Gå til innhold

Flere enn meg som synes vepsebol er utrolig gode?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg spiser egentlig for mange av disse men klarer ikke å slutte for at de er så gode 😊 går minimum 1 pakke om dagen og ofte opp mot 5 pakker, altså fra 6-30 pr døgn. Det beste som noen gang er laget. 

Flere som digger de? 😊

Anonymkode: 6af89...4c1

• Liker 4
Gjest Tamsi
Skrevet

Jeg liker dem, men spiser jeg et eneste så raspes tunga mi bort. Munnen min tåler dem skikkelig dårlig. 

Skrevet
Tamsi skrev (Akkurat nå):

Jeg liker dem, men spiser jeg et eneste så raspes tunga mi bort. Munnen min tåler dem skikkelig dårlig. 

Samme her. De gangene jeg spiser dem så skraper jeg bevisst tungetippen på de. Samme med krone-is. Dypper alltid tungen i den røde flekken midt oppå for å kjenne den sviende smerten. :ninja:

AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg elsker dem 😍

Anonymkode: b82a5...bc0

Skrevet

Ja, de er skikkelig gode! Hvor tok egentlig de grå veien?:klo:
Kan bare huske å ha sett de rosa de siste årene.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker de med jordbær, er det ikke flere varianter? Spiste endel av det for noen år siden, men slutta fordi tunga ble så sår. 

Anonymkode: 90f51...40c

Skrevet

Elsker😍 både den med jordbær men har fått skikkelig dilla med den lakris. Den med lakris selger de bare på bensinstasjon her i området, men kan godt betale litt unødig med peng for den altså, det er den verdt..

Skrevet

Elsker vepsebol både med jordbær og lakris. Der jeg bor selges den med lakris kun på Coop xtra. Jordbær har de overalt. 

AnonymBruker
Skrevet

Veldig glad i vepsebol jordbær. Men huden oppi gangen min blir jo etsa bort of det svir. Så spiser det aldri.

Anonymkode: b6530...588

AnonymBruker
Skrevet

Kjempegode! Hot lakris er favoritten 😍 Kan være vanskelig å få tak i, men min lokale Prix har den faktisk. 

Anonymkode: 0e3c8...19b

AnonymBruker
Skrevet

En pakke med jordbærsmak går ned på null komma niks. Blir skikkelig sår i ganen etterpå, men det er verdt det😅 Beste godteriet som finnes😀

Anonymkode: bf2cf...4a7

AnonymBruker
Skrevet
Tamsi skrev (15 timer siden):

Samme her 🙈 Tunga blir helt ubrukelig 😂

Anonymkode: 9f5a5...f5e

AnonymBruker
Skrevet

Liker de, men klarer ikke å spise de. Munnen blir helt ødelagt. 

Anonymkode: c35b2...846

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Foretrekker rustne spiker eller sure padder.

Anonymkode: 9bdfd...7d3

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker de, men jeg ELSKER de sure, rosa godteriene som selges enkeltvis. De er flate og med et enda surere indre enn ytre. Bringebærsmak muligens? Spent på om noen vet hvilke jeg sikter til her 🤭

Anonymkode: f1b53...469

Skrevet

Jeg gnafser i meg et rosa vepsebol i dette øyeblikk :arwen: 

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg liker de, men jeg ELSKER de sure, rosa godteriene som selges enkeltvis. De er flate og med et enda surere indre enn ytre. Bringebærsmak muligens? Spent på om noen vet hvilke jeg sikter til her 🤭

Kjempeklump? Fantes i rosa og svarte. Vet ikke om de finnes mer, men de var helt vanvittig gode. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, jukkapalme said:

Kjempeklump? Fantes i rosa og svarte. Vet ikke om de finnes mer, men de var helt vanvittig gode. 

Jaaaa det er kanskje noe sånt de heter! Jeg kjøpte dem senest i fjor sommer, men har ikke vært i Norge siden. Jeg håper de finnes fremdeles 🥰

Ellers elsker jeg også Dragster2000, de fargerike, sure! Åååh.. Savn!

Skrevet

De er så gode, spist 2 pakker idag 😊

• Liker 1
Gjest Pippi1979
Skrevet (endret)

Jeg og elsker vepsebol😍 Mest lakris,  men jordbær er og gode.

Endret av Pippi1979

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...