Tysteren Skrevet 23. mai 2021 #1 Skrevet 23. mai 2021 Hvordan har du/dere møblert babyrommet? Har dere stelleplass på bad eller baby/barnerom? 🤷♀️ føler meg helt noldus men synes det er vanskelig å få til en praktisk og fin løsning 😅🤭
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #2 Skrevet 23. mai 2021 Babyrom skal det soves i når baby blir såpass gammel. Alt av stell gjøres på badet. Enkelt tilgang på vann, varmt og godt og alt av stelleutstyr er da samlet på samme plass Anonymkode: 62bfa...385
Heisenberg Skrevet 23. mai 2021 #3 Skrevet 23. mai 2021 Jeg har 5 barn og det har variert om jeg har hatt stelleplass på badet eller babyrommet. Stelleplass på badet med tilgang på vann er helt klart å foretrekke.
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #4 Skrevet 23. mai 2021 9 minutter siden, Tysteren said: Hvordan har du/dere møblert babyrommet? Har dere stelleplass på bad eller baby/barnerom? 🤷♀️ føler meg helt noldus men synes det er vanskelig å få til en praktisk og fin løsning 😅🤭 Jeg laget ikke til noe babyrom til første før hun var ca 5-6 mnd og snart skulle flytte på eget rom Da malte vi det blått, hadde vi en sprinkelseng, et skap, en gjesteseng sånn at vi kunne sove der ved behov pluss noen leker, bokhylle ol. Vi hadde stellematte på vaskemaskinen . Nå med nummer to kommer vi ikke til å lage babyrom før fødselen nå heller. Det er litt trangt på badet oppe her vi bor nå så vi dropper stellebord og har heller det på det som skal bli barnerom etterhvert Det er rett ved badet og vi kan ha vann i en skål ved stellebordet, så det funker nok fint. Kan også alltids stelle på gulvet som vi gjør med 2 åringen. Anonymkode: 21c77...a60
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå