pause mnd nå så ikke tatt el tester eller noe..  ble plutselig så usikker her

Anonymkode: 715eb...e92

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Er det noen som blør når de har el? 
jeg hadde litt blod da jeg var på toa i dag tidlig, men så helt lyst rødt ut .. er det noe som kommer etter el?

Jeg har prøvd å bli gravid en stund og gått på dobbel letrozol kur over lenger tid.. men har akkurat pause mnd nå så ikke tatt el tester eller noe..  ble plutselig så usikker her

Anonymkode: 715eb...e92

Ja, har opplevd det. Har hørt at det kan bety at du har en kraftig el, men jeg skal ikke si noe sikkert!

Anonymkode: 2b757...88f

AnonymBruker
Skrevet

Jeg blør vanligvis ikke i forbindelse med eggløsning, men har hatt litt lyst blod rundt 2-5 dager etter eggløsning noen få ganger. Vi prøvde lenge, og det var en periode hvor jeg hadde litt blod 5 dager etter eggløsning flere sykluser på rad. Jeg vet ikke hvorfor, og det gikk over igjen. 

Anonymkode: c1dd2...ddf

AnonymBruker
Skrevet

Jeg blør (spotter) under EL. Kan vare 4-5 dager. Vet ikke hvorfor, tror noen bare gjør det.. Har hvertfall lest at det kan være vanlig. 

Anonymkode: 61c76...d13

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...